Това с естакадата от Павлово до разклона за Горна баня мисля, че е отлична идея.
Ако строят южната дъга без кръстовища на две нива, ефектът ще е малък, то и сега в района на Драгалевското, Симеоновското и Бистришкото шосе има уширения, които се запълват от завиващите наляво. Това означава, че пропусквателната способност няма съществено да се подобри, само ще е по-лесно изпреварването на бавните возила между светофарите. Може строежът да се прави на етапи - най-напред се трасира новото платно, след неговото приключване се реконструира съществуващото, а движението върви по новото и на третия етап се строят съоръжения на две нива.
Колкото за потока по Цар Борис ІІІ - мисля, че може да приемем, че в настоящия момент транзитната компонента на потока е до Горнобански път, откъдето завива наляво или надясно, а тези, които продължават направо, са входящата компонента на потока за София. Автомагистрала Люлин ще поеме 100% от първата компонента (съвсем правилно е след нейното завършване да се забрани изцяло достъпът на тежки возила в Княжево). Но и входящата компонента не е малка и тесният проход в Княжево не може да я поеме, даже и сега - особено в петък следобяд и в неделя вечерта е ужас, и то не само от тировете. Затова мисля, че отсечката от Черния кос до ул.Ст.кладенец ще продължава да е недостатъчна за потока. Ако се направи разширение само на ЦБІІІ, то трябва една трета от къщите в Княжево да се съборят. Затова мисля, че за моето предложение с Любляна ще са необходими далеч по-малко отчуждавания, за сметка на укрепване и промяна на коритото на Владайска река по ул. Войводина могила. Освен това на четирилентова еднопосочна улица има места и за паркиране в дясната лента.
А Любляна се задъхваше по време на ремонта не защото е малка, а защото завършва с тясно и разбито мостче. Пък аз предлагам еднопосочен статут на Любляна. Свързващи отсечки между Любляна и ЦБІІІ има достатъчно, така че местните жители няма да правят сериозни обиколки.