Author Topic: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)  (Read 126102 times)

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #40 on: 23.06.2007, 23:00:57 »
Quote from: 822
174 ще се реставрира ли?Ами 89 машина не е ли от софия 65,ако е така 89 може да се съчлени със задницата на 174 и така ще има оргинална софия 65.

E да, ама няма да има София 70, макар и полуоригинална. Ако трябва да се избира София 65 или София 70 мисля, че повечето ще сме ЗА втория

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #41 on: 23.06.2007, 23:05:26 »
Ами то и да не сме ,и да сме кой ли ще ни чуе всичко ще изгние,ако не се вземат мерки!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6168
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #42 on: 24.06.2007, 09:28:31 »
Quote from: 822
174 ще се реставрира ли?Ами 89 машина не е ли от софия 65,ако е така 89 може да се съчлени със задницата на 174 и така ще има оргинална софия 65.
Еми като вземат и тоя трамвай 746 от кое село беше не помня и ето ти и София 70.

Още по темата: 146 - рязан за филма Derailed през 2001 г.
« Last Edit: 24.06.2007, 09:29:51 by tiristor »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #43 on: 24.06.2007, 15:23:42 »
Quote from: tiristor
Още по темата: 146 - рязан за филма Derailed през 2001 г.
[/size]

За съжаление филмът няма сийд

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #44 on: 24.06.2007, 22:50:31 »
А днес гледах един филм по телевизията в който участваше 758.накрая го взривиха и той се преобърна.Ще кажа заглавито малко по-късно.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #45 on: 07.07.2007, 19:45:54 »
Понеже днес е 07.07.2007 г.ще кажа нещо за един вагон от серията София 70 с инвентарен номер 777 .
Освен злополучна катастрофа на Мария -Луиза и Опълченска в края на 80-те години , при което загинаха двама войника , този трамвай беше известен с ироничното название " Трите курви".

Offline AREN4O

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #46 on: 10.07.2007, 21:28:20 »
Quote from: София 70
Понеже днес е 07.07.2007 г.ще кажа нещо за един вагон от серията София 70 с инвентарен номер 777 .
Освен злополучна катастрофа на Мария -Луиза и Опълченска в края на 80-те години , при което загинаха двама войника , този трамвай беше известен с ироничното название " Трите курви".

Много хубаво наименование за мотриса, поздравления  

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #47 on: 11.07.2007, 21:32:45 »
Надявам се, че не е кръстен на ватманките му  

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #48 on: 27.08.2007, 18:37:12 »
Имаше една ватманка по 5 -Джована бесната. Тя била засечена с рекордните близо 100 км/ч. по бул.Цар Борис ІІІ . Фиестата се разиграла със София 70.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #49 on: 27.08.2007, 18:57:12 »
Това го знам не беше ли със 196?
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11979
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #50 on: 27.08.2007, 21:09:39 »
Quote from: София 70
Имаше една ватманка по 5 -Джована бесната. Тя била засечена с рекордните близо 100 км/ч. по бул.Цар Борис ІІІ . Фиестата се разиграла със София 70.
Ако е вдигнала такава скорост, значи въобще не е спирала на спирките  
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #51 on: 27.08.2007, 21:46:36 »
Е то това е ясно.Сигурно е започнала да набира малко преди Овча купел и се смята ,че патрулка я била спряла на Руски паметник и отървала глобата само,защото скоростомера не работел!(това го знам по разкази на Трамвай от официалния форум-той също твърди,че е вдигал 100,но в обратна посока.)
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #52 on: 28.08.2007, 19:50:25 »
Ако подобна машина вдигне 100, няма ли да се обърне от лашкането на коша?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12231
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #53 on: 28.08.2007, 22:10:12 »
Quote from: conecto
Ако подобна машина вдигне 100, няма ли да се обърне от лашкането на коша?
Все пак едно време релсовият път е бил в перфектно състояние, вагоните също. Имаше даже един девиз който гласеше нещо от рода на- Здрав релсов път-сигурен железопътен транспорт. При перфектен релсов път, може и да е вдигнал 95-100км/ч. А пък и София 70 и България 1300 са доста мощни. Едно време транспорта е бил по-бърз. Някъде даже дадох пример, че през 1954-та год. например ТМ 5 е стигал до Княжево за 20-22 мин, докато днес изминава растоянието за 30 мин. Наскоро като ходих до Княжево слушах една баба и един дядо как се заговориха нещо за градския транспорт и дядото каза "еххх едно време като бяхме млади колко бързи бяха трамвайте, направо летяха към Княжево"(по това време бяхме преди спирка Шипка и се движехме с около 15 км/ч)
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #54 on: 28.08.2007, 22:14:36 »
Скоростомера не не е работел, а тези трамваи просто нямат скоростомер.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6855
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #55 on: 28.08.2007, 22:28:40 »
Трамвайния релсов път по времето на соца беше пълна трагедия. За това свидетелстват и множеството снимки. За Княжево пътя беше в толкова трагично състояние колкото е сега около телевизионната кула. А тоя лозунг за здравия железен път може да бъде прочетен в гара Мездра.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12231
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #56 on: 30.08.2007, 22:16:57 »
А тогава защо, например преди 53 години трамваите са стигали до Княжево с цели 10 мин. по-бързо от сега, и възможно ли е сега да се постигне същото времепътуване като пред 1954 год?(около 22 мин)
« Last Edit: 30.08.2007, 22:18:06 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11979
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #57 on: 30.08.2007, 22:19:38 »
Quote from: Ivo
А тогава защо, например преди 53 години трамваите са стигали до Княжево с цели 10 мин. по-бързо от сега, и възможно ли е сега да се постигне същото времепътуване като пред 1954 год?(около 22 мин)
Вероятно тогава е имало по-малко спирки, по-малко трафик, по-малко пътници...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #58 on: 31.08.2007, 00:50:04 »
Quote from: ozzy
Вероятно тогава е имало по-малко спирки, по-малко трафик, по-малко пътници...


Спирките на 5цата са едни и същи от 60 години сигурно   Пътниците също са били повече. Освен във сътоянието на трамвите друго обеснения няма

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11979
    • View Profile
Re: Т6М-801 (София) и Т8М-730 (София 70)
« Reply #59 on: 31.08.2007, 01:57:55 »
Quote from: etnies
Спирките на 5цата са едни и същи от 60 години сигурно   Пътниците също са били повече. Освен във сътоянието на трамвите друго обеснения няма
Спирките преди 50-60 години едва ли са били същите. Тогава Княжево е било малко село, отделено от София. Не е имало все още квартали като Лагера, Хиподрума, Славия, Красно село, в Бъкстон и Павлово е имало само къщи.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община