Вече са започнали да копаят рова и за северната подпорна стена на треншеята на пътния възел на Черни Връх! Засега само от западната страна на кръстовището. Освен това ми направи впечатление, че днес на обекта нямаше никакви работници, което ми се видя малко необичайно. Както и да е, важното е, че проектът се движи. Вече на два пъти питах тук как ще стане разместването на движението, за да върви строежът, без да се спира трафика. Вече май имам някаква идея. Струва ми се, че първо ще изградят всички подпорни стени на траншеята с изключение на сегашното кръстовище, за да не се спира минаването по Драгалевско шосе/бул. "Черни връх". През това време движението по околовръстното ще си остане както е сега - на две ленти между подпорните стени. След каго ги довършат, ще преместят движението от външните страни на двете подпорни стени, а движението по Драгалевско шосе щепродължи да минава както е сега. Тогава ще направят двата моста, които образуват кръговото и чиито места вече се виждат по оставените по-дебели части от подпорните стени, които отгоре завършват с по-широка конзола. Като ги направят, ще пуснат движението по Драгалевско по кръговото - т. е. отгоре въху мостовете, а вероятно и трафика по Околовръстното също ще заобикаля известно време по кръговото. Това ще даде възможност да се затворят двете подпорни стени на мястото на сегашното кръстовище и да се прокопае на спокойствие траншеята между тях. И хоп - готово. Ако цялата тази схема е необоснована и няма смисъл, администраторите са свободни да изтрият целия пост.