Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 342590 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #40 on: 20.03.2007, 19:05:07 »
Интересното е, че и Софиянски не пипаше в СКГТ.А те двамата нямат много обща.Затова пък общинските съветници са едни и същи от 100 години.Само дето се роят с всеки изминал мандат.
 Абе истината е някъде там, както се казваше в един много добър сериал .
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #41 on: 20.03.2007, 19:07:07 »
Софиянски ползваше много активно градския транспорт като маша да обръща с него горещия картоф.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #42 on: 20.03.2007, 22:25:46 »
Quote from: CKD
Софиянски ползваше много активно градския транспорт като маша да обръща с него горещия картоф.

... и да си запълва банковите сметки също така

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #43 on: 21.03.2007, 22:04:09 »
ВСИЧКИ РЕЙСОВЕ СА НАКИЧЕНИ С РЕКЛАМИ ЗА ТЪРСЕНЕ НА ШОФЬОРИ АМА ДАЛИ НЯКОЙ ЩЕ СЕ НАВИЕ
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #44 on: 21.03.2007, 22:06:24 »
Quote from: c.r.u-to
ВСИЧКИ РЕЙСОВЕ СА НАКИЧЕНИ С РЕКЛАМИ ЗА ТЪРСЕНЕ НА ШОФЬОРИ АМА ДАЛИ НЯКОЙ ЩЕ СЕ НАВИЕ
Да, а на 3800 беше написано с химикалка: заплата 360 лв.  

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #45 on: 22.03.2007, 18:35:57 »
Ще стане добър рекламен трик ако им разрешат вдигането на заплатите и наистина се вдигнат.Тогава ще има бая желаещи и дано почнат да разкарват хаховците.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #46 on: 23.03.2007, 01:09:59 »
Аз лично не виждам кой ще се навие за 360 кинта да се бъхта по някоя от натоварените линии  Трябва да си доста изпаднал, за да караш рейс за тия пари...

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #47 on: 23.03.2007, 11:17:47 »
В дествителност сумата не е 360 а достига до 2 пъти повече. Просто работата е много напрегната и уморителна.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #48 on: 23.03.2007, 11:52:11 »
Quote from: Dragon
В дествителност сумата не е 360 а достига до 2 пъти повече. Просто работата е много напрегната и уморителна.
2 пъти не стига, това значи 720 лева които никой шофьор не взима. В действителност към 500-550 лева се събират, което е малко за техния труд

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #49 on: 23.03.2007, 21:39:20 »
Quote from: Repcho
2 пъти не стига, това значи 720 лева които никой шофьор не взима. В действителност към 500-550 лева се събират, което е малко за техния труд
това за колко часа работа?Щото ако е за 10-12 часа на ден, е мизерия!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #50 on: 24.03.2007, 08:52:41 »
А знаете ли каква е заплатата на частниците от Юнион? Чувал съм цифри от рода на 900 лв и 18 стотинки наказание за минута отклонение от разписанието

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #51 on: 24.03.2007, 11:48:20 »
Quote from: tiristor
А знаете ли каква е заплатата на частниците от Юнион? Чувал съм цифри от рода на 900 лв и 18 стотинки наказание за минута отклонение от разписанието
За всички наказанието е 18 стотинки , като се взема толеранса +- 2 минути .Това е за първите 10 нередовни. Следващите са някъде към 80 ст. за един нередовен .

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #52 on: 24.03.2007, 18:19:55 »
Quote from: tiristor
А знаете ли каква е заплатата на частниците от Юнион? Чувал съм цифри от рода на 900 лв и 18 стотинки наказание за минута отклонение от разписанието
Това ми напомня да ви разкажа пътуването си от вчера.От бул.България за разнообразие реших вместо с ТР9 да пътувам с 74.При светофара на Пирогов щофьорът се заби в една дълга опашка и сигурно сме чакали 6-7 фази.А по едно време през съседната доста по-свободна лента ни изпревари друго 74.До Централна гара не се засякохме, не се застигнахме...Има възможни обяснения, но въпреки това аз останах леко удивен!
« Last Edit: 24.03.2007, 18:20:32 by difian »

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #53 on: 24.03.2007, 19:07:01 »
Ами това става редовно на Семинарията с 94-едните минават през задръстването ,а другите през паважа при трамвайните линий.Тъй,че не се очудвай като видиш нещо такова.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #54 on: 24.03.2007, 19:12:09 »
Quote from: Dragon
В дествителност сумата не е 360 а достига до 2 пъти повече. Просто работата е много напрегната и уморителна.
Не знам какво са ти впечатленията , но моите са , че трудно се достигат 550 лева .Стигат се , когато има към 30 часа инзвънреден труд и минимум два републикански празника.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #55 on: 24.03.2007, 19:37:21 »
Quote from: difian
Това ми напомня да ви разкажа пътуването си от вчера.От бул.България за разнообразие реших вместо с ТР9 да пътувам с 74.При светофара на Пирогов щофьорът се заби в една дълга опашка и сигурно сме чакали 6-7 фази.А по едно време през съседната доста по-свободна лента ни изпревари друго 74.До Централна гара не се засякохме, не се застигнахме...Има възможни обяснения, но въпреки това аз останах леко удивен!
Подобни явления съм виждал по линия 72, едната кола изпреварва другата, която пък чака (!)

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #56 on: 24.03.2007, 21:03:33 »
Пак казвам, шофьори ще има, когато от тъпото народно събрание махнат члена от ЗДП, който изисква за да караш курс за Д категория, да имаш минимум от две години преди това книжка за камион. Иначе как няма да взимат 150 шофьори и отгоре за да карат камиони? Защо тези тъпанари, хал-хабер нямащи си от тая работа, са обвързали карането на автобус с това на камион, като между тези неща малко общо има? Ама не, за да караш рейс, ти трябва книжка и за камион. Глупости....
По рейс и по жена не се тича!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #57 on: 24.03.2007, 23:55:36 »
това с изпреварването на коли по 1 линия се получава защото този задния е изпаднал много и са се разместили от наряд и така единия гони а другия го чака да мине за да му вземе пътниците или ако си е по разписание си го спазва

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #58 on: 01.04.2007, 01:02:27 »
Quote from: Repcho
В действителност към 500-550 лева се събират, което е малко за техния труд
[/size]
За неквалифициран труд В БЪЛГАРИЯ колко се взима?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #59 on: 01.04.2007, 18:34:30 »
Quote from: conecto


За неквалифициран труд В БЪЛГАРИЯ колко се взима?
кое му неквалифицираното на техния труд ? След като хората бягат от СКГТ явно се взима повече на другите места