Да, Благун ме разбра добре какво имам предвид. И аз днес минах оттам, въпреки че се бях заканил да чакам реженето на лената
Общо взето движението до Драгалевско е в северното платно, а след това се връща отново в южното (въпреки че и двете северни между Бояна и Симеоновско са завършени). Приятно бях изненадан в нановото затваряне на южното между Бояна и Драгалевско и има защо - вадят се и се редят разместени бордюри (а имаше бол такива), лек бетон ще се излива като шапка върху подпорната стена на локалното някъде по средата, където имаше издигане и трето, струва ми се, че ще се разстила нов тънък слой асфалт отгоре, върху който да легне маркировката. За последното не съм убеден на 100 процента. Забелязах обаче, че на места имаше изрязвания в асфалта около бордюрите, които от просто монтиране на нови няма да запълнят дупките в пътя.
По естакадата напредват доста бавно. Имаше няколко валяка, който минаваха върху пластове чакъл, но до най-горната част има поне още 2-3 седмица. Както каза Благун, по източната част на естакадата почти нищо не е пипано, с изключение на завършените бетонни стени на моста.
И още нещо: някакви работници за пореден път се мотаеха по естакадата при разклона за Бизнес парка. По едно време (1, 2 месеца назад) премахнаха старата ограда. Сега ми се струва, че правят замервания и огреждат състоянието на моста. Няма да се учудя, ако заработи до края на годината.