Author Topic: История на подвижния състав в Русе  (Read 16711 times)

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • Email
dst1123 всички снимки не са мои.Аз се опитвам да направя списъка със всичко което се движи сега или се е движело.С трансира има проблем защото когато сложа линка малко след това те го спират.Ако някои има идея как да го оправя ще съм му благодарен.
« Last Edit: 11.09.2017, 01:59:41 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 863
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
@ pesho, един съвет - допитвай се до авторите на снимките( моите няма проблем да ползваш, тук във форума имам доста на Зиу) дали може да ги ползваш. До 2008г, тогавашното предприятие се казваше "РОАТ"-Русе.  ОТ Ивекотата, при доставката има оставени две за части - 59254 и 59265. Наистина няма смисъл да присъстват в списъка ПС-та спрени преди повече от 10 години. Евала за положения труд.

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • Email
Simo след завършването на списъка ще сложа имената на всички сайтове и авторите им за да се знае кое от къде съм ползвал. Който има против използването на неговите снимки да ми пише на лс  за да се разберем.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline nikos74

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Здравейте,
Не съм сигурен дали към списъка трябва да се добавят и не малкото количество автобуси, които изпълняваха по-малко натоварените линии и т. нар. околоградски (5, 6, 7, 10, 17, 18...). Повечето от тях изпълняваха близкоселски маршрути, но редовно влизаха и в градските линии. Бяха от т. нар. "Чавдарки" 11Г5 основно (червените). Имам спомени и за инвентарните им номера - 53ххх и по-новите за Русе 55ххх. Помня, че домуваха редовно на Автогара Изток, докато на другата ("Юг") бяха сините 11М3 (с инв. номера 56ххх и 57ххх) и т. нар. "Сетри" 11М4 (58ххх). Поздрави на всички.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1179
    • View Profile
    • Email
Здравейте,
Не съм сигурен дали към списъка трябва да се добавят и не малкото количество автобуси, които изпълняваха по-малко натоварените линии и т. нар. околоградски (5, 6, 7, 10, 17, 18...). Повечето от тях изпълняваха близкоселски маршрути, но редовно влизаха и в градските линии. Бяха от т. нар. "Чавдарки" 11Г5 основно (червените). Имам спомени и за инвентарните им номера - 53ххх и по-новите за Русе 55ххх. Помня, че домуваха редовно на Автогара Изток, докато на другата ("Юг") бяха сините 11М3 (с инв. номера 56ххх и 57ххх) и т. нар. "Сетри" 11М4 (58ххх). Поздрави на всички.
Ако разполагаш със списък на всичките изброени от теб с инв.номера и ДК.номера може да го качиш и да ни споделиш това е много ценна информация благодарим ти предварително.

Offline nikos74

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Имах списък (правил съм го като ученик) с всички действащи към началото на 90-те години автобуси и градски и извънградски и с инвентарни и с ДК номера, но не мога да го открия. Естествено, че бяха обаче не с първоначалните си, а с малко по-новите им номера, които даваха по това време - от сорта на "Р ХХХХ ПБ". Само да го открия!

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
https://i0.wp.com/tvn.bg/wp-content/uploads/2018/05/Blysnaha-peshehodka.jpg?w=800
Това силно ме съмнява, че е бивша собственост на Транстриумф Холдинг АД, Варна. Беше продадено на един завод, после пак се появи обява в сайтовете, че се продава.

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • Email
https://i0.wp.com/tvn.bg/wp-content/uploads/2018/05/Blysnaha-peshehodka.jpg?w=800
Това силно ме съмнява, че е бивша собственост на Транстриумф Холдинг АД, Варна. Беше продадено на един завод, после пак се появи обява в сайтовете, че се продава.
Доколкото знам беше паркиран пред стефани стил на булевард липник и си стоеше там паркирано то поне 4 години.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 863
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
https://i0.wp.com/tvn.bg/wp-content/uploads/2018/05/Blysnaha-peshehodka.jpg?w=800
Това силно ме съмнява, че е бивша собственост на Транстриумф Холдинг АД, Варна. Беше продадено на един завод, после пак се появи обява в сайтовете, че се продава.
Доколкото знам беше паркиран пред стефани стил на булевард липник и си стоеше там паркирано то поне 4 години.
Беше с бургаска регистрация докато беше паркиран там. Вече 2месеца е по линиите на Геокомерс, а още няма от системите на ИГТ. Доколкото знам двата Отойола на същата фирма са закупени от Варна.

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • Email
То щото врачанското исузу още няма от системата нищо,че е при нас от февруари месец. Този дето кара новия мерцедес беше преди на манчо,който изчезна.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1499
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Кароса с русенска регистрация в Ловеч през 2007 г. Предвид, че съседните снимки от албума са с изделия на "Спарки", предполагам, че става дума за ведомствен работнически автобус на русенския филиал, който е превозил делегация до ловешкия завод на същата фирма.