Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)  (Read 387870 times)

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1220 on: 19.10.2019, 21:21:56 »
Не работи или шофьорът твърди че не работи? Нагледали сме се на какви ли не магарии.

Не работи, имаше и бележка.

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1221 on: 31.10.2019, 16:25:40 »
3607 - второ крило на втора врата едва се отваря, трябва да си помогнеш с ръце.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1222 on: 08.01.2020, 17:39:19 »
2730 309
По 82 този следобед бяха 2748, 2744, 2735(или 2745 беше) един дизелов ЮТОНГ и един електрически, от това което видях, защото не останах за всички коли, но явно положението с дизеловите ЮТОНГ-и(дизелорите) е доста нецветущо.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1223 on: 08.01.2020, 18:04:56 »
Машини БМЦ-тата трябва да работят. Всеки ден по наряд по 82 се пишат средно по три БМЦ-та.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1224 on: 08.01.2020, 20:07:45 »
Какъв е най-големият проблем с Ютонзите и какво най-много се ремонтира по тях - двигател, електроника, врати, салон?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1225 on: 09.01.2020, 09:41:22 »
Проблемите са различни, но най-преобладаващият е ПТП-та. След такова, автобусът се спира и се праща в ДАФ сервиз. Обаче явно капацитетът на този сервиз е много малък и затова вечно в него има по десетина ютонга, по-голямата част от които чакат за смяна на някоя броня. И накрая два месеца стоят за такъв проблем.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1226 on: 09.01.2020, 10:20:36 »
Проблемите са различни, но най-преобладаващият е ПТП-та. След такова, автобусът се спира и се праща в ДАФ сервиз. Обаче явно капацитетът на този сервиз е много малък и затова вечно в него има по десетина ютонга, по-голямата част от които чакат за смяна на някоя броня. И накрая два месеца стоят за такъв проблем.

Ами то тази работа с гаранционното обслужване и всички негови особености се мисли преди поръчването на нов подвижен състав, а не после да има изненадани. Никой никога не е предполагал дори, че Ютонг ще имат нормално гаранционно обслужване. А проблемът с доставката на части пък тепърва ще се задълбочава, защото китайците имат чудесния навик година-две след като пуснат обновена версия на даден продукт (без значение дали този продукт е сешоар, някакво елементарно електронно устройство, автобус или атомен реактор) да "забравят", че се налага да правят части и за старите версии, така че компоненти за тези автобуси в дългосрочен план ще има на куково лято, вероятно.
« Last Edit: 09.01.2020, 10:35:01 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1227 on: 09.01.2020, 11:40:37 »
Проблемите са различни, но най-преобладаващият е ПТП-та. След такова, автобусът се спира и се праща в ДАФ сервиз. Обаче явно капацитетът на този сервиз е много малък и затова вечно в него има по десетина ютонга, по-голямата част от които чакат за смяна на някоя броня. И накрая два месеца стоят за такъв проблем.

Е то повечето Землянски Ютонзи се движат с изкривени брони. А както каза, проблем е, че стоят в сервиза. 1206, например, стоя лятото един ли, два месеца :angry:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1228 on: 16.01.2020, 11:18:33 »
Точно 1206 го удари една кола и му счупи стъкло, но това беше 2018 г. И стоя два месеца за едно стъкло. Сега наистина има основателна критика, че от Ютонг не осигуряват своевременно резервни части.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1229 on: 16.01.2020, 15:33:04 »
Има и много други "екземпляри" на този модел които са в експлоатация със сигурен проблем/нещо ненормално звучащо по каросерията или двигателя. Например, 2086 звучи доста раздрънкано на ниски обороти.

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1230 on: 01.04.2020, 09:33:50 »
1204 вече го гледам няколко дена с неработеща челна ел. табела :eek:

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1231 on: 12.04.2020, 22:19:31 »
Преди време си спомням, че някой от вас беше споменал, че Ютонг са участвали в търга за 60 броя съчленени автобуса. Направих си труда да потърся с какво биха могли да участват, тъй като не знаех, че този производител имат такива модели. След кратко проучване установих, че моделът е Yutong ZK6180HNG2, като може да се среща и без последните си четири символа(HNG2, като това е за по-старите генерации).
     Ако сметнете, че не е уместен постът моля да бъде изтрит.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1232 on: 12.04.2020, 22:29:36 »
Те винаги участват в търговете, но съчленените им никога не са имали шанс. По време на първия търг за 128 МАН-а, изобщо нямаха съчленен модел качен на сайта им. Прилича на схема "ти на мене, аз на тебе". Те подсигуряват, че търга за МАН няма да се провали, а после взимат поръчки за късите, заради "куци" условия на поръчката. ;)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1233 on: 13.04.2020, 00:03:42 »
Това е каросериен завод, който ползва базови шасита, мостове, двигатели, не би трябвало да е проблем да могат да ти произведат съчленен модел. Просто ще купят механизма със съчленението и ще си нагодят към него каросерията от късите примерно. И това е може би един от автобусните заводи, с най-голям капацитет произведени каросерии на ден въобще в света. И нормално, Китайците са над 1 милиард човека, смятай годишно колко автобуси им трябват на глава от населението. 100-тици хиляди. Разбира се има още хляб да изядат докато стигнат европейското качество,но мисля че опитът ще ги научи.

Обаче явно съчленените автобуси са доста сложни за доста производители, не са много такива които имат успешен и популярен модел. Даже и ВМС май още нямат масово производство на такъв освен единични бройки.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1010
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1234 on: 13.04.2020, 09:13:28 »
Ютонг не правят двигатели, но с всичко друго съм съгласен.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1235 on: 13.04.2020, 09:47:09 »
Те винаги участват в търговете, но съчленените им никога не са имали шанс. По време на първия търг за 128 МАН-а, изобщо нямаха съчленен модел качен на сайта им. Прилича на схема "ти на мене, аз на тебе". Те подсигуряват, че търга за МАН няма да се провали, а после взимат поръчки за късите, заради "куци" условия на поръчката. ;)

Ман взимат дългите, ютонг късите. Само не знам как БМЦ се добраха до печалба в битката за 60 къси.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1236 on: 13.04.2020, 10:46:33 »
Те винаги участват в търговете, но съчленените им никога не са имали шанс. По време на първия търг за 128 МАН-а, изобщо нямаха съчленен модел качен на сайта им. Прилича на схема "ти на мене, аз на тебе". Те подсигуряват, че търга за МАН няма да се провали, а после взимат поръчки за късите, заради "куци" условия на поръчката. ;)

Ман взимат дългите, ютонг късите. Само не знам как БМЦ се добраха до печалба в битката за 60 къси.
А там Ютонг участваха ли? Ако да предполагам със същите автобуси като онези 22, които дойдоха няколко месеца след БМЦ. Иначе по-добре, че те спечелиха иначе ставахме много зависими от един производител.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1237 on: 13.04.2020, 22:54:05 »
Въпросът кой как се е добрал да спечели обществена поръчка в България е или наивен, или несериозен. Пак е късмет, че отвреме навреме печели някой, дето прави или доставя нещо читаво... Пример в тази насока за мен са тролеите Соларис и автобусите МАН, макар че при поръчаната спецификация специално на първата серия имаше още много да се желае.
« Last Edit: 13.04.2020, 22:57:07 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1238 on: 28.07.2020, 10:56:21 »
Вчера ми направи впечатление, че 1216 гори масло, но определено се съмнявам да са му монтирали двутактов двигател, даже бих казал, че моите двутактови машинки пушат син пушек само когато са студени.  :D

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1239 on: 09.09.2020, 18:20:27 »
Има ли някакъв проблем с дизеловия вариант на тези автобуси? Напоследък виждам сравнително често да теглят такъв с аварийна, а днес за кратко време на едно и също място на Малинов видях 2 пъти да теглят такъв с аварийната Татра.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР