Author Topic: Re: Тролейбусни превози - Стара Загора  (Read 12202 times)

Offline dhamitak

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 135
    • View Profile
    • Email
Да попитам тролейбусната и автобусната линии,които вървят до Пивоварния завод,близо ли до него спират или по-далеко?Благодаря!

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 267
    • View Profile
Да попитам тролейбусната и автобусната линии,които вървят до Пивоварния завод,близо ли до него спират или по-далеко?Благодаря!

много близо

Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 301
  • 127 - (1993-2016)
    • View Profile
Нещо интересно: оказа се, че шестте бройки ЛАЗ-ове са били пуснати на търг. Какви са резултатите от търга обаче не ми стана много ясно.

« Last Edit: 27.08.2018, 00:10:27 by gt_stz »
127 - почивай в мир! :(

За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5388
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Няма кой да ги купи на тези цени. Ако ги занижат десетократно - може би ще се появи някой.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12247
    • View Profile
    • Email
Кога ги купиха, кога ги спраха тези тролеи. Защо не ги ползват като са почти нови нямат и 10 години? Ако са запазени и технически добре могат да ги купят от Столичен електротранспорт за новата линия която уж ще правят по Арсеналски и без това нямат достатъчно коли.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2384
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Няма кой да ги купи на тези цени. Ако ги занижат десетократно - може би ще се появи някой.
Да и това ще бъдат фирмите за скрап, но всъщност и без това не виждам кой друг освен тях и евентуално от градския транспорт в Пазарджик(за части) би проявил интерес към тролейбусите.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5388
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Фирмите за скрап купуват при 3000 - 4000 лева бройката. Аз говоря за 13 000 - 14 000. Повече от това никой разумен човек няма как да даде. Това са тотални бракми, които не струват. А на Иво скоро ще трябва да купим билет за Земята, защото явно той си живее в някакъв измислен неземен свят, който няма никаква връзка с реалността.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 738
    • View Profile
Извинявай, но как прецени, че са бракми? Возил ли си се, колко пъти? И понеже аз съм се возил за последно малко преди да ги спрат, мога да изкажа своето впечатление - возят по-добре от Соларис - по-меко и с по-малко дрънкане (спрямо годините им експлоатация, разбира се), климатиците им работеха много добре, а когато не са били пуснати, вътре не се усещаше жега (може би заради тонираните стъкла и рекламите по тях). За всичките ми возения (които не претендирам да са много) нито веднъж не е имало проблем с електрониката, вратите или някакъв друг технически дефект. Може би е случайност, може би не, нямам идея, но моите впечатления от ЛАЗ-овете са добри и смятам, че единствената причина да ги спрат е само, защото им доставиха наведнъж много Солариси по Европрограмите тогава. Не се наемам да давам оценка на обявената им продажна цена и дали е оправдана, но в никакъв случай не смятам, че са за брак.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5388
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Да, бракми са - виждаме какво се случва в Пазарджик. Това са машини, от които всички продадени ЛАЗ-ове по света, нито една няма да издържи 30 години експлоатация, което е нормално за един тролейбус. И да ти кажа - сърди се на твоите началници, че са написали условията на търговете, така че Соларисите да са с обикновени, а не тонирани стъкла, да са с най-слабите възможни резервни агрегати, да са с твърдо окачване.
Но е факт, че при експлоатацията на ЛАЗ-овете отива сериозен ресурс за ремонти. При това заводът фалира (хм, защо ли?) и резервни части се правят само от външни фирми (намират се по-трудно).
Но да сравняваш ЛАЗ със Соларис и дори да го обявяваш за по-добър от Солариса е меко казано странно. А и да идва от устата на професионалист...
« Last Edit: 29.08.2018, 10:28:07 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 738
    • View Profile
Всеки има свое мнение :) А и няма смисъл да сравняваме Соларисите изобщо с ЛАЗ-овете в Пазарджик, тъй като темата е за старозагорските :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12247
    • View Profile
    • Email
Това са тотални бракми, които не струват. А на Иво скоро ще трябва да купим билет за Земята, защото явно той си живее в някакъв измислен неземен свят, който няма никаква връзка с реалността.

Е хайде сега, просто гледам реално на нещата, а не емоционално. Да погледнем реалността, това са тролеи, набори горе-долу на нашите къси Солариси. Нямам си идея какви пари им искат, ако вдействителност са на цената на скрап или диапазона 12-13 000 лева бройката може би има резон да ги вземем ако са в добро състояние и могат да са в ЕКСПОАТАЦИЯ поне още 5 години. По-добре ли е да се дават по 15 000 лева за ремонт на Граф примерно който да се движи 2 години след това? А това са нископодови клитатизирани тролеи, с тонирани стъкла и тапицирани седалки. Просто вместо да се говори емоционално трябва да се проучи и види на място как седят нещата от някой инженер който разбира от превозни средства. И аз имам добри впечатления от този модел, но съм се возил като са били нови ние имахме и същия но автобус в София.

То такива покупки са си чист късмет дали ще излезе нещо читаво. Как купихме преди години О 305-ците уж с изтекъл ресурс пък то искараха 25 години, и обратното с Т4-ките които откараха само 5 и за тях се набутахме яко.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1890
    • View Profile
Тези ЛАЗове нямат климатик  ;) Имат пазарджишките.

Offline georgi_L

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Не знам колко сте запознати за тия лазове ,но явно изобщо не сте ! Тия специално старозагорските нямат климатик и стъклата са си обикновени ,не са въобще кой знае колко тонирани, струва ви се така заради рекламите ,които им стояха с години. Вътре напротив плоскостите скърцат та се кинат и са амортизирани до неузнаваемост. За кабината няма,какво да споменавам обърната е на кочина. Виктор е абсолютно прав ,не е сериозно да ми претендираш ,че лазовете били по-добри от соларисите! Това е смешно и не го казвай никъде за да не ти се смеят, просто ще го приема за нещо като бъзик. Относно Иво ,незнам какво да кажа ,дайте за София по-добре да изкупиме зиутата от Враца и тях да ги пуснем.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1890
    • View Profile
Общо взето тези Лазове се оказаха с по-малък ресурс и от Зиу. В Украйна все по-масово започват да ги премахват, просто защото се разпадат в движение, а това са тролейбуси на по-малко от 10 години. Лятото било прохладно в тях даже и без климатик - тук още в началото се споменаваше, че от инсталацията на покрива напичало страшно в салона. Общо взето докараха ги на дизайн, и до там. 5032 също не изкара и 10 години в София за разлика даже от прогнилите разпащи се БМЦ-та. Явно наистина са големи боклуци, те за това и фалираха...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12247
    • View Profile
    • Email
Колко е прохладно зависи от мощността на климатика и настройките му, както и от уплътненията. Може в ЛАЗ-а да е сложен по-силен климатик за това да е по-прохладно. А всъщност мостовете и окачването не са ли като на Солариса? Демек би трябвало еднакво да возят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline marto_pz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 528
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
https://dariknews.bg/regioni/stara-zagora/trolejbusna-liniia-2-s-promenen-marshrut-2123203 Тролейбусна линия 2 с променен маршрут