Author Topic: MAN NL 262/263 (8027-8036)  (Read 37838 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #40 on: 22.08.2015, 22:42:05 »
И комфорта е важен-едно е ВМС с тесните и неудобни седалки, съвсем друго си е МАН с удобните седалки и изцяло климатизиран салон. Не можеш да сравняваш ВМС с МАН. А пък и новите автобуси надали подлежат на ОР в Дупница или Омуртаг както Икарус и О 305-ците.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #41 on: 22.08.2015, 22:53:31 »
Е те няколко бяха късали шаси вече. Нищо не става от тия БМЦта - движеха се на магия.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #42 on: 23.08.2015, 17:33:16 »
Е те няколко бяха късали шаси вече. Нищо не става от тия БМЦта - движеха се на магия.
Е в крайна сметка ще ги бракуват ли гореспоменатите БМЦ-та и спрени ли са вече от движение или още не,като изключим 8026 за него знам вече,че не работи?

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #43 on: 23.08.2015, 23:52:22 »
Някои от споменатите са в движение. То от новите Манове има само по 2-3 на линия на ден. Аз например вчера пътувах с 8003, а и 8005 знам, че още е на линия.

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • |MCMXLVIII|
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #44 on: 24.08.2015, 09:23:51 »
Вероятно всички са си в движение. Само 8002, 8004 и 8007 не съм ги засичал скоро, но едва ли са бракувани.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #45 on: 24.08.2015, 14:41:58 »
Вероятно всички са си в движение. Само 8002, 8004 и 8007 не съм ги засичал скоро, но едва ли са бракувани.
Те са за двигател.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #46 on: 24.08.2015, 22:36:07 »
Не съм се возил все още в новите придобивки , но жена ми сюед едно пътуване с една от тях три дни пи Фламексин , че си бе сецнала кръста и сподели , че возят много по-твърдо от ВМС-тата !

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #47 on: 25.08.2015, 10:27:56 »
Още някой и друг месец по паветата и ще омекнат :)
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #48 on: 25.08.2015, 22:51:18 »
Още някой и друг месец по паветата и ще омекнат :)
Не знам дали ще омекнат обаче на на 8028 прозорците му вибрират, тръбите в салона подскачат, задния мост тропа...

Offline simeonivanov01

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #49 on: 10.09.2015, 10:16:46 »
8031 вече се движи по 73

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #50 on: 10.09.2015, 14:21:09 »
Ей го 8030, с ел.табели свалени от някое БМЦ
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #51 on: 10.09.2015, 14:39:23 »
Табела на Мегатекс да надживее автобуса. :help: Това говори много за качеството на BMC.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #52 on: 10.09.2015, 14:43:50 »
То понеже на Мегатекс качеството е..........Тая фирма много добре я знам, комшии сме на работа, та абсолютно нищо читаво не излиза от нея. Електронните им табла са след много малко време експлоатация един диод свети, пет не...Да не говорим, че и НКЖИ са тъпи и масово купуваха гарови информационни табла от тия, също и банките - табла за валутните курсове. Просто фирмата е, за кой ли път, на "наши" хора, и основната и цел не е да предлага качество, а да си пробутва боклуците чрез връзки където трябва, а най-вече да пере пари.
« Last Edit: 10.09.2015, 14:46:22 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #53 on: 10.09.2015, 14:58:04 »
Е и аз това имам предвид. Щом нещо като табела на Мегатекс има по-дълъг живот от автобус BMC смятай какво е качеството на автобуса.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #54 on: 10.09.2015, 15:16:50 »
Двигателите и шаситата на BMC имат конструктивни проблеми още от английския проект . Все пак изкараха честно 8-10 години без сериозни ремонти. Калдъръмите,  неравния асфалт и претоварването също неизбежно се отразяват зле на автобусите.  :rolleyes:

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #55 on: 10.09.2015, 16:35:41 »
То понеже на Мегатекс качеството е..........
Малко е в страни от ВМС и MAN, но касае табелите - за качеството на продукцията и за самата фирма може да се види по отзивите тук http://bgrabotodatel.com/company/383/page:3
« Last Edit: 10.09.2015, 16:53:05 by Metan »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #56 on: 11.09.2015, 10:02:54 »
За съжаление огромната част от фирмите в България са така отново поради причината, че не са на наистина читави предприемачи и хора с ръководни умения, а както сме говорили и друг път, практически всички ниши са разпределени на "наши" хора от комунягите и ДС.
Както и да е, в случая успокоителното е, че въпросната компания още през 2012-та г. ходжата я опя и дните на произведенията и са преброени. Стана така, че не можаха да произведат договорените с турските военни голям брой бронирани камиони, та турското правителство национализира фирмата, разтурия и я разпродаде на части, за да си прибере дължимите неустойки.
По рейс и по жена не се тича!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #57 on: 16.09.2015, 20:20:10 »
8031 също е с табели Мегатекс. Аз мисля, че са нови, а не са сваляни от някои БМЦ-та, защото ако половината БМЦ-та са сдали багажа вече, то на другата половина табелите им са сдали багажа отдавна.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #58 on: 16.09.2015, 20:46:00 »
Не са нови. От 8002 са.

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #59 on: 07.10.2015, 21:34:34 »
В гаража на Тея вече има и NL202  :crazy:.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.