Author Topic: Табели - електронни, пластмасови, хартиени  (Read 102962 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17717
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
АЗ нищо не изземвам от автобуси, трамваи и тролеи.
мур

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2470
  • Solaris Urbino 12 IV
    • View Profile
Моите извинения, но ще дам пример за изчистени стъкла дори на О345/Г - 2260. Преди няколко дена бях в София и имах удоволствието да го видя, горната табела се вижда отлично.

При табелите марка Mobitec които са диодни сами регулират светлината си чрез фотодиод, предполагам че същата функция съществува и при табелите LAWO, да не говорим и за табелите на BMC, ТЕДОМ и пр. пр. при които имат подсветка на отделните люспи, аз който имам проблеми със зрението ги виждам отлично.
« Last Edit: 13.06.2018, 14:48:50 by Mammoth »
В 2313 ВТ :devil:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
АЗ нищо не изземвам от автобуси, трамваи и тролеи.

Има сведения от водачи, че си иззел гаражните табели и си раздал от твоите некролози, но няма да изпадам в спор от типа "Една жена каза". За мен лично, всякакви форми на ламинирани, пластмасови или хартиени табели по превозни средства с ИЗПРАВНИ и коректно програмирани електронни табла е вандализъм. И съм обяснявал защо. Във Виена, въпреки, че там много повече се гледа за хората с увреждания, нито едно превозно средство с електронни табла няма допълнителни табели. Електронните табла се виждат, имат регулиране на осветеността, а флип-дот таблата са идеално видими през деня, освен ако прозореца не е замърсен, но това последното е работа на службите "Сервиз" към транспортните оператори. Не може заради 10 автобуса с мръсни челни стъкла, всички превозни средства да се поставят под общ знаменател и да се поставят грозни и пречещи парцали отпред.

Във Виена също има превозни средства с малки табели на недобре сметната позиция, като при някои ULF и автобусите на "Локалбан", но пак няма парцали.



Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8230
    • View Profile
ЦГМ обжалваха решението на КЗД и ето решението на Административен Съд София.
А пък аз ще заведа дело, че ми се скрива видимостта на челното стъкло и рискът от трагични инциденти е висок!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17717
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
АЗ нищо не изземвам от автобуси, трамваи и тролеи.

Има сведения от водачи, че си иззел гаражните табели и си раздал от твоите некролози, но няма да изпадам в спор от типа "Една жена каза". За мен лично, всякакви форми на ламинирани, пластмасови или хартиени табели по превозни средства с ИЗПРАВНИ и коректно програмирани електронни табла е вандализъм. И съм обяснявал защо. Във Виена, въпреки, че там много повече се гледа за хората с увреждания, нито едно превозно средство с електронни табла няма допълнителни табели. Електронните табла се виждат, имат регулиране на осветеността, а флип-дот таблата са идеално видими през деня, освен ако прозореца не е замърсен, но това последното е работа на службите "Сервиз" към транспортните оператори. Не може заради 10 автобуса с мръсни челни стъкла, всички превозни средства да се поставят под общ знаменател и да се поставят грозни и пречещи парцали отпред.


Писах ти ЛС и мисля, че е редно личните отношения да си ги разрешим лично, а не чрез публични постове.
Ти само го написа някъде преди време. Необходимо е да се премахнат всички двойни спирки и гласово точно да се оповестява кое превозно средство е спряло на спирката. В такъв случай приемам, че наистина всякакви некролози са излишни, защото човек стоейки до спиркознака ще знае, че превозното средство ще спре точно пред него и ще чуе номера на линията, по която се движи.
« Last Edit: 13.06.2018, 15:00:17 by emo »
мур

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17717
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
ЦГМ обжалваха решението на КЗД и ето решението на Административен Съд София.
А пък аз ще заведа дело, че ми се скрива видимостта на челното стъкло и рискът от трагични инциденти е висок!

Заведи дело. Никой не те спира. Точно на трамваите има големи табла, където може да се постави табелата така, че нито видимостта ще ти се закрива, а табелата ще се вижда идеално, т.к. ще е на около 10 см от предното стъкло. Приложимо и при Базелските, и при чешките, и при инеконите, и при българските.
мур

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Писах ти ЛС и мисля, че е редно личните отношения да си ги разрешим лично, а не чрез публични постове.
Ти само го написа някъде преди време. Необходимо е да се премахнат всички двойни спирки и гласово точно да се оповестява кое превозно средство е спряло на спирката. В такъв случай приемам, че наистина всякакви некролози са излишни, защото човек стоейки до спиркознака ще знае, че превозното средство ще спре точно пред него и ще чуе номера на линията, по която се движи.

Аз лична война не водя! Аргументирам се с технически доводи и със снимкови примери!

Във Виена също има двойни спирки и не винаги на спирката, гласовото казва, че идва еди кое си превозно средство. Там обаче има една друга екстра в помощ при двойна спирка. На таблото на спирката се показва инвентарният номер на превозното средство, което предстои да дойде, както и дали то е нископодово или не. Решението на проблема с двойните спирки пък е много просто - тези спирки, които официално са за повече от едно превозно средство се разделят на 2 или 3 части в зависимост от дължината на перона и се определя, че на първия знак ще спират да речем само ТБ4, 5 и 11, на втория знак, 76, 204, 208, 604, а на третия - 213, 305, 84, 184.(това го давам като пример за спирка "Хотел Плиска"). Така ще има някакъв ред и ще се знае поне в коя зона на спирката ще спре очакваното превозно средство. Също така, нещо, което отново е практика във Виена - превозните средства, спрели на двойна спирка последни, тръгват малко след като първото превозно средство е тръгнало, така се дава време на тези, които не са забелязали пристигането му, да се придвижат и качат. Все лесни и прости неща.


Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Вече всички си знаят - табелите отпред са защото някои хора не виждат тези долу и съдът е разпоредил да има такива. Съответно всеки гараж трябва да направи хубави табели по стандарта, а всички ламинирани и доста грозни (по мнението на почти всички), да се махнат и да се забрани на водачите да поставят такива, които не са изработени в/за съответния гараж/депо.
Да напомня и че разговарянето с водачите по време на движение и висенето до кабината е забранено и опасно (дори за социалните ви отношения).
Също така си знаем, че ако електронна табела е ремонтирана, то това най-вероятно е дело на Iskar.

Темата се заключва, защото единственото което се случва в нея е 2-ма участници и техните поддръжници да си мерят... табелите. Съответно ако искат да продължат, да си намерят друга трибуна и публика.

П.П. Ламинирана или хартиена табела, независимо кой я е направил, която прилича на парцал, може да бъде наричана "парцал" и това не е лична обида към никого.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София