Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 101640 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4324
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1020 on: 18.03.2017, 11:30:52 »
Има 2-3 жени водачи в Искър, на чиито умения могат да завидят доста техни колеги мъже.

Абсолютно вярно !
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3003
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1021 on: 18.03.2017, 18:45:27 »
Има 2-3 жени водачи в Искър, на чиито умения могат да завидят доста техни колеги мъже.

Абсолютен факт - специално титулярките на 1613 и 1624 неведнъж са ми обирали точките с карането си, тези на 1611, 1614 и 1668 също не падат по-долу според мен.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 797
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1022 on: 19.03.2017, 12:26:50 »
...затова дръпнаха в последно време бая бездарници, пенсионирали се преди време....
Не заблуждавай аудиторията. В „Красна поляна“, където има недостиг на ватмани не се приемат пенсионери, а в „Банишора“, където има повече ватмани от необходимите за запълване на колите се приемат, което значи, че това е управленческа грешка, а не следствие от липса на приходящи кадри.
Банишора също нямаше доскоро достатъчно водачи, положението вече сякаш е нормализирано благодарение на  новоназначените 7-8 души. Проблемът според мен се корени в неадекватното провеждане на курсовете за категория от една страна и от друга, в лошото управление на Красна поляна. Под лошо управление имам предвид минимум 3-те години, в които новобранците карат само динозаври само на 11-ка. Курсовете се правят от сега за след повече от половин година и кандидатите си намират нова работа междувременно. И курсът продължава 5-6 месеца, заради единствения инструктор.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3003
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1023 on: 19.03.2017, 19:08:01 »
Това с минимум трите години на динозавър не го знаех, но това в някои отношения прави нещата за мен лично още по-притеснителни - плашещо голям процента от водачите на CKD, Inekon и Pesa в Красна поляна карат отвратително и под всякаква критика и ако в в повечето случаи става дума за "стари" водачи - толкова по-зле за тях. Не че и в Банишора не е достатъчно пълно с големи "специалисти", но според мен ако не караш добре БГ карданна кошница поне имаш някакво оправдание, докато да не караш поне прилично Инекон трябва да си откровено скаран с карането изначално...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2587
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1024 on: 19.03.2017, 20:24:53 »
Поредното доказателство , че Динозаврите не са лоши машини !  :crazy:

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 926
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1025 on: 28.05.2017, 23:17:48 »
Поредното доказателство , че Динозаврите не са лоши машини !  :crazy:
Хахах това виц ли е ? Били са не лоши преди 30 години.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1026 on: 28.08.2017, 22:46:23 »
Няма да се учудя и ако са продадени на черно някъде, както се случи с тези на кобрите в Ивкони, предвид първата заплата която са взели шофьорите там изобщо не е изключено...
Толкова ли по-различни са заплатите в МТК и Автотранспорта?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3957
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1027 on: 29.08.2017, 13:29:50 »
Няма да се учудя и ако са продадени на черно някъде, както се случи с тези на кобрите в Ивкони, предвид първата заплата която са взели шофьорите там изобщо не е изключено...
Толкова ли по-различни са заплатите в МТК и Автотранспорта?
Абсолютно коренно различно от обещаните 1600лв на месец....

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3003
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1028 on: 29.08.2017, 15:07:08 »
Добре, аз все пак нещо не разбирам. Човек като отива на ново работно място, отива с ясни договорености, при това в писмен вид. МТК са използвали някакви хитрости, за да преметнат водачите ли, или просто водачите като са чули 1600 лева на месец и са се юрнали на ура да работят само на голи обещания?
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1029 on: 29.08.2017, 15:16:36 »
Обикновено се подписват договори за по-ниски заплати от уговорените, за да не се внасят големи осигуровки, ако са подписали такива договори, ходи докажи, че от МТК са обещали 1600 лв.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2717
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1030 on: 29.08.2017, 15:31:26 »
Хаха, още ли има фирми, които прилагат тези безмсмилени "трикове" с осигуровките?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4324
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1031 on: 29.08.2017, 16:43:13 »
Сега ми каза колега, че в МТК има 32 молби за напускане. За 14 изработени дни, са му платили 480 лева..........
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1572
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1032 on: 29.08.2017, 17:31:01 »
Зависи колко часа е работил за тези 14 дни. По принцип щатът май е около 850 лв. Другото са клас, храна и извънреден труд. Повечето линии са селски и заработките са много добри, така че извънреден труд може да се прави. Като се направи пълен месец, тогава може да се гледа някаква рекапитулация.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3957
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1033 on: 29.08.2017, 20:09:00 »
Хаха, още ли има фирми, които прилагат тези безмсмилени "трикове" с осигуровките?
Абсолютно да! На 72 и 73 бяха същите, още повече, че им плащаха в билети....

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1843
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1034 on: 18.08.2018, 20:27:15 »
До вчера питаше за щяло и нещяло, днес вече много взе да ги разбираш нещата  :laugh:  По-добре помисли какво ще напишеш в съчинението "Какво правих през лятото", че 15-ти е близо   :rolleyes:
« Last Edit: 18.08.2018, 20:29:31 by bagercho »

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 951
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1035 on: 18.08.2018, 20:42:13 »
Аз питах за неща, които не са ми били ясни и не виждам нищо лошо в това.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1843
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1036 on: 18.08.2018, 20:43:10 »
Само, че явно и нещата, които коментираш не са ти ясни...

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 951
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1037 on: 18.08.2018, 20:44:39 »
С риск да бъда наказан за оффтопик, ще попитам.
И кое по-точно не ми е ясно според теб?
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 771
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1038 on: 18.08.2018, 21:09:11 »
Мен пък ми стана интересно какво е станало през 2015 г., че е спряло краденето? Не е заяждане, да не се разбере погрешно.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4324
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1039 on: 18.08.2018, 21:43:38 »
ще попитам.И кое по-точно не ми е ясно според теб?
Например че удръжката на пари от заплата е НЕЗАКОННО ! Само съд може да постанови удръжка от заплата.
Мен пък ми стана интересно какво е станало през 2015 г., че е спряло краденето?
От 2014 год. има ново ръководство, което изгони доста виновни, и не виновни шофьори уж заради кражби. Всъщност за да се освободят места за напускащите от Юнион Ивкони некадърници, но наши момчета, като по този начин се прикриват нарушения на трудовия кодекс за заплащане на шофьорския труд в Ивкони. Шофьори получаващи по 2 и над 2000 лв. заплата, но назначавани на минимален, дори на половин щат, като действащия закон казва че шофьор на автобус не може да бъде осигуряван на по малко от 520 лева.. Дори около 50 човека са дадени на съд за кражба на гориво, включително и моята особа, на което следователи се смяха с глас, поради факта че съм написал прилежно обяснение за преразход, с факти, които никой не си е мръднал пръста да изучи/провери/измери.Цялото ръководство на Дружба е от Ивкони-парашутисти-некадърници, но управляващи със замах........, има и с купени и фалшиви дипломи, и без дипломи. Директора е завършил икономика във Варненския икономически, но аграрна икономика............
А следовател ме пита дали Варненската ТИМ чрез него е влязла в гаража, респективно в Столична община........
Та за това не се точи нафта в гаража, точи се преди да влезне в гаража.............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/