Author Topic: Околовръстен път София - oбща тема  (Read 449304 times)

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #580 on: 28.07.2011, 12:53:53 »
Тя бъдещата магистрала Калотина няма да излиза на Милево Ханче, а ще заобикаля Волуяк и ще се свързва директно със Северната скоростна тангента. Милево ханче ще е по-скоро подход към Банкя и Божурище, както и към немалото търговски и логистични центрове в района.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #581 on: 28.07.2011, 14:45:20 »
А от центъра и южните квартали това ще е най близкия път до магистралата, а връзката ще бъде при надлеза с линията Волуяк-Радомир.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #582 on: 28.07.2011, 14:57:10 »
Колега с тая линия Волуяк - Радомир направо ме "хвърли в оркестъра " !

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #583 on: 28.07.2011, 16:30:33 »
Защо чак в оркестъра? Линията е Волуяк-Батановци и продължава за Радомир.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #584 on: 19.08.2011, 22:52:09 »
А там последно колко е ограничението, че не помня да съм гледал табелки, ако въобще ги има? 80?
Quote
Сложиха камера за скорост на Околовръстното в София,19.08.2011

Столичният КАТ ще се опита да спре незаконните състезания с коли и мотори на Околовръстното шосе след като сложи камера, която ще отчита скоростта. Досега камерата беше поставена на столичния булевард „Никола Вапцаров", съобщи БТВ.

След тежката катастрофа на булевард "България", при която загинаха двама пешеходци, от КАТ заявиха, че ще опитат да ограничат любителите на високите скорости.

Хора, работещи наблизо предположиха обаче, че новата камера едва ли ще спре гонките, защото е без светкавица, а и може да не оцелее дълго време.
http://news.ibox.bg/news/id_1927382113

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #585 on: 20.08.2011, 15:09:06 »
Има знаци на всеки вход/изход от ляво и от дясно. Ограничението е 80.

Така ще стане по-добре, че ми писна от разни състезатели да ми примигват и да карат рисково покрай мен, а после на светофара на Бъкстон пак сме заедно.

Offline puflet

  • Писател
  • **
  • Posts: 38
    • ICQ Messenger - 69506548
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #586 on: 23.08.2011, 14:19:01 »
Quote
Околовръстното на София ще се разширява към магистрала "Люлин"
 Проект за разширение на Околовръстния път от пресечката на бул. "Бъкстон" до кръстовището с магистрала "Люлин" подготвя Столичната община. До края на месеца или в началото на септември той трябва да бъде предаден на агенция "Пътна инфраструктура" и министерството на регионалното развитие, които трябва да осигурят парите за строежа и да изберат изпълнител. Това каза зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.
[...]

Струва ли ми се, или това е един проект дето от преди няколко години все го почват, и все до края на месеца ще е готов?!?
 
« Last Edit: 23.08.2011, 14:21:08 by puflet »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #587 on: 23.08.2011, 14:35:56 »
Еми не е това. Нищо което се прави или ще се прави не отговаря на тези характеристики, които изреди. Частта с финансирането в статията е неприятна, явно за този участък още не са намерили. Хубавото е, че технически нещата са вече обезпечени.

Offline puflet

  • Писател
  • **
  • Posts: 38
    • ICQ Messenger - 69506548
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #588 on: 23.08.2011, 15:25:19 »
Мисля че и друг път бях чел за кръстовище на 2 нива при Цар Борис, и тунел някъде по трасето.
Явно бъркам...
« Last Edit: 23.08.2011, 15:38:48 by puflet »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #589 on: 23.08.2011, 16:32:50 »
За този участък става въпрос, но както разбираш, сега са му изработили проекта, вероятно техническият, макар да не конкретизират. Преди 1-2 години за първи път се заговори за този участък. Вървят си последователно... Дата за началото никога не е обявявана, строителство там няма!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #590 on: 13.09.2011, 17:09:39 »
Quote from: LIVEBIZ.BG
Седем фирми искат да проектират западната дъга на околовръстното

Кандидатите ще трябва да направят проект за разширяване на участъка между „Горнобански път“ и изхода за Калотина

Седем фирми и консорциуми кандидатстват за проектирането на разширението на западната дъга на софийското околовръстно, съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура“. Това е участъкът от околовръстното, който включва и началото на магистрала „Люлин“ от столицата. При пускането на магистралата преди няколко месеца стана ясно, че сегашното състояние на този участък няма да издържи на натоварения трафик и още с откриването на магистралата частта между „Горнобански път“ и изхода за Калотина на околовръстното започнаха да се образуват тапи.

Фирмите, кандидатстващи за проектирането на разширението са следните:

” Пътпроект 2000” ООД

„Трансконсулт - 22” ООД

ДЗЗД ” Виа Аксиона инхенерия”

„Рутекс” ООД

”Пътпроект ” ЕООД

„Серинг ООД и Сервици ди инженерия клон КЧТ”

„Трафик консулт БГ” ЕООД

„Илия Бурда” ЕООД

„Ню ит и инженеринг” ООД

Да уточним, че става дума за технически проект и според сайта на НАПИ е за участъка от км 0+780 до км 6+309.
« Last Edit: 13.09.2011, 17:13:28 by blagun »

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #591 on: 13.09.2011, 17:46:18 »
Нулевия километър на околовръстното е при Милево Ханче и оттам нараства по часовниковата стрелка. Участък от 0+780 до 6+309 е от моста над река Какач до Северната тангента, а не от Горобански път до АМ Люлин.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #593 on: 13.09.2011, 17:59:41 »
Абсолютно сте прави и не знам, откъде LiveBiz са обвързали този участък (0+780 - 6+309) с участъка Бъкстон-Милево ханче. В заданието на обществената поръчка е посочено, че "за двата предходни участъка от км 59+400 (п.в. с АМ «Люлин») до км 61+629 и от км 0+000 до км 0+780 (мост над р. Какач) има изработен и приет технически проект.". Т.е. остава неясна съдбата на Бъкстон-АМ Люлин.
« Last Edit: 13.09.2011, 18:08:38 by blagun »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #594 on: 13.09.2011, 18:33:07 »
Участъка от АМ Люлин до моста над река Какач не само че има технически проект но и е обявена процедура за избор на изпълнител! Ето цитата от предишната страница:

Quote from: livenews.bg
Започва изграждане на връзката от „Люлин“ до „Сливница“
Вторник | 26 Юли 2011 | 09:15

Участъкът, в който свършва магистрала „Люлин” и трафикът се влива в околовръстното шосе, ще бъде разширен. Агенция „Пътна инфраструктура” е публикувала в Официалния вестник на Европейския съюз обявление за избор на строител за 3.5-километровия участък от края на магистралата до булевард „Сливница“.

Прогнозната стойност е 74.1 млн. лв. без ДДС. Парите за разширението на околовръстното шосе са по линия на оперативна програма „Транспорт”.

Разширението на околовръстното шосе в този участък е част от втората фаза на проекта за изграждане на магистрала София-Калотина. Общата дължина на целия лот е 9.5 км и осъществява връзката с т.нар. Северна скоростна тангента.

Т.е можем да кажем че има дезинформация в статията и всъщност става въпрос за втория етап от разшиернието на участъка от СОП между ПВ Люлин и възела за Северната скоростна тангента!
« Last Edit: 13.09.2011, 18:35:43 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #595 on: 10.10.2011, 15:06:33 »
Ще има ново кръгово кръстовище на СОП при Младост:



Quote
Предвижда ли се още едно кръгово кръстовище при изграждащия се участък на Южната дъга на Околовръстното?
- Ще изградим кръгово кръстовище точно при обхода на "Младост", преди дерето на Горубляне. В участъка, в който е монтиран светофарът и е изградена пешеходната пътека, пред "Технополис" и "Арена" при бул. "Александър Малинов", направихме само рехабилитация на съществуващия участък. В този район, на изток към магистрала "Тракия", който вече е извън проекта, установихме необходимост от кръгово кръстовище. Точно там ще възникнат рискове с включването на две артерии - едната идва от обхода на "Младост", другата - от урбанизираната вече зона "Камбаните" в Малинова долина. В тази точка се включва и локалното, което минава пред "Хюлет Пакард" и "Хюндай", и в допълнение към това е и транзитният трафик. Изведнъж от 3 ленти, от които 2 активни, скоростни, трасето се стеснява рязко. Затова сме предприели мерки и е заложено да бъде изградено кръгово кръстовище.
По проекта ще работим паралелно.
Крайният срок на обновяването на Южната дъга на Околовръстното е юли 2012 г.

Източник

Не се уточнява дали става въпрос за пътен възел от рода на този при СОП и Кл. Охридски или за конвенционално кръгово. Дано да не е второто! Доста неясна и стресирана ми изглежда мисълта на новия шеф на пътната агенция!!!


« Last Edit: 10.10.2011, 15:08:30 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #596 on: 10.10.2011, 15:51:08 »
Може би ще споделя една еретична мисъл, но кръстовище там не е необходимо. При разширението тези, които идват от Камбаните, може да продължат към Самоковско шосе, а тези от ул. 406 - към Бистришко шосе. Който иска от Младост-4 да излезе към Самоковско шосе, може да ползва пътния възел при Бизнеспарка (условието е той да се завърши). Тези, които искат да отидат от Камбаните към Младост или Бистришко шосе, може да минат по улицата, която се явява продължение на Малинов и отива към двупосочния мост до кино Арена.

Offline spystorero

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
    • шпионски магазин
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #597 on: 23.10.2011, 12:56:32 »
Би било добре да заснемете как се работи на този участък (колко души са ангажирани, как са разпределени и защо дни наред стотици метри стоят абсолютно безлюдни) и да напомните на Борисов какво ни е обещал.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #598 on: 23.10.2011, 13:26:14 »
Такива коментари си мисля, че им е рано. Догодина, месец преди пуска, ако са доникъде- тогава!  ;)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Околовръстен път София - oбща тема
« Reply #599 on: 09.12.2011, 10:20:09 »
Quote from: dnes.dir.bg
Западната дъга на Околовръстното - по 25 млн. лева за км

Агенция "Пътна инфраструктура" съобщи, че търси строител на 3-километрова отсечка от столичното околовръстно шосе в участъка известен като Западната дъга. Пределната цена е 74 милиона лева, което прави 24.6 млн. лв. за километър и означава, че ако не бъде свалена, това ще е рекорд, съобщи в. "Сега". Шосето дори не е магистрала, а 4-лентов скоростен път. В същото време равните участъци на магистрала "Тракия" се изграждат за по 4-5 млн. лева на километър. Южната дъга при Симеоново и квартал "Младост" бе направена за 16 млн. лв. за километър, а при друга отсечка на Околовръстното - до пътен възел Яна, километърът излезе под 10 млн. Изпълнителният директор на Пътната агенция Лазар Лазаров обясни пред вестника скъпата поръчка със сложността на проекта.

"Участъкът между магистрала "Люлин" и бул. "Сливница" ще бъде разширен и удължен до река Какач. Като част от проекта ще се изградят естакада и пътен възел при пресичането с бул. "Царица Йоанна", ще има кръгово движение, а основното трасе ще минава на друго ниво. Втора естакада ще се вдигне при пресичането на бул. "Сливница", уточни той. За сравнение обаче, дори при магистрала "Люлин", която бе обявена за изключително сложна, защото включва 19-километрово трасе с 26 моста и 3 тунела, километърът излезе по 22 млн. лева. Крайната цена излезе 185 млн.