Author Topic: Околовръстен път София - oбща тема  (Read 449235 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Връзката на новия участък със стария разширен участък при Шел-Бояна стана завидно скоростно. Също така, в района на светофара с Драгалевското шосе правят отдясно на съществуващото платно асфалтово разширение.
Вероятно срокът 15 декември за южното платно ще бъде спазен, но с изключение на района на пресичането му с Драгалевското шосе. Дано в района на Симеоновско шосе го направят качествено, защото там ще се пренесе сегашната тапа пред Шел-Бояна.

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Quote
Бензиностанция на околовръстното шосе ще бъде съборена

Собственик на бензиностанция в ремонтирания участък на Околовръстното не спази заповедта на кмета да премахне всичко от терена, въпреки че е обезщетен от държавата.

Той забави с часове работата по разширението на шосето, отбелязва БНТ. Неговият инат събра при бензиностанцията няколко институции. Наложи се и намесата на прокуратурата.

Собственикът получил заповед да разруши доброволно бензиностанцията, което обаче не направил и сутринта строителите се опитали да започнат принудително премахване. Собственикът ги заплашил с прокуратурата, въпреки че вече е получил немалка сума за терена.

На всичкото отгоре собственикът е изградил на общинска земя островче с една колонка за бензин и голяма реклама с цените. От общината настояли да се освободи спешно поне тяхната територия. Той обаче отказал и това. В последствие и той и общината потърсиха прокуратурата.

"Имаме прокурорско постановление, ето го това островче да спрем, виждате какъв е трафикът и една минута няма да го бавя", заяви Бойко Борисов.

Кметът заяви, че ще бъде безкомпромисен към всеки, който спира разширението на околовръстното: "Обезщетени са и аз просто им се чудя и на наглостта, като виждат какво огромно строително съоръжение и площадка е южната дъга да ни разиграват като маймуни да обикаляме по прокурори и полицаи".

Днес започна демонатажа на рекламата и островчето. Цялата бензиностанция до разклона с Драгалевци ще бъде премахната до седем дни. За да няма такива неуредици кметът предлага правителството да обяви някои ремонти като национално значими.

Offline bate_vanio

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
    • http://
Quote
Бойко Борисов ще открие официално утре ремонтирания участък от Софийски околовръстен път
14.12.2007 г.

    Кметът на София Бойко Борисов ще присъства в събота 15 декември в 13.00 ч на церемонията по официалното откриване на Софийски околовръстен път, Южна дъга. На събитието ще присъстват Министър-председателят на Република България г-н Сергей Станишев, Министърът на регионалното развитие и благоустройството г-н Асен Гагаузов , народни представители и представители на държавната администрация.
   
    Официалната церемония по откриването ще се състои на Околовръстен път, кв. Бояна /между км 49 и р-т Макдоналдс/.
   
    За журналистите има предвиден транспорт. Автобусът тръгва от паркинга за автобуси зад храм - паметника „Ал. Невски” в 12.15. ч. Автобусът не е на Столичната община и Ви моля да не закъснявате.
Значи все пак ще спазят срока, въпреки че се сънявам да е направено изцяло южното платно, особено около пресичнането с драгалевско и симеоновско шосе.


Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: Repcho
пак прах в очите на хората. Околовръстния път трябва да го открият когато направят възелите на 2 нива, локалните, тротоарите и т.н.
Всъщност на най-невралгичното място от участъка - пресичането с Драгалевското шосе, е работено най-малко. Ако поне надлез на транзитния трафик по Околовръстното бяха направили, подобрението би било значително.

Днес, понеделник, пробвах новата отсечка. В посока Симеоново-Бояна посдобрението е чувствително - няма никакви задръствания. В обратната посока двете ленти вървят разделени: едната - в локалното, другата - в главното платно. Естествено, 90% от балъците се ръгат в лявата лента, а другите - в локалната, са на крупна далавера. На светофара с Драгалевското шосе има достатъчно място. Единственият недостатък, който забелязах, е острото влизане в северното платно срещу Шел-Бояна - можеха по-косо да го изпълнят. Също около светофара на Симеоновско липсва хоризонтална маркировка и е като на Лунапарк.
« Last Edit: 17.12.2007, 11:08:11 by blagun »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Quote from: blagun
Всъщност на най-невралгичното място от участъка - пресичането с Драгалевското шосе, е работено най-малко. Ако поне надлез на транзитния трафик по Околовръстното бяха направили, подобрението би било значително.

Последно се е взело решение направлението София-Драгалевци да е на ниво терен, а Околовръстното да се спусне под терена в траншея. Като пътното движение на кръстовището на бул.“Черни връх” и локалните платна, които също са на нивото на терена, се организира чрез кръгово движение.

Принципно токова проектно решение има недостатък, че трудно се отвеждат дъждовните води от траншеята. Дано да са помислили по въпроса.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: LG_
Принципно токова проектно решение има недостатък, че трудно се отвеждат дъждовните води от траншеята. Дано да са помислили по въпроса.
Изглежда "обецата" от надлезите на Цариградско им тежи, нещо много взеха да проектират траншеи.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Точно поради калпаво отводняване траншеята на Александър Джендов под Цариградско след всеки проливен дъжд става непроходима.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
това с траншеята на мен лично много повече ми допада като замисъл

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Quote from: Repcho
това с траншеята на мен лично много повече ми допада като замисъл
И на мен! Иначе, при пресичане на пътя-София-Драгалевци над околовръстното, ако околовръстното е на ниво терен, би означавало твърде стръмен баир. То и сега си е доста стръмно откъм София, а какво остава ако пътя се повдигне още с 4-5 метра нагоре.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Лошо няма. Аз също нямам нищо против. Проблемът е както казах - отводняването. Още повече че и сега околовръстното периодично се залива с вода. Последния случай е от днеска, къето кръстовището със Симеоновско отново беше залято и кал кал до уши....
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Тази вечер минах по новата отсечка и в тъмното ми се стори, че локалното между Черни връх и McD на едно място се издига и пак се спуска до нивото на Околовръстното?
Имате ли идея как ще се изпълни пресичането със Симеоновско?
« Last Edit: 18.12.2007, 22:49:14 by conecto »

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Quote from: conecto
Тази вечер минах по новата отсечка и в тъмното ми се стори, че локалното между Черни връх и McD на едно място се издига и пак се спуска до нивото на Околовръстното?
Имате ли идея как ще се изпълни пресичането със Симеоновско?
мен първоначално ми се стори да не се прави нова връзка към пътя, където върви а65, но това издигане е твърде ниско за пресичане на две нива

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: AROS
мен първоначално ми се стори да не се прави нова връзка към пътя, където върви а65, но това издигане е твърде ниско за пресичане на две нива
Вероятно имаш предвид А64, защото говорим за южното платно. Надали е подготовка за пътен възел-надлез към отсрещните Манастирски ливади. Сигурно е локална пътна артерия на разрастващия се квартал между Киноцентъра и околовръстното.

За пресичането със Симеоновско идеята беше Околовръстното да е отгоре, а отдолу - каро (диамант) или малко кръгово движение - нещо като Винарово колело, но с по-малки размери.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Ето извадка от новия ОУП с Драгалевския възел. Само дето са забравили да му махнат връзките от полудетелината.
« Last Edit: 20.12.2007, 19:14:26 by Repcho »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
С тея кръгови не е на добре работата. Ако трябва да има предимство за тея по околовръстното (като на руски паметник) значи по Черни Връх никой да не мине. Ако го направят като на Винарово, ще е същата тапа, Ако не слагат знаци за предимство, тапата ще е още по-голяма  

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: etnies
С тея кръгови не е на добре работата.
Не е добре, но като изпораздаваха терените наоколо, как да направят сега детелина като на България? Разликата от кръга на Винарово е, че по Симеоновско и Драгалевско основното движение е направо, докато във Винарово повечето влизат от преките, за да излязат на Цариградско или обратно. Така че кръгът може да е с предимство в посока север-юг, а транзитният трафик по Околовръстното изток-запад ще е под или над кръга.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Е нали казахме - Околовръстното е в траншея под кръговото. Което според мен е най-удачно да е регулирано като обикновено кръгово - с предимство на този който е в кръга.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Е има ли някаква малка разлика след пускането на южното платно?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline bikerider_

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 250
    • View Profile
Разлика?! НИКАКВА! 2 ленти, в които развиваш някаква скорост до последните 300м преди кръстовищата - оттам нататък зверско задръстване! А от Младост към Бояна пак си е ад преди Симеоновско.
Аз съм "софиянец"...през седмицата със семейството ми задръстваме София с трошките си 3-та злоупотреба, а през уикендите отиваме по родните си места и оставяме София да подиша... - практика на "софиянци"