Author Topic: Доставка на трамваи Tatra ČKD T6A5 от Прага  (Read 41930 times)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2240
    • View Profile
Тук проблемът е ниската скорост - няма как да влиза достатъчно въздух и да разхлажда. Иначе ако карат бързо, вътре е добре. Освен това огромна част от пътуващите не поемат инициативата да отварят нито люкове, нито прозорци, пълна апатия - пот се лее от всички, но няма кой да отвори нито люк, нито прозореца до него. Това последното не е свързано с тези трамваи конкретно, част е от народопсихологията.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6939
    • View Profile
Е, да всички пътища водят до народопсихологията и наистина сериозно боклукчивия материал. От скоростта зависи и вентилацията през големите прозорци, така че - пак опираме до другите фактори.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12781
    • View Profile
    • Email
Откъм возене и комфорт са перфектни, забележките са ми относно това че са много захабени и извандализирани. В това отношение тези по 20-ката ги превъзхождат, както и откъм по-добрия и просторен салон.

Окачването като че ли им е по-различно от на другите които се движат по 20-ката. Някак доста по-меко минават по ужасно разбития път от Гео Милев до Кауфланда, и са по-добре уплътнени. Като минат другите заради разкривените врати всичко се пълни с прахоляци вътре, а при тези не се получава този гаден ефект. Не знам дали е плюс или минус че на едните кабината им е изцяло стъклена, а на другите зад ватмана е направено вместо със стъкло с ламарина. По-малко ще пече вътре така, но пък по-лоша видимост. Също и червените понякога губели ход замалко. Случи ми се веднъж така точно на Кауфланда и на Искърско шосе, чува се само цъкане и известно време не може да потегли.Но това се оправя и е нормално впредвид че трамваите са втора употреба, нормално преди да ги спрат да са ги поизоставили.

Като цяло обаче смятам покупката за добра, и хората ги харесват, въпреки хейтовете напоследък доста неща се правят в положителна насока, но има още много работа.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6939
    • View Profile
Най-съществената разлика са талигите - на Т6А5 са с двустепенно окачване.