Author Topic: Метролиния 3 и наземният транспорт  (Read 16686 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5552
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Оптимистичният вариант е ТБ 4 и ТБ 2 да си разменят интервалите в разписанията им. 4-ката да е на 7 минути сутрин и вечер в пик делник със съчленени тролейбуси. 2-ката да мине на къси тролейбуси с интервал 12 минути в час пик сутрин и вечер делник. 2-ката се скъсява до Борово, а 9-ката се удължава до Бъкстон с 2 коли повече. Но се отклоняваме от темата. Тези разсъждения не са за тук.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3930
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Като се освободят 16 коли от тб 2 и 6 коли от тб 1 ще има достатъчно и водачи, и тролеи.
Това е най-голямата грешка, която биха могли да направят. ТБ1 ще е основната довозваща линия на Левски до метрото и не трябва да се разрежда. Ако се разреди, трябва да се осигури друг довозващ транспорт, например тролейбус Левски - Хаджи Димитър, който да довозва и двата квартала, за който също ще трябват 4-5 коли. Само че и 2А и 12 бяха пълни въздуховози и този вариант ще е по-неефективен от сегашното положение.

Според мен най-добрият вариант е 7 да се удължи до Гоце Делчев, а 1 и 2 да се запазят. Но от тях не могат да се вземат достатъчно коли, за да покрият новата отсечка. Мисля, че ще трябва да съживят някой и друг Икарус, особено като се има предвид, че 8 МАНа и 3 Кобри явно са брак.

Колкото и да съм против вариант, в който ТБ2 се закрива, а ТБ1 се разрежда, ако все пак е неизбежно, предлагам следното:
ТБ2 се пуска с маршрут Хаджи Димитър - Левски с поне 5 коли
ТБ4 се сгъстява с поне 3 коли
А100 се удължава до Враждебна и се сгъстява до максимум 12 мин. в час пик. Може да се отклони от Макгахан по Васил Петлешков в посока Враждебна и от Острово по Панайот Хитов в посока Бенковски, така ще прави по-удобна връзка с метростанцията.
Освободените коли отиват на ТБ7 и ТБ9

Вариантът на viktorlc също е добър, даже може би най-добрият. Но и тогава е необходимо съживяване на Икаруси.

П.П. Нека модераторите преместят последните мнения в съответната тема.
« Last Edit: 30.11.2018, 16:20:34 by Sofia »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8076
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Къш, къш от тука... Има си тема за маршрути!  :police:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13803
    • View Profile
    • Email
Оптимистичният вариант е ТБ 4 и ТБ 2 да си разменят интервалите в разписанията им. 4-ката да е на 7 минути сутрин и вечер в пик делник със съчленени тролейбуси. 2-ката да мине на къси тролейбуси с интервал 12 минути в час пик сутрин и вечер делник. 2-ката се скъсява до Борово, а 9-ката се удължава до Бъкстон с 2 коли повече.
Вариантът е много добър. Евентуално ако пробегът до Дружба-2 стане преголям, може да има сгъстяваща линия ТБ12 от Хаджията до Орлов мост-Гурко. В  перспектива, когато Линия 3 бъде изпълнена докрай, ТБ12 да ходи до Левски, а ТБ1 да се разреди, а открилият се луфт по Опълченска бъде запълнен с коли по ТБ5 и 7.

От другите линии - А86 и А79 могат "да си сменят шапките", за да довеждат до метрото: А86 от Сточна по Моста Чавдар-Вл.Вазов-Васил Кънчев-Малашевци, А79 от Сточна-мелничен комбинат-Резбарска-Макгахан-Тодорини кукли и по пътя си. А90 може също да минава по Тодорини кукли до пускането на следващите метростанции в експлоатация.
« Last Edit: 01.12.2018, 16:57:17 by blagun »

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 447
    • View Profile
Quote
"Овча купел" с автобуси, правещи връзка с метрото
Те ще бъдат по-малки и билетът ще важи, както за тях, така и за метрото, обяви шефът на "Метрополитен"-а инж. Димитър Братоев


"Метрополитен" беше инициаторът да има буферни паркинги. Такава е и световната практика. Такъв паркинг ще се изгради и в двата края на новата линия - "Горна баня" и "Левски", коментира в сутрешния блок на Bulgaria ON AIR шефът на дружеството инж. Димитър Братоев.

"В момента се планира да се изгради и вътрешноквартална линия в "Овча купел". Автобусите ще бъдат по-малки и билетът ще важи, както за тях, така и за метрото", съобщи Братоев.

Относно автоматиката на третата метролиния, той заяви, че тя е напълно нова.


http://inews.bg/-Овча-купел-с-автобуси-правещи-връзка-с-метрото-_l.a_i.619388.htm

Не е зле да пуснат подобни линии и в Левски, Герена.
« Last Edit: 20.02.2019, 19:12:42 by New_Passenger »

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1185
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
И тук ще напомня, че когато има посочен източник на дадена новина е хубаво да се провери информацията и в оригинал. В случая - сутрешния блок на България Он Еър има видео с интервюто на инж. Стоян Братоев.

Тъй като видеото е сравнително дълго - ще откроя основните теми в него и ще ви улесня, в случай, че не искате да гледате цялото:
0:35 Особености при строителството на третата линия и подробности за новия подвижен състав
4:10 Ремонт на „старите“ влакове
5:30 Буферни паркинги
6:50 Довеждащ транспорт
8:10 Новите технологии в метрото
9:58 Ремонт и модернизация на влакове и инфраструктура