Author Topic: Метродиаметър 3 - обща тема  (Read 281735 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4922
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1500 on: 15.03.2017, 12:31:22 »
Нормално е разстоянието между метростанции да е около километър, така се постига по-висока средна скорост и по-бързо придвижване на по-далечни разстояния при по-ниски разходи. Също метростанциите са сравнително скъпи и големият им брой увеличава сериозно както разходите за изграждане така и експлоатационните разходи. При малки разстояния се получава скъпо съоръжение със средна скорост и пропускателна способност близки до тези на обособен скоростен трамвай. :help: Докато бъде построено трасето до Младост 3 за ТМ23 има три читави варианта - до Гео Милев с три целодневни и два нощни вагона, до Младежки Театър или до  Автостанция Изток с минимум пет целодневни и три нощни вагона в двата последни варианта, иначе неизбежно ще е въздуховоз. :rolleyes:

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2012
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1501 on: 15.03.2017, 13:02:41 »
Чакай, чакай малко. След като даваш изказване на обща основа - ходили сме - обоснови се. Дата и час. Аз, като страничен наблюдател, не вярвам на одобни изказвания без да е фактически обосновано. Не си могъл да вземеш думата - ето сега я вземи. Назови конкретна дата и час, когато си бил заедно с Гергин, Христо, Борис или който и да е от Спаси София и не си могъл да вземеш думата от тях.

Виждам, че си регистриран и в другия форум, така че мисля че няма нужда да ти обяснявам, пишеш там от доста време. Сигурно си обърнал внимание, че господата от СС масово чистят мнения на инакомислещи, агресивно обработват в групи по 2-3 заедно със няколко прикачени акаунти хора, които се опитват да оборят безмислиците им и активно използват форума като рекламна платформа и стартова площадка за някаква политическа структура с което отдавна са му преиначили целите и идеите на международен форум за строителство. Приомите са близки до мафиотски, ако се бяха опитали да го пробутат това в нормален форум като този тук отдавна щяха да са ги изритали. Слава Богу тук се мяркат само от време на време и както вижаш винаги са особено агресивни. Защо е това също мога да напиша, но мисля че излизаме твърде много от темата за трети метродиаметър. Само мога да кажа, че след като приключи строителството на 3МД съществуването им ще се обезмисли и затова отчаяно се опитват да си намерят ново поприще.

Правилата на форума важат за всички и не е допустимо за никого да отправя обидни квалификации.

И Слава Богу, че тук си има правила.
« Last Edit: 15.03.2017, 13:05:12 by fafan »

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1502 on: 08.05.2017, 13:25:38 »
Аз от доста време не съм редовен читател на тези форуми, ама мафиоти във нърдски форум... бихте ли били по-конкретни или просто гледате много филми :D. Не се заяждам, простете, но не е ли малко нелепо да се впрягате за дреболии и да се вглъбявате толкова в един онлайн свят. Иначе наистина ми стана интересно, кой чий мафиотски интереси защитава и кви войни има. На кратко ако може, пак казвам не е заяждане, забавно ми е да разбера кво па толкова става.

Offline New_Passenger

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 510
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1503 on: 08.05.2017, 13:53:02 »
Дали отклонението към Армеец може да изпревари трасето към Левски? Резонно би било да се изградят станции в близост до Ситняково, у-ще "Елисавета Багряна", зала "Фестивална", Арена Армеец, Хермес парк. При Армеец трябва да се направи компромисен вариант, станцията може да се ситуира под колелото и единия изход да е откъм Армеец, другия към Техпарка. При Хермес парк може да се изгради източен изход в близост до разклона за летището, така и това пространство ще има покритие. По-нататък може да се изгради трансферна станция на ИЕЦ. Сегашното предложение би било излишно прахосване на средства (станциите са прекалено начесто) и време (повече станции - по-бавно пътуване). Както вече казах, едната станция да обхване Армеец и Колайдър, другата Дъ Мол, Йерусалим и разклона.

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 51
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1504 on: 10.05.2017, 21:12:31 »
Ето една прекрсна карта направена от Спаси София: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=12pxVeb8CD1N43BhpuoqFq9Hk5c4&ll=42.70698676080413%2C23.39263381443334&z=15
Доста добре са я направили. :)

Offline New_Passenger

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 510
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1505 on: 10.05.2017, 21:51:16 »
Е не! Направете още една станция между Армеец и Колайдъра, да имаме метро по-бавно от тролей! :angry: :angry: :angry:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4453
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1506 on: 11.04.2019, 17:46:44 »
Ново отклонение на метрото ще се направи между Орлов мост и станцията на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви". Въпреки, че то е от следващите етапи на третия метродиаметър, трябва да се направи сега. "Това е специална шахта и тя се изгражда сега, за да не се налага да спираме метрото, когато работим по следващия етап", обясни пред Столица.bg директорът на Метрополитен проф. инж. Стоян Братоев. Все още продължава разглобяването на къртицата, с която бяха пробити тунелите за първия и втория етап на Третата метролиния. Става въпрос за теглените от гигантската машина платформи, на които е имало помпи и хидравлика. Демонтажът ще приключи към края на месеца. След това започва изграждането на шахтата за разклонението на подземната железница.  От първия етап на Третата метролиния е готово 8-километровото трасе от Красно село до "Владимир Вазов", потвърди проф. Братоев. Вървят и довършителни работи на метростанция "Малък градски театър зад канала". Скоро там ще бъдат монтирани и предпазните, стъклени стени, които ще имат врати, отварящи се заедно с тези на влаковете. Такива предпазни съоръжения ще се монтират на всички станция от новата подземна линия, за да се гарантира безопасността на пътниците.

Прочети още на: https://stolica.bg/sofia/pravyat-otklonenie-na-metroto-mezhdu-orlov-most-i-evlogi-i-hristo-georgievi?fbclid=IwAR1xrySIxznl_lHIAZ4EWj6WGbaRf2YzTTTBvWycpo52W4E2GrqmNnTxpmA
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline bozhido

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1507 on: 11.04.2019, 18:05:23 »
А някой споменава ли, дали ще се прави сега и второто отклонение по МД3, заради което премахнаха строежа на МС 13 на ул. Дойран? Би било тъпотия да се изпусне този момент или изобщо да се откажат от разклонението.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 558
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1508 on: 12.04.2019, 10:05:51 »
А някой споменава ли, дали ще се прави сега и второто отклонение по МД3, заради което премахнаха строежа на МС 13 на ул. Дойран? Би било тъпотия да се изпусне този момент или изобщо да се откажат от разклонението.

Вече е свършена работа - в тунела между Ручей и Красно село вече са положени релси. Това отклонение ще си остане само на чертеж. Възмутително е как с лека ръка, без експертиза се режат и прекрояват метродиаметрите. Метропроект Прага беше направила 5 варианта за трасе, в крайна сметка се скалъпи един шести вариант, по който се строи. Следва да си зададем въпроса защо ни е ОУП, след като и без това не го спазва същата тази община, която го е създала...

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8195
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1509 on: 12.04.2019, 12:41:12 »
Според мен отклонението към Борово не трябва да се строи, защото ще влоши обслужването на Красно село и Овча купел. Отклонението трябва да бъде част от друго, а не от 3ти МД.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4922
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1510 on: 12.04.2019, 14:07:51 »
Борово е близо до бъдещите МС България и Красно Село и има достатъчно добро довозване до тях посредством 83, 204, ТБ 2 и ТБ 9, има връзка и с потенциално скоростния ТМ 7. Спорно е дали има нужда от разклонение. :rolleyes:

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 558
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1511 on: 12.04.2019, 14:44:33 »
Борово е близо до бъдещите МС България и Красно Село и има достатъчно добро довозване до тях посредством 83, 204, ТБ 2 и ТБ 9, има връзка и с потенциално скоростния ТМ 7. Спорно е дали има нужда от разклонение. :rolleyes:

Много съм съгласен. Остава обаче въпроса за спецификата на довозването и лесния достъп от спирките на наземния транспорт до спирките на подземния.

А за ОУП - чудя се дали започването на строителство преди приемане на нов ОУП, което строителство противоречи на стар ОУП, е противозаконно. Фактически ОУП със сегашното трасе на МД3 е приет през 2017, а строителството започна още 2015 края.

Offline bozhido

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1512 on: 12.04.2019, 16:54:08 »
Вече е свършена работа - в тунела между Ручей и Красно село вече са положени релси. Това отклонение ще си остане само на чертеж. Възмутително е как с лека ръка, без експертиза се режат и прекрояват метродиаметрите.
[/quote]
В такъв случай цялото разклонение е било нарочно измислено, за да се убедят (заблудят) хората, защо МС 13 на ул. Дойран няма да се строи... В крайна сметка, тази метростанция щеше да бъде в средата на изключително гъсто заселен район и щеше да е сигурно една от най-натоварените изобщо. Пълно безумие

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4922
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1513 on: 12.04.2019, 17:05:31 »
Метростанция на Дойран би била твърде близка до тази в Красно Село - разстояние около 500-600 m вместо нормалното около километър.  Също между нея и Медицински Университет трябва да има междинна станция - разстоянието е почти 2 km. :rolleyes:

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 285
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1514 on: 12.04.2019, 21:57:26 »
И според мен Дойран и Красно Село са твърде близко.
Нация от лошо гледащи директори

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 535
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1515 on: 13.04.2019, 08:49:30 »
Поради разположението на самата станция Красно Село Дойран не е толкова близо, защото станцията се пада под Житница и там има много ходене в тунелите, но определено е пешеходно достъпно. В допълнение и България е достатъчно близо и не пречи да се ходи до там. Истината е, че станция на Дойран щеше да е само забавител на движеноето, а не негояв спомагател. Двата тролея, които минават по Дойран имат достатъчно спирки, могат да се движат бързо, екологични са, с малък и с възможност за още по-малък интервал и с достатъчен капацитет и възможност за допълнителен при нужда. А ако в някакъв момент мног, много, много, ама нистина много се нуждаят от още преспокойно може да се направи линия от ВМА до Борово или Бъкстон, която да довозва. Възмобности има много, желание има малко. И тук дори не вкарвам потенциалът, който може да се намери в трамвайна линия по Каблешков...
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13913
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1516 on: 14.04.2019, 10:56:07 »
Е какво толкова покриват 2 тролея квартали, стигнали чак до СОП? И 22-26 минути без отчитане на задръстванията са "бърз" достъп, така ли? А на ширина фронтът е между Черни връх и ЦБ3. Т.е. след 1 метростанция южно от сегашното обръщало Борово може да се мисли за перспектива в източна или западна посока. Най-смешното е, че в Манастирски ливади-запад няма никакъв шанс за удължаване на ТМ7 или нерелсов транспорт западно от България и като така метрото е единственият им шанс. Освен ако не прокопаят трасе за седмицата с къртица!  :P Също както се явява Линия 2 за кв. Витоша.
Трамвай по Тодор Каблешков между България и ЦБ3 на първо време няма да има, възможно и на следващи времОена да няма. А и да има, той ще е тангенциална връзка, а не радиална.
« Last Edit: 14.04.2019, 11:11:55 by blagun »