Предупреждавам - не го приемай лично. Всичко, което казвам е резултат от многократното дъвкане, кето е станало тук на всички масови грешки, които се повтарят в проектите една след друга:
1) Защо всички забиват МД-1 надолу към АМ Люлин, а не се сещат че той трябва да продължава след време в посока Волуяк, за да обслужва новодобавените към града територии?
2) Розовата линия изобщо не я виждам - като ги запроектирате тия 220 градусови завои, ще рече човек, че по някакъв начин ви привличат.
3) Зелената линия е мота-мо скоростния трамвай от моето предложение, затова смея да твърдя, че във варианта, в който я представям аз (с отклоненията към Княжево и към К. Величков) ще е по-функционална;
4) Жълтата линия - защо най-дългото ти трасе си го оставил на трамвай? Дълго трасе означава високо потребление, а високото потребление означава високи натоварвания, а те означават, че трасето трябва да е максимално най-автономно, следователно трвмая не е най-удачния избор.
Дори проектантите на ОУП не са си позволили свободни съчинения с толкова дълго трамвайно трасе, защото знаят, че ще му изчерпят капацитета само на база проектиране, а в експлоатация то ще е абсолютно безсмислена инвестиция...
Да не говорим, че по така презентираното трасе някой от Връбница, ако иска да стигне до Овча купел ще трябва да кръжи около цяла София, защото си прекъснал трамвайното трасе по Възкресение...
Пак ти казвам - не го приемай лично. Посочвам ти слабите страни (според мен) и пак ще повторя. Моля за малко повече внимание към детайла, когато се презентира идея - поне станциите да са нанесени малко по-старателно и ако изохорите на достъпността са прекалено голямо начинание, поне се постарайте да си ги представяте преди да презентирате проект и да го оставяте за дискусия.
Ето какво имам предвид (тъй като photobucket не дава да се качват големи изображения, това е умалено):
Така станциите се виждат къде са, трасето си личи откъде минава и какви криви прави и покритието си личи ясно. Старайте се малко повече, като показвате работата си, защото иначе има риск да остане недооценена!