Author Topic: Трафикът  (Read 56397 times)

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1843
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #360 on: 08.07.2020, 21:25:52 »
Има ли основателна причина преди малко почти една след друга, по Дондуков, между Левски и Раковски, в посока Халите, да минат три двайсетки!?
2117 беше блокирал на левия завой към Кракра и беше блокирал трамваите двупосочно

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1732
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #361 on: 30.07.2020, 11:46:42 »
От Вапцаров чак до Румънското има тапа. Колите не мърдат.
Колоната е около 4 км. 6 автобуса по 120 има и 4 преброих 88.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3618
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #362 on: 08.08.2020, 11:38:42 »
На 7 август около 13:30 ч. два автобуса по линия 73 на пазар Красно село, в посока Овча купел. Това са 1220, 1214, на интервал 3 минути.
████████████████████████

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4272
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #363 on: 26.08.2020, 11:50:14 »
Светофарът на Ситняково и Гео Милев е излючен, регулировчик няма и цари пълен хаос. Какво съвпадение, най-натовареното кръстовище в София в момента, което поема трафика вместо Орлов мост, остава без светофари. В допълнение с това, че линиите на градския транспорт, които са засегнати от протеста, са с неадекватни маршрути, движат се без разписание и виртуалните табла не работят все повече се убеждавам, че има целенасочени действия, целящи да настроят повече хора срещу протестите.


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11353
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #365 on: 21.10.2020, 08:35:34 »
Внушително задръстване на кръстовището на „Адам Мицкевич“ и „връх Манчо“ във вечерен пиков час на 20-ти октомври.

За твоя безопасност, а мисля и че по ЗДвП, изпреварването със скутера го прави отляво.
Въпрос на възприемане е. Аз не го възприемам като изпреварване, конкретно що се отнася до моста. Мощността ми е малка и няма как на това изкачване да се равнявам със скоростта на останалия трафик, но ако той спре и имам свободен коридор вдясно защо да не го използвам, след като съм съвсем малко по-широк от обикновено колело. Това е много по-безопасно и за мен и за тях, отколкото да спра заедно с тях в началото на изкачването и от това видео се вижда какво се случва в такава ситуация, спъвам всички зад себе си. По принцип обикновено там шофьорите бягат максимално вляво, но вчера в „Надежда“ беше някаква неописуема лудница от неадекватни шофьори и пешеходци, по-напред във видеото може да се види всичко.

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #366 on: 21.10.2020, 23:58:31 »
За твоя безопасност, а мисля и че по ЗДвП, изпреварването със скутера го прави отляво.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14639
    • View Profile
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #367 on: 22.10.2020, 12:22:14 »
неадекватни шофьори
Не ми е известен текст в ЗДвП и ППЗДвП, задължаващ автомобилите да се отместват, за да бъдат изпреварвани отдясно от пърполетки. Така че епитетите ти "неадекватни" и непрекъснатото бучене, докато шофираш, са неоправдани. Никой с нищо не ти е задължен, за да се отмества.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3560
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #368 on: 22.10.2020, 12:38:12 »
неадекватни шофьори
Не ми е известен текст в ЗДвП и ППЗДвП, задължаващ автомобилите да се отместват, за да бъдат изпреварвани отдясно от пърполетки. Така че епитетите ти "неадекватни" и непрекъснатото бучене, докато шофираш, са неоправдани. Никой с нищо не ти е задължен, за да се отмества.
Даже бих казал, че той има голям късмет, че хората карат леко в средата на пътя, по навик, заради паркираните коли по повечето улици.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11353
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #369 on: 22.10.2020, 13:05:51 »
Имам си една любима песен, в която в припева се пее life can only be understood in reverse и съм напълно защитник на идеята, че разглеждайки дадени ситуации като тези тук, впоследствие можеш да откриеш редица параграфи, по които да се самокритикуваш и самоопровергаеш. Пуснах видеото за идеята да се види трафика, но съм наясно, че нещата, които казвам дразнят, затова вчера при откриването на влога веднага първото, което казах беше, че се надявам да не ми се налага да влизам повече в подобна обстановка. Даже вчера нарочно и целенасочено избегнах преминаването през „Ломско шосе“ между „Хан Кубрат“ и „Христо Силянов“.

Иначе за преминаването ми през моста и не само там, на много други места. Движа се като колоездач и разсъждавам като колоездач, защото нямам мощността да се равнявам с останалите коли на такъв наклон и по принцип не протестирам по този начин, но обстановката онзи ден там наистина беше инфарктна. Първо ситуацията с жената на пешеходната пътека на „Ломско шосе“, която може да видите по-рано във видеото. Аз съм до камиона, не искам да спирам, факт, но в момента, в който насрещно движещите се започнаха да пресичат пешеходната пътека реших, че е достатъчно безопасно, не спрях, а жената пробяга пред камиона, напълно наясно, че в лентата, в която бях аз може да има някой, който да потегли и да създаде опасност за нея, но въпреки това премина, а всички знаем, че на пешеходна пътека не се бяга. А ако на мое място не беше малък мотор с никакво ускорение и незначителни размери, а нормална кола. Най-малкото щеше да е доста по-плашещо за жената. След това зеленото за левия завой по „Христо Силянов“ светна, на първия в колоната му трябваха между три и пет секунди, беше задрямал, всички зад него също и аз оставих последния в колоната с една КИА зад мен на ръба на фазата като водачът ѝ реши да премине на червено покрай мен, докато аз преминах на жълто, защото нямам светлина за спиране, а някой зад мен може да смята да се изсили да мине на жълто и ако аз спра рязко той ще ме помете, така че ако съм на сантиметри от стоп линията и светне жълто е много по-безопасно да премина, но в случаите, когато колоната се тутка при потегляне на зелено масово се случва след края на фазата да има от три до пет автомобила, които да преминат на откровено червено - линк за такъв пример, защото са се изнервили. Вижда се в примера, който заснех на 10-ти септември. Колоната се бавеше на „Жолио Кюри“, след това влязох в място с тесни ленти и аз продължих да ги бавя на изкачването, за което нямах друг избор и след това на Руското посолство толкова много коли на червено, които се шмугнаха покрай първия, който го направи, а той го направи, защото аз го забавих. Затова, особено на кратки фази за леви завои експедитивното потегляне е от съществена важност и когато съм с колата много държа на него. След това по-напред по „Христо Силянов“ човекът с БМВ-то или каквото там беше. Срещу слънцето съм, то ми пречи много, виждам, че няма насрещно движещи се, имаше един завиващ, но той си беше дал сигнала, така че човекът с колата пред мен нямаше причина да спира до нула, но го направи. Адекватно ли е това? След това БМВ-то за автомивката - даде мигача и хайде на спирачката. Не се прави така. Затова бях толкова силно раздразнен на моста, но подобни събития са неизбежна част от шофирането. Аз нужната самокритика към себе си я извършвам.
Даже бих казал, че той има голям късмет, че хората карат леко в средата на пътя, по навик, заради паркираните коли по повечето улици.
Споменах ли, че не съм по-широк от колело, а да ви пусна ли ревю на електрическо колело развиващо между 50 и 60 км./ч. Не бъркай оценката си за мен като „нахалник“ на пътя с идеята за спазване на безопасността. Даже смятам, че съм по-отговорен, след като съм го заснел, след като говоря и след като съм го публикувал в интернет, отколкото теб или Благун, които не сте карали машина като моята. Ако трябва да съм честен камерата не може да улови цялата комплексност на възникващата ситуация. И аз съм смятал други мотовлогъри за безразсъдни, но на живо е съвсем различно, просто камерата няма как да го улови.