Каква Копривщица, какъв Радомир, какъв Лакатник, какви пет лева? Защо намесвате крайградската железница?! Това е градска железница, която е в рамките на София (най-много "предградията" Банкя, Нови Искър и т.н.), а трансфер с крайградската железница трябва да се осъществява отделно като на пътуващите да се предлагат намаления ако се прекачват от градска на крайградска и обратно. Тук не става дума за S-Bahn, която в оригиналния си формат едва ли ще се появи някога у нас, а за градска железница от т.нар. хибриден тип, която да влиза в тунели на места с подземни станции, както и с естакади. Аз не говоря че моята схема непременно трябва да се приложи и да стане основна насока, това е само моето предложение. И не употребявайте изрази от рода на "детски фантасмагории" по мой адрес.