Author Topic: Снимки (трамваи)  (Read 1339871 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #40 on: 15.10.2008, 16:32:47 »
До около 1989 г. на този модел трамваи номерата отпред не се изписваха.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #41 on: 15.10.2008, 20:35:27 »
Ехх, София-100 по 19... Сега пак са същите, но тогава през дървеница си беше друго изживяването с тея вагони.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #42 on: 16.10.2008, 10:24:04 »
Мдаа , отзад се вижда още по-хубав трамвай !
Никога няма да простя на хората , виновни за продаването на 666 и разсипването на 174.
Четворката все още не е ходила на О.Р. , което значи че е сравнително нова .Виждат се и скъсаните пружини , които нормално държат плъзгачът изправен. Това беше дефект на повече от произведените някога трамваи . Емблематичният 858(единственият произведен с арки на гелензите , както и не само той - с хубава ламперия , имитираща дърво )беше шчупил пантограф още на втория или третия ден, кайто беше сменен със стар.
« Last Edit: 16.10.2008, 10:30:46 by София 70 »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #43 on: 16.10.2008, 11:31:48 »
Oт кой номер почваха тия с дървената ламперия. Много им се кефех!
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #44 on: 16.10.2008, 11:41:40 »
858

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #45 on: 16.10.2008, 11:44:19 »
Oт кой номер почваха тия с дървената ламперия. Много им се кефех!

Имаше и междинен етап - 856 и 857. Те бяха май с дървен фурнир отстрани и бял таван.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #46 on: 16.10.2008, 15:54:28 »
857 със сигурност беше с дървена ламперия. Все пак ми беше любим.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #47 on: 17.10.2008, 13:41:36 »
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #48 on: 17.10.2008, 16:22:40 »
тцтцтц на 2022 къде му е левият габарит? Прекрасна снимка.
The Grand Tour

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #49 on: 19.10.2008, 20:15:27 »
Те че нямя да го резнат скоро е ясно, но поне ремонт да му направят!

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #50 on: 24.10.2008, 09:21:47 »
Малко снимки и от мен:








Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #51 on: 25.10.2008, 18:40:59 »
Пак от гората




Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #52 on: 25.10.2008, 22:50:56 »
По "горската" тема малко и от мен:  :)

« Last Edit: 19.11.2013, 16:29:00 by mihailo »

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #53 on: 01.11.2008, 17:10:49 »
2024 по ТМ 2а

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #54 on: 04.11.2008, 15:31:15 »
« Last Edit: 04.11.2008, 19:23:05 by T1000 »
I'll be back®

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #55 on: 10.11.2008, 18:22:11 »
415 по Тм10 на Гарибалди :D

2002г.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #56 on: 10.11.2008, 21:08:51 »
415 по Тм10 на Гарибалди :D
2002г.
А тогава 10-ката какво е правила по Графа !? Извинете ме, но не си спомням.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #57 on: 10.11.2008, 21:16:30 »
415 по Тм10 на Гарибалди :D2002г.
А тогава 10-ката какво е правила по Графа !? Извинете ме, но не си спомням.
На моята парцалива карта от 2001 ТМ10 върви по Хр.Ботев до Орландовци. Нека Мариан и Екстрийм се произнесат по въпроса.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #58 on: 10.11.2008, 21:27:04 »
Няма ремонтни табели, значи вероятно е бил редовен маршрут? Може би Журналист-Хр.Ботев-Ц.Гара-Орландовци?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Снимки (трамваи)
« Reply #59 on: 10.11.2008, 23:47:25 »
Странно наистина. Въобще немога да се сетя как точно бяха маршрутите тогава, те по това време много ги променяха в този район, по линиите от надлеза към Хладилника и Дървеница.
Обаче след случая с изпадане на кардан в гората на един Т6М 700, май окончателно спряха да ги пускат от журналист нагоре. Имам някакъв смътен спомен, че тогава имаше линии от Журналист до надлез Надежда и от Журналист до Хладилника. Предполагам точно тази 10-ка е била от Журналист до надлез Надежда, може би не е имало достатъчно чешки вагони да се обслужва цялата линия до Хладилника и за това са били две линии. Обаче кой номер беше линията от Журналист до Хладилника немога да се сетя. Имаше нещо такова в този период-2000-2001-ва.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР