Author Topic: Re: Въпроси и отговори  (Read 684 times)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3962
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« on: 22.02.2015, 18:17:04 »
Според вас как е по добре, при необходимост български трамвай да спре по заледена линия:
1. 4 атмосфери
2. 7-ма позиция и отпускане на педал 'Бдителност"
Аз си мисля, че втория начин е по-добър, но все пак да ви попитам.

ПП: Говорим за аварийно спиране.
С молитви......... :D

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #1 on: 02.03.2015, 12:45:45 »
Упс, грешка!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Въпроси и отговори
« Reply #2 on: 22.08.2015, 20:30:44 »
дел

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #3 on: 23.03.2017, 13:33:35 »
 :arrow:
« Last Edit: 09.04.2017, 17:18:16 by София 70 »

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #4 on: 29.03.2017, 21:07:09 »
В действащия между 2001-2009 ОУП на София, преди измененията му, на тази схема, се е планирало да има тролейбусно движение. Като нищо, заложеното в ОУП да е било препотвърждение на по-стара идея и стълбовете наистина да са мислени за тролейбусна ККМ. ;)
Един доста тъп въпрос и много извън темата , ама как сложи линк върху болднатите думи? Винаги съм се питал... :D Нека след като ми бъде отговорено да бъде изтрит този пост.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #5 on: 21.08.2017, 16:47:52 »
DEL
« Last Edit: 21.08.2017, 16:49:29 by dan »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12238
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #6 on: 10.10.2017, 20:58:56 »
Ама може да даваме милиарди за членски внос към ЕС а не можем 280 милн. за подвижен състав, интересно.  Ха на бас че с парите, които даваме за членски вносове към НАТО, ЕС, можем да си обновяваме подвижния състав във всички големи градове през няколко години почти изцяло, че дори през 20-тина години и в БДЖ. Да не говорим с толкова милиарди колко километра високоскорости ж.п.линии могат да се построят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 909
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #7 on: 10.10.2017, 23:03:55 »
С тази разлика, че парите за членство се плащат от бюджета, а обратните дето идват потъват във фирмите на корумпетата. И никой не ние питал дали искаме в НАТО и ЕС.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1888
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #8 on: 10.10.2017, 23:23:27 »
Ако трябва да сме честни бъдещето на България без ЕС беше немислимо. В момента държави от нашата черга, които все още не са в общността не се развиват особено добре...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4621
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #9 on: 26.07.2018, 10:50:38 »
Промяната на междурелсието на талигите от 1435 на 1009mm е сложна и скъпа задача и не се вижда кой в България би могъл да я изпълни. Разходите неизбежно ще са сериозни и не е сигурно, че подобна идея е икономически оправдана. :rolleyes:

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 283
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #10 on: 26.07.2018, 10:50:46 »
В Берлин какво е междурелсието???

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 283
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Въпроси и отговори
« Reply #11 on: 26.07.2018, 12:50:54 »
Татра Т6А2,които ние използваме,също са ставали и за 1435 мм,защото има трамваи от този модел в Днепр(Украйна),където междурелсието е 1524 мм.
А ние можем да си доставим още татри от този модел, без значение от междурелсието,напр.в гр.Росток(Германия) има нископодово ремарке.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1795
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Въпроси и отговори
« Reply #12 on: 26.07.2018, 13:03:34 »
И защо трябва да го правим? Разбирам да се доставят големи бройки и да се уеднакви подвижния състав, както са го направили в Талин, но докато там действаха ние боядисвахме България-1300 и други тенекии в Трамкар и ги кръщавахме "модернизации". Моментът за достигане на 100% флота от Татри е изпуснат преди 10-15 години, сега трябва да се гонят други цели - 100% нископодов състав с модерни трамваи - Бомбарие, Шкода, Песа. Татра не съществува вече така или иначе.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Re: Въпроси и отговори
« Reply #13 on: 26.07.2018, 16:13:00 »
Можем и от Сумгаити да си доставим , защо не и от Баку?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4621
    • View Profile
Re: Re: Въпроси и отговори
« Reply #14 on: 26.07.2018, 16:36:23 »
Можем и от Сумгаити да си доставим , защо не и от Баку?

Няма как да стане - системата в Сумгаит е закрита през 2003г., тази в Баку - в началото на 2004г. Вагоните са нарязани в следващите месеци след закриването. :)

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 283
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Въпроси и отговори
« Reply #15 on: 26.07.2018, 17:27:06 »
Във всички кавказки републики са си закрили ТМ и ТБ мрежите си:
Тбилиси:ТМ и ТБ мрежа-2006г.
Ереван:ТМ мрежа 2004г.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6855
    • View Profile
Re: Re: Въпроси и отговори
« Reply #16 on: 26.07.2018, 20:27:00 »
Да бе всички знаем къде да си ги проверим тия неща. Ако си мислиш че показваш колкото много знаеш - грешиш. Смешен си.