Author Topic: Метростанции от Трета метролиния  (Read 58616 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Като сложим и контактната мрежа ще стане много красиво. От какъв зор ще правят третата линия с горно токоснмане не мога да разбера.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Зорът беше да няма и минимален шанс МВМ да спечелят конкурса за доставка на ПС  :rolleyes:

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Ако това е цената, по-добре, аман от тея руски кошници.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ужасни са!  :angry:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Ужасни са!  :angry:
Аргументи?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Графиките са доста неестествени и са по-скоро само примери. При станция 12 стените са доста скучни, но като гледам таванът той изглежда доста добре, а на живо вероятно ще изглежда още по-добре. Арматурата около лампите над жълтата линия не ми харесва и някак изглежда прекалено агресивно. Станция 14 също не е зле обаче и двете са прекалено подобни и доколкото виждам таванът е доста нисък, но тези цветове са нереални и на живо вероятно ще изглеждат значително по-добре. Що се отнася до токоснемането контактната мрежа ще загрози пейзажа значително.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Аргументи?

Ти пък, аргументи... те са над тези неща. Най-вероятно не са се возили на парижкото метрото, да видят какво е "кошница".

От конкурсните проекти - като тоалетни...

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
А нямаше ли да имат прегради с врати към влака или това "не е елемент от архитектурата"?
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Имаше. Също така липсва и контактната мрежа. Това са някакви идейни проекти, които вероятно ще се променят в последствие.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
И от опита с всички други станции и проекти, трябва да знаем че тези идейни проектчета ще се изменят поне 4-5 пъти и станциите ще изглеждат доста по-различно от снимките.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Аргументи?

Продължава проектирането на станции от ведомствени архитекти от кариерата, които са бетонирали своето въображение в 1980-та година. Много ми е интересно да се покажат същите панаирни снимки, само че с изобразено и Сименс Инспиро-то, което ще се движи по третия метродиаметър.
Това ще е като совалка, преминаваща през тунела на прохода Кашана...
Всички се стремят на красив, минималистичен дизайн, изпълнен почти само с естествени материали, гол бетон, ярко осветен, дребни акценти тук-там.
А при нас - все едно строим хале в завод...
« Last Edit: 16.01.2016, 00:53:28 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Хайде стига вече с това какво било на запад. Никога няма да се изравним със страните, които така много почитаме, когато сляпо следваме това, което правят те, а не си направим свой собствен дизайн, което със сигурност можем. Дизайна на настоящите ни станции въобще не е лош. Има някои неща, които са особено добри попадения като „Хан Кубрат“. За стените са използвани плочи, които изглежда естествено(с изключение на зеления цвят, но той е добре съобразен, не е крещящ и се вмества точно в обстановката), а не са и лъскави, което предотвратява плъзгането и износването на повърхностното покритие, както е на НДК, „Джеймс Баучер“ и „Сердика I“. Единственият явен проблем в така показаните идейни планове е че те действително не са съобразени със сименсите. За разлика от русичите сименсите са много по-цветни, лъскави и изискани, което значи, че мястото им на станциите ще е по-значително, което ще наложи по-голяма съобразеност на интериора с дизайна, цветовете и линиите им. Има и още един такъв проблем, че пространството между техният таван и тавана на станцията трябва да е прикрито, защото там ще има неща, които не трябва да бъдат така изискани и интериорно съобразени - пантографът и контактната мрежа. Нещо подобно на метростанция „Люлин“ или на университета - окаченият таван над перона е свален по-ниско от тавана на станцията над самите влакове, за да не се вижда той самият. Аз много лесно си представям излъскана и не толкова едноцветно сива метростанция „Люлин“ с един такъв Сименс на нея проблясващ с бляскавата си нова боя в тъмнината над коловозите. Казано по-накратко нещо от този род. Интериор тип „Цариградско шосе“ също не би изглеждал зле, но трябва да се пипнат леко част от цветовете и осветлението. „Младост III“ също е много добре изпълнена станция и с малко корекции подобен дизайн би се вместил идеално със сименсите. Това, което със сигурност не ми харесва са ето тези "тръби" над жълтата линия на перона. Не трябва да се прекалява и с окачените тавани и фасади и не трябва да се използват еднообразни десени както е на Централна гара и „Княгиня Мария Луиза“, които карат станцията да прилича на баня.
« Last Edit: 19.01.2020, 12:05:20 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Така като чета Агента е съгласен с мен. Други?  :D
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Аргументи?

Продължава проектирането на станции от ведомствени архитекти от кариерата, които са бетонирали своето въображение в 1980-та година. Много ми е интересно да се покажат същите панаирни снимки, само че с изобразено и Сименс Инспиро-то, което ще се движи по третия метродиаметър.
Това ще е като совалка, преминаваща през тунела на прохода Кашана...
Всички се стремят на красив, минималистичен дизайн, изпълнен почти само с естествени материали, гол бетон, ярко осветен, дребни акценти тук-там.

Аз реших, че коментарът е относно руските мотриси на метрото, затова попитах :) Иначе и аз мисля, че трябваше да има някаква унификация на станциите, поне от една линия или квартал. Но вече е късно, 2/3 от метрото е изградено. Връщане назад няма...
А при нас - все едно строим хале в завод...

Offline Nikolai Boyanov

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
    • Email
Ето така изглежда новата метростанция "НДК 2"! Снимката е публикувана в Инстаграм.
https://imgur.com/TpnhAqA
Повече информация за новите метростанции и още последни новини за него, отидете на този сайт и намерете [Metro System] Line 3 - 12 Stations U/C | 4 Stations App:
https://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1818

Offline Nikolai Boyanov

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
    • Email
Ето ги и останалите метростанции, които са готови:

- Патриарх Евтимий (от Инстаграм)


- Орлов мост (от Facebook страницата на Трейс груп)





- Медицински университет
https://www.dnes.bg/sofia/2020/01/17/sledvashta-stanciia-medicinski-universitet-veche-e-gotova.436286
« Last Edit: 14.02.2020, 17:17:51 by Nikolai Boyanov »
Повече информация за новите метростанции и още последни новини за него, отидете на този сайт и намерете [Metro System] Line 3 - 12 Stations U/C | 4 Stations App:
https://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1818

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
НДК изглежда супер добре за разлика от рендъра. Ще ми стане фаворит наред с Красно село и България. При Попа шевицата решава всичко. На Орлов мост целта може би е да не повтаря Лъвов мост като концепция.
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 503
    • View Profile
Защо станцията се казва Орлов мост?

Ясно че е близо до самия мост. Ама нали станциите от две линии, където има прекачване - трябва да се казват с еднакви имена?

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
То така или иначе това прекачване е толкова спънато, че май ще е по-бързо да слезе човек на стадиона и да иде до Попа, разбира се, ако идва от Младост...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Защо станцията се казва Орлов мост?

Ясно че е близо до самия мост. Ама нали станциите от две линии, където има прекачване - трябва да се казват с еднакви имена?
Съгласен съм с теб. Примерно в Барселона между различните метростанции "Пласа Каталуния" има яко ходене, но това не им пречи да са със същото име. Но тук навремето разсъждаваха чисто географски. Но в такъв случай на метросхемата следва да има означение за връзка между МС СУ и МС Орлов мост.