Напълно съм съгласен, че статията е тенденциозна!
Може би има претоварване на МС Бизнес парк в определено време от деня, но за това си има обяснение и евентуални решения.
Причините (и техните решения) са следните:
Липса на съоръжение за смяна на посоките (бретел) и изтеглителни коловози
след станцията, което създава нуждата от ползването само на единия перон. Ако се ползваха и двата, щеше да има разделение на потоците и съответно подобряване на сегашната ситуация. Предполагам, че не е много скъпо да се изгради още 200 метра тунел с подобни съоръжения.
Фактът, че голяма част от служителите в Бизнес парк София започват и приключват работа по едно и също време. Тук може да се намеси ръководството на Бизнес парка, както и самите фирми могат да се договорят помежду си и да създадат организация, при която различните фирми започват и приключват работа по различно време. Това ще се отрази много добре на всички и добре за самите фирми, защото те биха искали да имат доволни служители, които да си вършат по-добре работата.
Липсата на още една станция пред кино Арено/магазин Технополис. Ако тази станция беше изградена със сегашното удължение или се изгради скоро, ситуацията ще се подобри съществено!
Глупостта на някои хора (поведение "коне с капаци") - станцията има два входа/изхода. Вярно, че другият (северният) вход е малко по-далече, но ако някой се разкрачи до там, със сигурност ще влезе по-лесно в станцията.