Author Topic: Оптимизацията на автобусните линии  (Read 203910 times)

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
112 показа, че пътникопоток от Горубляне до БПС няма. И това не беше заради интервала на движение, а заради особеностите на местното население. Това е от кварталите с най-малко ново строителство и най-малко нови жители, така че в близко време не очаквам да се формира нужда от такава бърза директна връзка. По-скоро може да се помисли за линия подобна на 111, която да покрие околовръстното от Младост на изток към Лозен или дори Казичене. Тя би имала аналогични напречни връзки със съществуващите утвърдени линии (1,3,4,5,6,7,8).

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
112 беше много рядък и висеше в задръствания преди разширението на Околовръстното. За Горубляне възможен вариант е пренасочване на 4 към БПС - връзката с Община Младост и близките училища се запазва, интервалите ще намалеят. :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
За Горубляне възможен вариант е пренасочване на 4 към БПС - връзката с Община Младост и близките училища се запазва, интервалите ще намалеят. :rolleyes:
А комплекс Експериментален? Когато някога направят мостчето и А305 върти в Експериментален, може да се мисли за друг маршрут на А4. Опитите да се откъснат А3 и А5 от Гео Милев се провалиха. Протести би имало и при опит за пренасочване на А6 примерно през БПС и Балан до зарядната станция в Младост-1.
« Last Edit: 04.09.2024, 15:20:51 by blagun »

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Експериментален е в далечното бъдеще.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Експериментален е в далечното бъдеще.
Значи дотогава А4 ще върви оттам да отбива номера.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Засега А4 покрива достатъчно добре съществуващите сгради. Аз имам предвид разширението на Експериментален към околовръстното.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Имам предвид А4 вместо да отива към Младост 2 и 1 да завива по Москов към БПС, така обслужването на Експериментален се запазва както и връзките с Община Младост и училищата, линията ще е по-къса и редовна - в момента стига от края на Горубляне до МС Балан за около 15 минути.  :rolleyes:
« Last Edit: 04.09.2024, 15:54:44 by V.Peichev »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
В Скай форума Локума анонсира линия 200, която да замени 288 с маршрут Левски Г- Гео Милев - Кутев – Каблешков и до Славия ! Чудно ми е къде там ще въртят като пред стадиона постоянно има паркирали коли ? Вероятно същата ще се обслужва от стандартни автобуси и в такъв случай по-добре би било да е поне до метростанция Мизия ( настоящата крайна спирка на 59) като така ще се даде удобна връзка на НБУ към Студентски град! Този номер нали се използва за атракционната линия обикаляща центъра за кефа на Евстатиев?!?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Удължаване на 288 до МанЛи след пускането на Каблешков се подразбира. Ако ще ходи до Овча купел,  по-добре 73 да се върне през Красно село. Не мисля, че и двете линии трябва да се забутват по Каблешков от Ген. Тошев до Цар Борис III преди разширението му там.

От Левски до Гео Милев е обект на друга линия примерно на 75. Трансградски маршрут само ще влачи закъснения.  Всъщност от Левски към Гео Милев А120 върви по най-бързия възможен маршрут,  а на румънското посолство прави удобни връзки с ТМ20,21 и А9, 305 и 413, а в бъдеще - с метрото. По-бързо - в много много далечното и светло бъдеще, когато Мими Балканска се свърже с Асен Йорданов и зад ПЖИ.
« Last Edit: 13.10.2024, 20:09:34 by blagun »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
https://www.skyscrapercity.com/posts/190324375/

Този пост имам предвид.

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
В транспортната комисия са внесени два доклада за промяна на няколко маршрута на автобусните линии и разкриване на две нови линии.

Първият доклад е за закриване на 288 и разкриване на нова линия с номер 220 с маршрут МС Мизия - ул. Монтевидео - бул. Президент Линкълн - бул. Овча купел - бул. Тодор Каблешков - бул. Филип Кутев - бул. Г. М. Димитров - бул. Асен Йорданов - бул. Шипченски проход - Иван Димитров-Куклата - ул. Слатинска - ул. Боян Магесник - бул. Ботевградско шосе - ул. Александър Екзарх - ул. Тодорини кукли - ул. Станислав Доспевски - ул. Поручик Георги Кюмюрджиев - обръщало Левски Г. Промяната ще влезе в сила след пускането на бул. Тодор Каблешков (било то с временна или постоянна организация на движение). Интервала на линията ще бъде следния:
Час пикПрез деняВечер
Делник
12 мин
15 мин
30 мин
Уикенд
-
15 мин
30 мин

Със същия доклад се предлага автобусни линии 9 и 75 да бъдат прехвърлени към СЕ, като 75 ще има промяна в маршрута така че да може да използва зарядната станция на ул. Ген. Гурко.

Във втория доклад се предлагат следните промени:
- Разкриване на автобусна линия 46 от автостанция Банкя по маршрута на автобусна линия 49 до разклона за манастира Св. Петка и оттам към манастира и обратно към автостанция Банкя, в синхрон с 49.
- Автобус 61 да спира двупосочно на спирка "ж.к. Магнолия"
- Автобус 66 само в посока хотел Морени да минава направо по ул. Ген. Ковачев. Всички спирки от "Воденичарски камък" до "Хотел Морени" придобиват статут "по желание". Пропуска спирка 1176 (преди кръговото на бул. Черни връх и СОП в посока Витоша).
- Обединяване на трамвайни линии 1 и 3 (което съм отразил в трамвайната тема).

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
Интересно за 220, харесва ми че няма да държат и 288 и да се дублират на 100%, тази линия ще е доста успешна като 73. Определено има нужда от нея!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
- Автобус 61 да спира двупосочно на спирка "ж.к. Магнолия"

Отлично, първо се разкрива "експресна" линия 61, след което доклад по доклад след всеки нов протест се добавят нови и нови спирки до пълното обезсмиляне на първоначалната идея.  :fan:

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Интересно за 220, харесва ми че няма да държат и 288 и да се дублират на 100%, тази линия ще е доста успешна като 73. Определено има нужда от нея!
220 напрактика се явява като удължен 288 просто. Според мен няма смисъл да се разкарва чак до Мизия, 73 там е достатъчен. Но за съжаление и тая линия, подобно на 73, се очертава да си отлежава в задръствания всекидневно. Също, интересно какво мислят из гаражите, тъй като 220 очевидно е най-добре Малашевци или Земляне да я вземат, а те пращрат Дружбенски линии (9 и 75) в Електрото.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Защо реши че е най-добре Земляне или Малашевци. Всеки един от трите гаража е близо до маршрута на линията. Само че Дружба е по средата, което осигурява равномерно обслужване в двете направления рано сутрин и късно вечер.
« Last Edit: 08.11.2024, 11:27:23 by RADOCVET »
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1307
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Защо реши че е най-добре Земляне или Малашевци.
Пробега.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Пробегът е важен, но има и други фактори, според които крайния избор да е друг.
304 минава почти пред гараж Дружба, но се обслужва от Земляне.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
След пускането на 220 би било добре 73 да се върне по обичайния си маршрут през Красно село по Житница. Надявах се новата линия да минава по Боряна, ама нейсе пак ще си ходя с колата на работа.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
След пускането на 220 би било добре 73 да се върне по обичайния си маршрут през Красно село по Житница. Надявах се новата линия да минава по Боряна, ама нейсе пак ще си ходя с колата на работа.
Да, 73 трябва да се върне по Житница. Няма смисъл от толкова дълъг дублаж. Ако 220 е по Боряна, 73 трябва да е по Линкълн за баланс.

Колкото до номера - то си е удължен 288, но нали 288 беше на предното управление, сега трябва да е друг номер.

Скептик съм за натоварването на линията в участъка Левски Г - Гео Милев. Не е вярно, че е нямало връзка на Левски с югоизтока - ТБ3, 120+(413, 305, 9, ТМ20). Мисля, че тази промяна беше удобен повод да се закрие въздуховоз 75, но не би.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Там има 102 и е безмислено и 73 да върви от там към Красно село.