По това време въпросните автобуси не бяха към Балкантурист, вероятно са ги предали там в последствие. Човекът официално беше шофьор на ТИР, автобус караше от време на време. Но камионът му беше много специален - не от масовите оранжеви Мерцедеси на СОМАТ, а лъскава синя Скания, с жълто-оранжево-червена шарка под прозорците, целият накичен с "мишленки" и тромби. И като не беше на курс, камионът основно стоеше пред нас, както и автобусите. Качвал съм се няколко пъти на Пегасото, беше нещо невъобразимо.....Малко по-късно, за съжаление, чичкото отиде да кара черна Волга към УБО. Но имаше, не знам дали също не беше към СОМАТ или към някоя друга организация, флотилия от малки партиди най-различни туристически автобуси - Сетри S1хх и 2хх, Санос S314, ТАМ, въпросните Неоплани, Пегасото, всички до един с български номера - държаха ги на един заграден плац по пътя за Калотина, между разклона за Банкя и мотел Божур, където сега е представителството на Ивеко. И всичките, вкл. Пегасото, бяха боядисани в различни варианти бяло със зелени райета, само Саносите бяха червени, а Неопланите - сини със жълта шарка. Появяваха се и на паркинга пред митницата, където сега е автогарата. Имаше приказки, че с тях освен екскурзии за "богоизбрани", бай Тошо е разкарвал дипломатите по Смолян, Ловеч, Благоевград и т.н. след облагородяването на централните км части.
За Балкантурист не знам, но те бяха с далеч по-скромните автобуси Икарус и Чавдар 11М4, сините Мерцедеси 0 303 също са им дадени след някакъв партиен конгрес. След промените закратко ги направиха Транстурист, другото интересно нещо в парка им беше един автобус Хюндай Аеро, който го купиха от автосалона във Фестивална през 92ра. Например в Сандански имаха няколко луксозни Икаруса към Австрийския хотел, които или стояха там, или шофьорите им също си ги държаха пред къщи.....