Откакто официално откриха участъка по околовръстното, всички (не само участниците в този форум) се оплакват от качеството на равността на настилката и изпълнението на шахтите.
Обаче предполагам на пътните инженери и специалисти още тогава (при откриването) им е направило впечатление, че в някои участъци, положеното до момента не е износващия (последен) пласт на асфалта. Визирам участъците, където се вливат и отливат връзките между основните платна и кръстовището на Симеоновско, както и самите връзки. През последните няколко месеца по тях се изпълняваха довършителни работи по бордюрите и тротоарите на моста и връзките.
Та предполагам затварянето сега е за да се изпълнят финалните асфалтови работи точно по тези малки участъци. Лошото е че никой не го обясни това още по нова година когато го откриваха с Бат Бойко.
Иначе за шахтите в локалните платна е голяма излагация.Технически ръководител от обекта ми обясни, че последният пласт (Splitmastic) е с фиксирана дебелина 4см и там не могат да коригира грешката направена на предния пласт който се полага по водещи корди. Явно или там е грешката или в нивата на шахтите.
За възела на Черни връх не коментирам, там е ясно. Ако става дума за други неравности, кажете.