Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)  (Read 387926 times)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1160 on: 25.05.2019, 21:07:23 »
Падналият капак е функция на зле проектираното возило. Всичко трябва да е осигурено с ключалка и блокираща се панта. Как е минал европейско сертифициране все още е загадка за мен.

Минал е европейско сертифициране у нас. На български език - нищо не е минал, освен по документи.
« Last Edit: 25.05.2019, 21:34:01 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline vladomladost

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1161 on: 27.05.2019, 20:18:19 »
3630 с неработещо табло

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1162 on: 04.06.2019, 12:53:14 »
3657 - снимки от днес. Автобус на линия от 1 месец. Третата врата не се затваря от първия път, но то е просто за фон. Турците се понаучиха да правят автобуси, да видим кога Чинг Чонга ще успеят.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1163 on: 04.06.2019, 13:08:23 »
Ако са ги карали с кораб, може от влагата да е избила ръжда. Но е факт, че качеството не е много добро.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1164 on: 04.06.2019, 13:40:06 »
И на мен това ми хрумна, но все пак това се намира вътре в автобуса.
Струва ми се, че са боядисвани дръжките чак след като са били заварени тия държачи (калпаво) и е останала ръжда отдолу.

Offline mannl202

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1165 on: 04.06.2019, 19:13:24 »

« Last Edit: 04.06.2019, 19:15:29 by mannl202 »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1166 on: 18.06.2019, 08:38:32 »
Вчера се возих в един такъв газов кошник. Беше 3654 по 604. Като влезнах в автобуса беше някаква сауна. Това много ме ядоса и отидох при шофьора да го помоля учтиво да пусне климатика. Той ми се оплака, че бил настроен да работи при над 25 градуса и със затворени прозорци (бяха затворени всички). Нищо не можел да направи, защото термометърът в автобуса показваше, че външната температура е 21 градуса. Оказва се, че тия китайски бракми са с ужасна изолация и огромна част от топлината на работещият на много по-висока температура газов двигател прониква в салона и в автобуса става сауна. Същевременно тия бракми нямат никакъв датчик, който да мери реалната вътрешна температура. Но пътниците са тренирани да се потят като порове - още помнят старите БМЦ-та...
« Last Edit: 18.06.2019, 08:40:25 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1167 on: 18.06.2019, 09:28:03 »
Оказва се, че тия китайски бракми са с ужасна изолация и огромна част от топлината на работещият на много по-висока температура газов двигател прониква в салона и в автобуса става сауна.
То и при дизеловите още от самото начало се усещаше как лъха топлина от двигателния отсег  :/
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1168 on: 18.06.2019, 09:30:41 »
Има ли автобуси, на които да не лъха топлина от двигателя? Метановите ютонги се представят много добре, колкото пъти съм се возил в тях, винаги съм бил доволен от тихия двигател, бързото ускорение. За мен са по-дoбри от БМЦ-тата на Автото.
« Last Edit: 18.06.2019, 12:40:39 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1169 on: 18.06.2019, 11:17:49 »
Дизеловите отпред имат 1 малко табло, на което ако не греша се върти час, температура "IN" и температура "OUT". Демек би следвало да имат датчик и вътре. Без датчик вътре няма как да функционира климатик, зимата например ще стане ужасна сауна, щото навън постоянно ще е -10 градуса.

Като сме по темата, за сега ми се струват ужасно шумни тия автобуси. Може и климатика да е, не мога да разбера все още, но вътре се чува един постоянен високочестотен тътен, който е направо отвратителен. В дизеловите няма такова нещо.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1170 on: 18.06.2019, 11:38:30 »
Няма да се учудя да са въвели и някакви часове в компютъра в които климатика да се пуска автоматично освен температурата и шофьора наистина в останалото време нищо да не може да направи. Което е тъпо според мен. Най-добре да се въведе някаква температура която да се поддържа целогодишно в салона, например 22-25 градуса вътре лятото и 19-20 зимата, но без зададени часове и още като се запали автобуса системата да си поддържа тази температура винаги, независимо от темепературите навънка. И всички прозорци заключени, може да оставят 2-3 за всеки случай ако е много натъпкано и не може да насмогне климатика, примерно отзад при двигателя.

Не съм се возил до сега на газовите, но в дизеловите като работи климатика е приятно прохладно и доста добре охлажда. Наблюдения от линия 314, но то и маршрута му е такъв че не е така горещо като в центъра.
« Last Edit: 18.06.2019, 11:41:17 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1171 on: 18.06.2019, 20:01:03 »
Изобщо и на дизеловите Ютонг не им са наред датчиците. Действително не показват реални стойности, а някога са фантастични цифрите. Зимата шофьорите включват и изключват отоплението, вместо това да става автоматично, защото в един момент в салона става над 30 градуса.
------------------------

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1172 on: 18.06.2019, 20:20:22 »
Зимата шофьорите включват и изключват отоплението, вместо това да става автоматично, защото в един момент в салона става над 30 градуса.

Това е така защото никой не събра шофьорите да им обясни как се задават и включват правилните стойности. Учат се един от друг, и кой разбрал, кой не разбрал. И аз съм бил на това дередже, защото е въпрос на клавишни комбинации на стойности. Абе сложно е направено, не че не може.
Спрете си просташките мнения !

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1173 on: 18.06.2019, 20:24:40 »
Поне на теория не са ли длъжни да ви проведат един курс за боравене с новата техника? Мисля, че в поръчката влизаше и нещо такова. Друг е въпросът как се правят сега такива курсове. Навремето когато идваха Т6А2 се правеха доста обстойни курсове на работещите с такива трамваи.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1174 on: 18.06.2019, 20:47:15 »
Тия рейсове обратно на кораба и откъдето са дошли. Съвременната техника така се прави, че и деца да могат да се оправят с нея, но явно не и при "световноизвестните" жълти "величия". Вече умишленото влагане на окепазени части, възли и детайли (планирано остаряване) и от най-реномираните производители е отделен въпрос. Да им ги очукаш от главата тези "творения" на некадърниците, които са писали поръчката...
По рейс и по жена не се тича!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1175 on: 18.06.2019, 20:49:20 »
Е ходи питай в MTK директно ги пуснаха да работят без абсолютно нищо да им кажат, или покажат................. Дреме им, курсове да има, пък другото, има кой да изкарат виновен-що да се напрягат.
Спрете си просташките мнения !

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1176 on: 18.06.2019, 21:44:45 »
Всеки автобус трябва да има книжка за експлоатация. Тя трябва да стане настолна библия на шофьора. Но явно шофьорите не могат да четат или доставчика не си е свършил работата. Само казвам че тя е задължителна по всички закони на ЕС.
The Grand Tour

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1177 on: 18.06.2019, 22:42:33 »
Трябва ли да е на български? Неслучайно питам, по един друг повод. Преди 10 години работех във фирма, която продаваше доста известни софтуери - AutoCAD и новите специализирани приложения на Autodesk за архитектура, машиностроене, инфраструктура и т.н. Написах доброволно два учебника - ръководства, над 600 страници, клиентите масово питаха има ли упътване на български. Шефът ми с право отказа да кихне от джоба си три торби с пари за печат, понеже Autodesk казаха "Ами българският пазар не е добре развит, делът на пиратския софтуер е огромен, така че не е оправдано отпечатването..." В същото време имаше хора, които твърдяха, че наличието на ръководство на български е задължително. Отделен е въпросът, че никой не чете, ами постоянно звъняха да питат с коя функция става еди кое си, а ние да не сме факири, че всичко да е в главата ни. Нямали време да четат или да ходят на курсове (и курсове преподавах), понеже сроковете ги притискали....
А менюто по компютрите, табелите и т.н. на тухлите на български ли е? Съмнява ме, че е така....
По рейс и по жена не се тича!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1178 on: 18.06.2019, 23:20:01 »
Само казвам че тя е задължителна по всички закони на ЕС.

E кажи го на г-н Експлоатация https://www.facebook.com/georgi.manoilov.7
Спрете си просташките мнения !

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1179 on: 18.06.2019, 23:32:20 »
Да задължително трябва да е на български. Иначе не трябва да се продава на българският пазар.
The Grand Tour