Author Topic: Метролиния 3 и наземният транспорт  (Read 15820 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5425
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Оптимистичният вариант е ТБ 4 и ТБ 2 да си разменят интервалите в разписанията им. 4-ката да е на 7 минути сутрин и вечер в пик делник със съчленени тролейбуси. 2-ката да мине на къси тролейбуси с интервал 12 минути в час пик сутрин и вечер делник. 2-ката се скъсява до Борово, а 9-ката се удължава до Бъкстон с 2 коли повече. Но се отклоняваме от темата. Тези разсъждения не са за тук.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3900
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Като се освободят 16 коли от тб 2 и 6 коли от тб 1 ще има достатъчно и водачи, и тролеи.
Това е най-голямата грешка, която биха могли да направят. ТБ1 ще е основната довозваща линия на Левски до метрото и не трябва да се разрежда. Ако се разреди, трябва да се осигури друг довозващ транспорт, например тролейбус Левски - Хаджи Димитър, който да довозва и двата квартала, за който също ще трябват 4-5 коли. Само че и 2А и 12 бяха пълни въздуховози и този вариант ще е по-неефективен от сегашното положение.

Според мен най-добрият вариант е 7 да се удължи до Гоце Делчев, а 1 и 2 да се запазят. Но от тях не могат да се вземат достатъчно коли, за да покрият новата отсечка. Мисля, че ще трябва да съживят някой и друг Икарус, особено като се има предвид, че 8 МАНа и 3 Кобри явно са брак.

Колкото и да съм против вариант, в който ТБ2 се закрива, а ТБ1 се разрежда, ако все пак е неизбежно, предлагам следното:
ТБ2 се пуска с маршрут Хаджи Димитър - Левски с поне 5 коли
ТБ4 се сгъстява с поне 3 коли
А100 се удължава до Враждебна и се сгъстява до максимум 12 мин. в час пик. Може да се отклони от Макгахан по Васил Петлешков в посока Враждебна и от Острово по Панайот Хитов в посока Бенковски, така ще прави по-удобна връзка с метростанцията.
Освободените коли отиват на ТБ7 и ТБ9

Вариантът на viktorlc също е добър, даже може би най-добрият. Но и тогава е необходимо съживяване на Икаруси.

П.П. Нека модераторите преместят последните мнения в съответната тема.
« Last Edit: 30.11.2018, 16:20:34 by Sofia »

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7857
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Къш, къш от тука... Има си тема за маршрути!  :police:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13666
    • View Profile
    • Email
Оптимистичният вариант е ТБ 4 и ТБ 2 да си разменят интервалите в разписанията им. 4-ката да е на 7 минути сутрин и вечер в пик делник със съчленени тролейбуси. 2-ката да мине на къси тролейбуси с интервал 12 минути в час пик сутрин и вечер делник. 2-ката се скъсява до Борово, а 9-ката се удължава до Бъкстон с 2 коли повече.
Вариантът е много добър. Евентуално ако пробегът до Дружба-2 стане преголям, може да има сгъстяваща линия ТБ12 от Хаджията до Орлов мост-Гурко. В  перспектива, когато Линия 3 бъде изпълнена докрай, ТБ12 да ходи до Левски, а ТБ1 да се разреди, а открилият се луфт по Опълченска бъде запълнен с коли по ТБ5 и 7.

От другите линии - А86 и А79 могат "да си сменят шапките", за да довеждат до метрото: А86 от Сточна по Моста Чавдар-Вл.Вазов-Васил Кънчев-Малашевци, А79 от Сточна-мелничен комбинат-Резбарска-Макгахан-Тодорини кукли и по пътя си. А90 може също да минава по Тодорини кукли до пускането на следващите метростанции в експлоатация.
« Last Edit: 01.12.2018, 16:57:17 by blagun »