Това е каросериен завод, който ползва базови шасита, мостове, двигатели, не би трябвало да е проблем да могат да ти произведат съчленен модел. Просто ще купят механизма със съчленението и ще си нагодят към него каросерията от късите примерно. И това е може би един от автобусните заводи, с най-голям капацитет произведени каросерии на ден въобще в света. И нормално, Китайците са над 1 милиард човека, смятай годишно колко автобуси им трябват на глава от населението. 100-тици хиляди. Разбира се има още хляб да изядат докато стигнат европейското качество,но мисля че опитът ще ги научи.
Обаче явно съчленените автобуси са доста сложни за доста производители, не са много такива които имат успешен и популярен модел. Даже и ВМС май още нямат масово производство на такъв освен единични бройки.