В Стара Загора гният “безплатни” автобуси, че и тролейбуси. В София докараха електровъшки, дето че се чудят къде да ги пуснат и ползват 2 броя за покриването на една предишна кола. Като нещо е безплатно, не означава юруш на маслините… Всички разходи и ползи ли са премислени в дългосрочна перспектива. Така и Ютонгите на Гришата ги взеха по по-ниска първоначална себестойност, но много по-висока обща такава, като се пресметнат и експлоатационните разходи след това. А в случая с електробусите нямаме само разходи, имаме и невъзможност да се експлоатират - няма части, няма квалифициран персонал за поддръжка… Колко Песи дремят ей така в депото и събират различни части от няколко трамвая да сглобят един в движение…
Като ми подарят безплатно Бугати, а след първите 10 000 километра трябва да дам шестцифрена сума за смяна на масла, филтри, гуми и т.н., за какво ми е!? Аз ще си направя кефа да го карам, ако събера пари и за горивото му и не даде фира по-рано от качеството му или някоя дупка, но в МГТ целта не е да си направим кефа докъдето изкара…