Според мен магистралата ще поеме все пак основния поток. Дори да живея в Младост, ще предпочета да мина по "Люлин", отколкото да кисна в задръствания през Владая.
След като на Владая ги няма ТИРовете, след като на светофара Борис ІІІ/Горнобански път го няма сериозният трафик по СОП, както и десетките завиващи камиони наляво и надясно, задръстванията ще са на съвсем друго ниво.
За жалост се изостави идеята за тунел от Черния кос под Килиите до Беловодски път и бул.България, а и в Квяжево няма розови перспективи за разширяването на пътя, най-вече от трамвайното обръщало до широката част. Не знам, къде мислят да проврат последната метростанция на "лекото метро".
Но надали някой от Южна София ще възрази да мине през Владая при подобрените условия. Не виждам пречки, че няма да мине през тунела на СОП под Павлово, а отгоре покрай ОМВ и светофара на Пушкин. Изборът - по-дълга и качествена или по-къса и некачествена траектория Младост-Перник ще се саморегулира: ако продължава да има опашки за ляв завой от СОП по ЦБ3 в посока Княжево, хората ще заобикалят през Суходол до АМ Люлин, докато се постигне някакъв баланс.