Днес един нагъл пътник направи проблем на ватмана на 2311, че не е пуснал климатик ( само да кажа, че днес беше по-хладно и облачно през целия ден и е нормално да не се пусне климатика в такива днни). Ватмана се държеше много възпитано и културно към пътника". Обясни му, че не са се обадили от диспечерското управление, та да пуска климатика, и ако има претенции зад кабината му има телефони. В отговор на това пътника нарече служителите на градския транспорт " нещастници", което разгневи ватмана ( все пак и неговите нерви имат предел).
Може да е нищо кой знае какво, но безкрайните претенции на някои пътници и обидите всеки ден могат даизкарат извън нерви и най-хладнокръвния ватман или шофьор. Да не говорим за идиотите, които трябва да се заядат с някой в градския транспорт и най удобната жертва е шофьорът/ватмана защото няма къде да избяга.