Author Topic: Трафикът  (Read 59129 times)

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1850
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #360 on: 08.07.2020, 21:25:52 »
Има ли основателна причина преди малко почти една след друга, по Дондуков, между Левски и Раковски, в посока Халите, да минат три двайсетки!?
2117 беше блокирал на левия завой към Кракра и беше блокирал трамваите двупосочно

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1734
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #361 on: 30.07.2020, 11:46:42 »
От Вапцаров чак до Румънското има тапа. Колите не мърдат.
Колоната е около 4 км. 6 автобуса по 120 има и 4 преброих 88.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3631
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #362 on: 08.08.2020, 11:38:42 »
На 7 август около 13:30 ч. два автобуса по линия 73 на пазар Красно село, в посока Овча купел. Това са 1220, 1214, на интервал 3 минути.
████████████████████████  www.sofia.bg/sofia-izbira     https://vote.sofia.bg

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4280
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #363 on: 26.08.2020, 11:50:14 »
Светофарът на Ситняково и Гео Милев е излючен, регулировчик няма и цари пълен хаос. Какво съвпадение, най-натовареното кръстовище в София в момента, което поема трафика вместо Орлов мост, остава без светофари. В допълнение с това, че линиите на градския транспорт, които са засегнати от протеста, са с неадекватни маршрути, движат се без разписание и виртуалните табла не работят все повече се убеждавам, че има целенасочени действия, целящи да настроят повече хора срещу протестите.


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11437
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #365 on: 21.10.2020, 08:35:34 »
Внушително задръстване на кръстовището на „Адам Мицкевич“ и „връх Манчо“ във вечерен пиков час на 20-ти октомври.

За твоя безопасност, а мисля и че по ЗДвП, изпреварването със скутера го прави отляво.
Въпрос на възприемане е. Аз не го възприемам като изпреварване, конкретно що се отнася до моста. Мощността ми е малка и няма как на това изкачване да се равнявам със скоростта на останалия трафик, но ако той спре и имам свободен коридор вдясно защо да не го използвам, след като съм съвсем малко по-широк от обикновено колело. Това е много по-безопасно и за мен и за тях, отколкото да спра заедно с тях в началото на изкачването и от това видео се вижда какво се случва в такава ситуация, спъвам всички зад себе си. По принцип обикновено там шофьорите бягат максимално вляво, но вчера в „Надежда“ беше някаква неописуема лудница от неадекватни шофьори и пешеходци, по-напред във видеото може да се види всичко.

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 828
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #366 on: 21.10.2020, 23:58:31 »
За твоя безопасност, а мисля и че по ЗДвП, изпреварването със скутера го прави отляво.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14671
    • View Profile
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #367 on: 22.10.2020, 12:22:14 »
неадекватни шофьори
Не ми е известен текст в ЗДвП и ППЗДвП, задължаващ автомобилите да се отместват, за да бъдат изпреварвани отдясно от пърполетки. Така че епитетите ти "неадекватни" и непрекъснатото бучене, докато шофираш, са неоправдани. Никой с нищо не ти е задължен, за да се отмества.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #368 on: 22.10.2020, 12:38:12 »
неадекватни шофьори
Не ми е известен текст в ЗДвП и ППЗДвП, задължаващ автомобилите да се отместват, за да бъдат изпреварвани отдясно от пърполетки. Така че епитетите ти "неадекватни" и непрекъснатото бучене, докато шофираш, са неоправдани. Никой с нищо не ти е задължен, за да се отмества.
Даже бих казал, че той има голям късмет, че хората карат леко в средата на пътя, по навик, заради паркираните коли по повечето улици.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11437
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #369 on: 22.10.2020, 13:05:51 »
Имам си една любима песен, в която в припева се пее life can only be understood in reverse и съм напълно защитник на идеята, че разглеждайки дадени ситуации като тези тук, впоследствие можеш да откриеш редица параграфи, по които да се самокритикуваш и самоопровергаеш. Пуснах видеото за идеята да се види трафика, но съм наясно, че нещата, които казвам дразнят, затова вчера при откриването на влога веднага първото, което казах беше, че се надявам да не ми се налага да влизам повече в подобна обстановка. Даже вчера нарочно и целенасочено избегнах преминаването през „Ломско шосе“ между „Хан Кубрат“ и „Христо Силянов“.

Иначе за преминаването ми през моста и не само там, на много други места. Движа се като колоездач и разсъждавам като колоездач, защото нямам мощността да се равнявам с останалите коли на такъв наклон и по принцип не протестирам по този начин, но обстановката онзи ден там наистина беше инфарктна. Първо ситуацията с жената на пешеходната пътека на „Ломско шосе“, която може да видите по-рано във видеото. Аз съм до камиона, не искам да спирам, факт, но в момента, в който насрещно движещите се започнаха да пресичат пешеходната пътека реших, че е достатъчно безопасно, не спрях, а жената пробяга пред камиона, напълно наясно, че в лентата, в която бях аз може да има някой, който да потегли и да създаде опасност за нея, но въпреки това премина, а всички знаем, че на пешеходна пътека не се бяга. А ако на мое място не беше малък мотор с никакво ускорение и незначителни размери, а нормална кола. Най-малкото щеше да е доста по-плашещо за жената. След това зеленото за левия завой по „Христо Силянов“ светна, на първия в колоната му трябваха между три и пет секунди, беше задрямал, всички зад него също и аз оставих последния в колоната с една КИА зад мен на ръба на фазата като водачът ѝ реши да премине на червено покрай мен, докато аз преминах на жълто, защото нямам светлина за спиране, а някой зад мен може да смята да се изсили да мине на жълто и ако аз спра рязко той ще ме помете, така че ако съм на сантиметри от стоп линията и светне жълто е много по-безопасно да премина, но в случаите, когато колоната се тутка при потегляне на зелено масово се случва след края на фазата да има от три до пет автомобила, които да преминат на откровено червено - линк за такъв пример, защото са се изнервили. Вижда се в примера, който заснех на 10-ти септември. Колоната се бавеше на „Жолио Кюри“, след това влязох в място с тесни ленти и аз продължих да ги бавя на изкачването, за което нямах друг избор и след това на Руското посолство толкова много коли на червено, които се шмугнаха покрай първия, който го направи, а той го направи, защото аз го забавих. Затова, особено на кратки фази за леви завои експедитивното потегляне е от съществена важност и когато съм с колата много държа на него. След това по-напред по „Христо Силянов“ човекът с БМВ-то или каквото там беше. Срещу слънцето съм, то ми пречи много, виждам, че няма насрещно движещи се, имаше един завиващ, но той си беше дал сигнала, така че човекът с колата пред мен нямаше причина да спира до нула, но го направи. Адекватно ли е това? След това БМВ-то за автомивката - даде мигача и хайде на спирачката. Не се прави така. Затова бях толкова силно раздразнен на моста, но подобни събития са неизбежна част от шофирането. Аз нужната самокритика към себе си я извършвам.
Даже бих казал, че той има голям късмет, че хората карат леко в средата на пътя, по навик, заради паркираните коли по повечето улици.
Споменах ли, че не съм по-широк от колело, а да ви пусна ли ревю на електрическо колело развиващо между 50 и 60 км./ч. Не бъркай оценката си за мен като „нахалник“ на пътя с идеята за спазване на безопасността. Даже смятам, че съм по-отговорен, след като съм го заснел, след като говоря и след като съм го публикувал в интернет, отколкото теб или Благун, които не сте карали машина като моята. Ако трябва да съм честен камерата не може да улови цялата комплексност на възникващата ситуация. И аз съм смятал други мотовлогъри за безразсъдни, но на живо е съвсем различно, просто камерата няма как да го улови.

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1850
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #370 on: 12.11.2020, 22:13:15 »
На "Константин Стоилов" фазата на светофара посока Център е променена - държи изключително малко, поради което днес се образуваха доста стабилни задръствания още по обяд.
Резултат - 79 в комплектно придвижване със закъснение 15-20 минути.
А поради тясната улица, най-вероятно по същата причина страдат и Тб9 и 309

Online Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2780
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #371 on: 13.11.2020, 09:38:45 »
Докато моста към мелницата беше затворен по Стоилов цикъла зелено беше с 10 секунди по-дълъг, а червеното светеше 10 секунди по-малко. Откакто са пуснали движението към Хаджи Димитър по Стоилов е станало много зле, има над 70 секунди червена фаза срещу около 20 зелена, а като капак и ако се случи да мине линейка (а там има доста често) се пропуска цикъл зелено и чакането става още по-голямо, не са редки случаите на задръстване и на Козлодуй. В основата на проблемите стои дирекция „Управление и анализ на трафика“ и най-вече Димитър Петров

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5506
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #372 on: 13.11.2020, 09:44:48 »
Там винаги е било зле. Аз почти винаги заобикалям по Раковска, където задръстване няма.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5839
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #373 on: 13.11.2020, 10:12:23 »
Кръговото кръстовище със светофари на Сточна Гара принципно не работи добре, особено зле е изходът от Константин Стоилов - не е рядкост да се съберат 2-3 тролея по 9 да чакат.  :rolleyes: Трябваше вместо кръстовището на Лъвов Мост да се направи такова на две нива на Сточна Гара в съчетание с пробива Данаил Николаев, щяха да се решат много повече проблеми без драстично по-голяма инвестиция. :rolleyes:
« Last Edit: 13.11.2020, 10:14:03 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14671
    • View Profile
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #374 on: 13.11.2020, 10:28:48 »
Много неща трябва(ше) да се направят там и вече даже спряха да ги включват в проектобюджетите (за които също няма сигурност, че ще се реализират). Освен споменатите от теб неща по ОУП има доразширяване на История славяноболгарская и пробив до Владайската река плюс булевард от двете ѝ страни, който да замени лъкатушката до Мелницата и Хаджи Димитър.
Дано поне след приключване на втория жп мост обърнат посоката към кръговото на Сточна гара - там се поемаше част от трафика до Стоилов. Дотогава наистина Раковска е по-доброто решение.
Пътувайки онзи ден от Бенковски към ТВ кула, Waze още на Орландовци ме изстреля по ПБА и през Хаджи Димитър вместо класическия маршрут Каменоделска-Стоилов-Данаил Николаев.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5839
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #375 on: 13.11.2020, 11:24:06 »
Булевард от двете страни на Владайска река и пробив на История славянобългарска до там са по-сложни за изпълнение - ще трябва да се отчуждават и събарят промишлени сгради и може да се засегне паркингът на Василев Плаза.  :rolleyes:

Online Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2780
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #376 on: 13.11.2020, 11:58:11 »
Дано поне след приключване на втория жп мост обърнат посоката към кръговото на Сточна гара - там се поемаше част от трафика до Стоилов.
Посоката там я промениха доста преди да започнат ремонта на моста при Изида, така че се съмнявам изобщо да върнат посочността. Беше много добра алтернатива, в обратна посока почти не се използва, да не говорим, че и захода откъм Сточна гара е под доста остър ъгъл. По Раковска също си има прилични задръствания, а и светофара на Сливница държи дълго червено.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5839
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #377 on: 13.11.2020, 12:08:42 »
Връщането на посоката към кръговото би позволило 79 и евентуално 309 да минава край Василев Плаза и да избягва тежките задръствания на изхода от Константин Стоилов към кръговото, спирката на 309 е близка до тази след завоя по Сливница и не е особено ценна.  :rolleyes: При ремонта на Козлодуй 79 и 309 минаваха оттам. :rolleyes:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13668
    • View Profile
    • Email
Re: Трафикът
« Reply #378 on: 16.11.2020, 18:02:39 »
Дали заради пандемията или по-доброто управление напоследък по Малинов няма чак такива тапи като преди и се хваща зелена вълна. Но по разни репортажи гледам че в центъра за управление са сложили едно младо амбициозно момче, може да се надяваме че като сложат млад човек със съвременно мислене и идеи ще има подобрение на нещата.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2780
    • View Profile
Re: Трафикът
« Reply #379 on: 16.11.2020, 18:30:21 »
Питай София 70 какво мисли по въпроса за това "амбициозно" "момче". Аз съм казал какво мисля преди 3 дни няколко мнения над твоето. Откакто Димитър Петров оглави дирекция „Управление и анализ на трафика“ започнаха извращенията със светофарните цикли. Трасетата на градския транспорт (особено на трамваите) умишлено не се приоритизират, удължава се чакането на кръстовищата, създаде се червена вълна на много места, получиха се опасни за движението ситуации с едновременното светване на зелено за ляв завой и за направо в сращуположно направление по Раковски на кръстовището със Сливница, огромните тапи за изчакване за ляв завой по мостовете на Сливница (запушване на основното направление). Мога и още да изброявам, но не знам дали има смисъл.