Хайде стига вече с това какво било на запад. Никога няма да се изравним със страните, които така много почитаме, когато сляпо следваме това, което правят те, а не си направим свой собствен дизайн, което със сигурност можем. Дизайна на настоящите ни станции въобще не е лош. Има някои неща, които са особено добри попадения като „Хан Кубрат“. За стените са използвани плочи, които изглежда естествено(с изключение на зеления цвят, но той е добре съобразен, не е крещящ и се вмества точно в обстановката), а не са и лъскави, което предотвратява плъзгането и износването на повърхностното покритие, както е на НДК, „Джеймс Баучер“ и „Сердика I“. Единственият явен проблем в така показаните идейни планове е че те действително не са съобразени със сименсите. За разлика от русичите сименсите са много по-цветни, лъскави и изискани, което значи, че мястото им на станциите ще е по-значително, което ще наложи по-голяма съобразеност на интериора с дизайна, цветовете и линиите им. Има и още един такъв проблем, че пространството между техният таван и тавана на станцията трябва да е прикрито, защото там ще има неща, които не трябва да бъдат така изискани и интериорно съобразени - пантографът и контактната мрежа. Нещо подобно на метростанция „Люлин“ или на университета - окаченият таван над перона е свален по-ниско от тавана на станцията над самите влакове, за да не се вижда той самият. Аз много лесно си представям излъскана и не толкова едноцветно сива метростанция „Люлин“ с един такъв Сименс на нея проблясващ с бляскавата си нова боя в тъмнината над коловозите. Казано по-накратко нещо от
този род. Интериор тип „Цариградско шосе“ също не би изглеждал зле, но трябва да се пипнат леко част от цветовете и осветлението. „Младост III“ също е много добре изпълнена станция и с малко корекции подобен дизайн би се вместил идеално със сименсите. Това, което със сигурност не ми харесва са ето
тези "тръби" над жълтата линия на перона. Не трябва да се прекалява и с окачените тавани и фасади и не трябва да се използват еднообразни десени както е на Централна гара и „Княгиня Мария Луиза“, които карат станцията да прилича на баня.