Не. Кампанията е скромна, пилотна, и е започната от дирекция Транспорт на СО. Потърсени са няколко рекламни агенции, които да представят оферта и концепция, съответно от тях се избира една. Всичко върви по план, рекламната агенция снима, изработва, и накрая финансовият отдел, след вече готови всички материали, се отмята и не плаща, по предлог, че това не е работа на СО. Съответно биват потърсени ЦГМ, които да платят, но и те не желаят, защото това не е тяхна работа, на тях работата им е само да прибират пари, част от които дори не са техни, нали, ама да, то таковата. Накрая СЕ плаща за рекламната кампания. Всичко това се случи това лято, когато започна поредната криза за водачи, може би и една от най-тежките в последните 10 години, докато транспортните оператори просто нехаят за това дали водачи ще дойдат или не, при положение, че до скоро нямаше и една простичка обява в jobs.bg за набиране на шофьори, например. Сумата, впрочем, е далеч под прага за обществена поръчка, което ме учудва, спрямо качествения продукт, който изкараха.