Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 342581 times)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #20 on: 30.01.2007, 20:24:45 »
Аз нали ще ставам началник експлоатация и всички ще ви вкарам зад пулта в трамвая

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #21 on: 30.01.2007, 20:47:36 »
Quote from: tiristor
Аз нали ще ставам началник експлоатация и всички ще ви вкарам зад пулта в трамвая
ти само дай добри пари пък квито искаш ни прави

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #22 on: 30.01.2007, 21:05:38 »
Quote from: ozzy
Ами аз лично нямам амбиции да ставам шофьор  Предпочитам да си завърша висшето образование и да работя в някоя фирма с немски

И аз съм така,само че предпочитам с английски  

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #23 on: 30.01.2007, 23:44:27 »
Quote from: vesko76
И аз съм така,само че предпочитам с английски  
Е то английският е задължителен, така че и аз смятам да го понауча този език, че не знам достатъчно

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #24 on: 31.01.2007, 00:16:16 »
придържайте се към темата !

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #25 on: 31.01.2007, 08:20:08 »
Аз имам тапия за шофьор ама на тия условия и аз няма да се хвана - това си е жива експлоатация и хабене на невъзвръщаеми нерви.   Ако махнат санкциите за гориво заради задръстванията глада ще изчезне, защото всеки ще намери откъде да избива и ще има мир.
PS: Искам Conecto понеже имам опит с тях, а явно трябва да се готвя за Travego, щото много кефи  
« Last Edit: 31.01.2007, 08:21:51 by MadShofer »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #26 on: 31.01.2007, 10:18:44 »
Quote from: MadShofer
Аз имам тапия за шофьор ама на тия условия и аз няма да се хвана - това си е жива експлоатация и хабене на невъзвръщаеми нерви.   Ако махнат санкциите за гориво заради задръстванията глада ще изчезне, защото всеки ще намери откъде да избива и ще има мир.
PS: Искам Conecto понеже имам опит с тях, а явно трябва да се готвя за Travego, щото много кефи  
те махнат ли санкциите за гориво тогава гледай шоу, по добре да организират нафтостанции на крайните спирки поне да е по удобно , но трябва да им вдигнат нормите чувствително, не е нормално да плащаш от джоба си заради задръствания  

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #27 on: 31.01.2007, 10:50:45 »
Да вдигнат заплатите и да затегнат дисциплината и нещата ще потръгнат. Правят като в Еридантранс с горивото, така че водачите да не могат да точат. Чисти автобуси и редовен контрол по редовността на пътниците и хората ще се върнат в автобусите, ще почне да се печели от градския транспорт.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #28 on: 31.01.2007, 12:38:17 »
Колеги, нека погледнем на нещата от малко по - различен ъгъл. Разковничето на проблема е в Закона за движение по пътищата и Правилника за неговото прилагане. Заради депутатските тъпотии, дори човек да има много голямо желание да стане шофьор на автобус, се сблъсква с някакъв ужас. Хайде изискването за навършени 21 години да го оставим. Но кой глупак е измислил тази глупост да можеш да караш курс за категория D, само ако преди това имаш C. На всичкото отгоре доскоро можеше да се завърши курс направо за категория C, директно от нулата, като получаваш и категория B. Сега трябва да ходиш на курс първо за B, после за C и накрая за D. Е кой при тази ситуация ще хвърли толкова пари за курсове? Освен това знаете колко пари вземат шофьорите на камиони в строителните фирми, за тираджиите изобщо пък да не говорим. Кой при тази ситуация, дори да има книжка за автобус, няма да отиде да кара камион. Следователно трябва да се промени закона и да отпадне изискването да имаш книжка и за камион, за да можеш да караш автобус. Между другото при подобна ситуация точно така стана някъде през 80те години, когато на всичкото отгоре имаше изискване за да започнеш курс за водач на автобус да си работил 3 години като шофьор на товарен автомобил. Какво направиха  - от ДАП - овете организираха курсове (отнася се из за столичния градски транспорт), в които можеха да се включат хора, нямащи до момента никаква книжка. Но след като завършиш, не получаваш книжка, а талон за правоуправление, който ти даваше право да караш само автобуса, предоставен ти от ДАП-а и лек автомобил. Книжката се получаваше едва след 3 години работа. Много от настоящите шофьори на автобуси са започнали така.
Друга тъпотия - да не ти дават да караш камион (още по - малко автобус, тролей или трамвай), ако имаш диоптри. Че толкова ли не може да се кара с очила? Виждал съм в Будапеща водачи на каквото се сетите с очила като дъна на бутилки. Но това поне лесно се заобикаля чрез съответното медицинско....
Относно горивото - всичко, което казвате е вярно, но има един друг момент, че самите производители на автобуси лекичко позанижават нормите, за да могат лесно да си продадат "стоката". От шофьори знам, че това е особено валидно за новодоставяните турски автобуси. Хватката тук е, че шефовете не бива много - много да се доверяват на тези норми, понеже реално се оказва, че автобусите харчат повече. Шофьорите в случая нямат вина. А за точенето - ако знаете колко е лесно да се тури по един датчик на вратичката на резервоара, който да отчита точно колко нафта влиза и колко излиза....А защо аджеба не ползват тахографите - всички по - нови автобуси имат такива.
« Last Edit: 31.01.2007, 12:44:52 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #29 on: 31.01.2007, 14:59:28 »
Quote from: IKAR
Друга тъпотия - да не ти дават да караш камион (още по - малко автобус, тролей или трамвай), ако имаш диоптри. Че толкова ли не може да се кара с очила? Виждал съм в Будапеща водачи на каквото се сетите с очила като дъна на бутилки. Но това поне лесно се заобикаля чрез съответното медицинско....
В СКГТ има шофьори, които са си с очила и пак си карат, не виждам проблем в случая.Веднага се сещам за шофьорите на 3594 и 3666, има и такива по линиите на Карат-С

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #30 on: 31.01.2007, 18:32:46 »
И аз съм виждал и то не малко, но сигурно са при "заварено положение". Имах в предвид, че ако човек с очила сега се захване, ще му направят проблем. Но това лесно се заобикаля.
По рейс и по жена не се тича!

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #31 on: 17.03.2007, 17:23:18 »
Днес видях на един малашевски икарус лепната обява "Столичен Автотранспорт търси да назначи водачи на автобуси". Явно става все по-зле положението.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #32 on: 17.03.2007, 17:25:54 »
Quote from: conecto
Днес видях на един малашевски икарус лепната обява "Столичен Автотранспорт търси да назначи водачи на автобуси". Явно става все по-зле положението.
такива обяви вървят по всички монитори на Бус медия. Общо аз 3те гаража недостигащата бройка е 300

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #33 on: 17.03.2007, 23:43:06 »
Quote from: conecto
Днес видях на един малашевски икарус лепната обява "Столичен Автотранспорт търси да назначи водачи на автобуси". Явно става все по-зле положението.
[/size]
Всички Малашевски автобуси са с такъв стикер на стъклото след втората врата![/font]

Offline XpLiSi7

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 116
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #34 on: 18.03.2007, 01:04:46 »
Днес един шофъор по 120 ми каза по повод тея лепенки,че търсят водачи,защото някаква немска фирма е взела наведнъж 150 човека за работа в Испания мисля че беше.
Работата мисля че беше да са шофъори на камиони или тирове,нещо от тоя род.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #35 on: 18.03.2007, 20:58:34 »
Quote from: conecto
Днес видях на един малашевски икарус лепната обява "Столичен Автотранспорт търси да назначи водачи на автобуси". Явно става все по-зле положението.
Обявата в Малашевци е доста по-подробна, там пише всичко - образование (поне основно  ), стаж 2 или 3 години като шофьор Д, приблизително колко часа е работният ден и пр.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #36 on: 19.03.2007, 19:34:39 »
днес синдикатите са се срещнали с кмета и са поискали 50 % увеличение не заплатите. Кмета е казал че няма пари и да ходят при Станишев. Те са казали че ще отидат при Станишев но ако не бъдат удовлетворени исканията им града ще усети недоволството на шофьорите    

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #37 on: 19.03.2007, 21:48:50 »
Време е.А бате Бойко ако направи една хубава ревизия ще се намерят пари ама кого пази в СКГТ не е ясно.А тия синдикати веднъж на 10 години се обаждат.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #38 on: 19.03.2007, 22:46:09 »
Quote from: Repcho
днес синдикатите са се срещнали с кмета и са поискали 50 % увеличение не заплатите. Кмета е казал че няма пари и да ходят при Станишев. Те са казали че ще отидат при Станишев но ако не бъдат удовлетворени исканията им града ще усети недоволството на шофьорите    
О, ако всички рейсове се съберат пред парламента, ще стане доста весело

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #39 on: 20.03.2007, 15:58:41 »
Quote from: borosport
Време е.А бате Бойко ако направи една хубава ревизия ще се намерят пари ама кого пази в СКГТ не е ясно.А тия синдикати веднъж на 10 години се обаждат.
пази нечии икономически интереси, то е ясно. Гергьовден колко се пънаха да имат ръководен човек в СКГТ, едва ли е случайно. А за Автотранспорт  и Асен Добранов картинката е плачевна