Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 342583 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Човешки ресурси в МГТ
« on: 08.02.2006, 21:59:49 »
Столичната компания за градски транспорт ще има нов шеф, ако СОС одобри предложението на зам.-кмета Минко Герджиков начело на дружеството да застане Николай Костов на мястото на уволнения Васил Найденов. Найденов беше един от приближените на Софиянски, но подаде оставка, след като на кметския пост дойде Бойко Борисов.

Г-н. Николай Костов е емблематична фигура за столичния тролейбусен транспорт. След отделянето на предприятието "Тролейбусен транспорт" през 1986 г. като самостоятелно при ръководството на г-н. Людмил Димитров, започва апогеят на неговото развитие. По време на управлението на г-н.Костов са построени тролейбусните отсечки до жк.Бъкстон, жк.Дружба-1 и 2, кв.Левски, жк.Гоце Делчев внесени са 150 тролейбуса Икарус, 60 бр. ЗиУ-9, 25 бр. ДАК-Чавдар. Построени са депо Искър и стоянка Левски. Да се надяваме, че с неговото завръщане СКГТ я очакват добри години.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1 on: 08.02.2006, 22:22:31 »
Добри години , и дано не са само за тролейте, ами за целия транспорт!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #2 on: 09.02.2006, 11:20:36 »
Супер готино,това е много добра новина.Да ни е честит новият директор на СКГТ!!!Според мен от сега нататък предстоят само добри години за СКГТ.
« Last Edit: 09.02.2006, 11:21:38 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #3 on: 22.05.2006, 10:52:46 »
Над 1500 лв. заплата за пенсионер в транспорта
Не съм единственият, който взима голяма заплата от Столичната компания за градски транспорт. Това каза в ефира на Дарик радио 75-годишният Светозар Филипов, който е пенсионер, бивш общински съветник.
От 2004 г. с решение на Столичния общински съвет изпълнява контролни функции върху дейността на компанията за обществен превоз. В петък кметът на София Бойко Борисов каза, че ще има проверка в дружеството за обществен превоз, след като се възмути от факта, че човек на преклонна възраст взима два пъти по-голяма заплата от неговата. Според Дарик заплатата на Филипов е между 1500 и 1700 лева. Служителите в компанията за градски транспорт на пенсионна възраст са пенсионирани преди месец, каза изпълнителният директор на Столичната компания за обществен превоз Николай Костов. Заместник-кметът по транспортна дейност Велизар Стоилов допълни, че с преструктурирането на компанията ще отпадне дейността на контрольорите върху управлението на дружеството.

източник:дир.бг
« Last Edit: 22.05.2006, 10:54:05 by Repcho »

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #4 on: 22.05.2006, 11:00:38 »
Хм, много интересно... А каква е средната заплата на служител в градския транспорт?

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #5 on: 22.05.2006, 14:38:42 »
Това гръмна по всички форуми!
Да видим какво ще кажат по новините довечера

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #6 on: 22.05.2006, 16:07:02 »
Сега щатът на шофьорите е към 360 лв.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #7 on: 22.05.2006, 20:20:15 »
Quote from: CKD
Сега щатът на шофьорите е към 360 лв.
ама като сложиш всички надбавки сумата май нараства

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #8 on: 23.05.2006, 16:23:51 »
360 чисто ли, или без удръжките?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #9 on: 25.05.2006, 12:01:47 »
Зависи и от някои други неща - години, стаж и пр. Например, шофьорите на съчленени автобуси получават по-високи заплати, от тези на еднични.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #10 on: 25.05.2006, 14:52:26 »
А зависи ли от това дали караш икарус или конекто?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #11 on: 27.05.2006, 14:20:34 »
Е по принцип знам, че новите автобуси се дават на водачи с по-дълъг стаж, но като гледам, какви карат О345Г - младоци май не е така... Не знам, нека някой по-просветен да каже.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #12 on: 27.05.2006, 14:38:19 »
Във всеки гараж е различно. В Малашевци за да се класираш за Конекто трябва да имаш перфектно досие. Гледат се болнични, неявки, дисциплинарни наказани че даже и стил на обличане. В Дружба на БМЦ-тата по 604 събраха и някои "криминално" проявени, но това е нормално за ПАТ-3. В Земляне трябва да имаш минимум година стаж в гаража за да вземеш Конекто.
В ПАТ-3 например масово се натискат да работят на Икарусите по обясними причини, но там всичко е с главата надолу така че няма какво да се чудиме.

Quote from: ozzy
А зависи ли от това дали караш икарус или конекто?
Зависи дали караш соло или съчленен автобус. Ако си на соло щата е с 50 лв. по-малко.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #13 on: 27.05.2006, 15:09:44 »
Quote from: CKD
Зависи дали караш соло или съчленен автобус. Ако си на соло щата е с 50 лв. по-малко.
Покрай това искам да питам,защо казвахте,че няма шофьори за 262 и затова пускали малки по 94 и 280.Толкова ли наличните шофьори не могат да се прехвърлят на другите автобуси?Щом и заплатата при тях е по-висока...

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #14 on: 27.05.2006, 16:21:05 »
Ами много просто - никой не иска да работи на 94 и 280.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #15 on: 27.05.2006, 16:35:22 »
Това, че се натискат да карат Икаруси заради точенето на нафта ли е?

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #16 on: 27.05.2006, 17:35:40 »
Quote from: CKD
Ами много просто - никой не иска да работи на 94 и 280.
Това е ясно,но когато обсъждахме,че все по-често пускат малки автобуси автобуси по тези линии,аз разбрах,че няма кой да кара големите.Така или иначе излизат коли на линия,шофьорите не могат ли да вземат 262?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #17 on: 30.01.2007, 14:16:23 »
Глад за шофьори в столичния автотранспорт



ТАНЯ ПЕТРОВА

Ниските заплати и тежките условия на работа пораждат глад за шофьори на обществените автобуси в София. Възможно е кризата да се задълбочи и заради отпадането на ограниченията за работа в част от останалите членки на ЕС. Този проблем ще обсъди с ръководството на столичния автотранспорт ресорната общинска комисия. Съветниците ще се срещнат и с представители на електротранспорта.
120 са незаетите в момента работни места за шофьори в общинската фирма "Столичен автотранспорт". Заплатите са около 500-600 лв. месечно и не са конкурентни на частния сектор, където един водач на бетоновоз например взима около 1000 лв., обясни управителят на СКГТ Николай Костов. Много шофьори предпочитат да работят и зад граница.
Дори и да е с добри финансови резултати и да е приключил годината с печалба, "Столичен автотранспорт" не може да вдигне възнагражденията чувствително, защото е включен в списъка с общински и държавни дружества на специален режим. Тези дружества през 2006 г. можеха да вдигат заплатите си с до 6 на сто спрямо третото тримесечие на предходната година. В опит да компенсират юридическото ограничение от фирмата са решили да дават субсидия за храна.
Съществуват идеи столичният автотранспорт да бъде изваден от списъка, какъвто вариант се обсъжда и за "Топлофикация-София". Шофьорите допълнително искат да не бъдат санкционирани за преразход на гориво.

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #18 on: 30.01.2007, 15:16:24 »
Нали са тръгнали към фалит според една друга статия?За каква печалба говорим пък сега?
 Иначе решението е само едно-ставайте по-бързо на по 21 и да ходим да ставаме шофьори.А тези, които ги имат-срамота.Лесно е само да се говори тук във форума, но защо не свършите нещо?

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #19 on: 30.01.2007, 16:49:13 »
Quote from: difian
Нали са тръгнали към фалит според една друга статия?За каква печалба говорим пък сега?
 Иначе решението е само едно-ставайте по-бързо на по 21 и да ходим да ставаме шофьори.А тези, които ги имат-срамота.Лесно е само да се говори тук във форума, но защо не свършите нещо?
Ами аз лично нямам амбиции да ставам шофьор  Предпочитам да си завърша висшето образование и да работя в някоя фирма с немски