Претендирам, че имам доста сериозни наблюдения над тези автобуси, защото се возя в тях по 2-3 пъти седмично още от лятото на 2002, когато се появиха по линиите на Малашевци. Едно обаче не ми стана ясно за всички тези години, а именно от къде взеха тези автобуси, къде са вървели преди? За вибрациите - действително при 2857 са изключително силни и неприятни, но за течовете хич не си прав, всичките са протекли много отдавна, някои повече, други по-малко. Текат покрай люковете и отзад в двата ъгъла и при сериозни дъждове вътре става доста мокро. 2857 между другото, преди доста години(сигурно някъде 2003-2004) не излизаше на линия много дълго време, сигурно половин година, че може и повече да е било, не помня добре и като че ли преди това нямаше такива вибрации и беше по-тих. Най-разнебитени са 2850, който смени много шофьори и съм бил свидетел как зверски е каран не веднъж, и 2858. 2852 пък е много тих и върви много, като и почти не дава проблеми със скоростите, но шасито му е страшно усукано. Най-запазени са 2855 и 2859 и може би 2851. За другите 4 - 2853 - духа отвсякъде и като салон не е много пазен, 2854, 2856 и 2857 са средна работа. Като вметнах по-нагоре за скоростите - 2850, 2852, 2853, 2854 и 2857 са със 4 степенни скоростни кутии на VOITH, докато 2851, 2855, 2856, 2858 и 2859 са с други(може би ZF, но не знам със сигурност) и са с по-малко на брой скорости. Тези първите с VOITH дават ядове почти от самото начало, докато при другите няма подобно нещо.
Отдавна ми е било интересно да коментирам тези автобуси с някого, но понеже никой нищо не е обелвал за тях(предполагам малко хора имат наблюдения над тях, заради линиите, по които се движат) и аз не съм писал нищо.