Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)  (Read 387954 times)

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #400 on: 13.09.2016, 21:08:48 »
Да не се скапват и да издържат повече от една обиколка.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #401 on: 13.09.2016, 21:24:06 »
Е чакай да се разработят малко, нормално е в началото да има ядове докато се разработят хубаво и им свикнат. Ще гивидим времето ще покаже, напръв поглед и на мен ми харесват и са доста комфортни.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #402 on: 13.09.2016, 21:25:55 »
По-късно 2054 и 2073 се движиха буквално един за друг, като втория не отваряше врати  :neznam:
Вече съм убеден - на всички Ютонг са програмирани: едната дестинация скрол, после другата за малко статично  :help:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #403 on: 13.09.2016, 22:01:33 »
Те като гледам с разработването става по-зле... двес таман 3 са се прибрали с аварийна само в земляне.

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #404 on: 13.09.2016, 22:06:03 »
Леле... Как ли ще се справят Ютонгите със 72   :help:

Offline coast96

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 500
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #405 on: 13.09.2016, 22:14:06 »
Сигурно ли е,че от четвъртък тръгват по 74?

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #406 on: 13.09.2016, 22:41:56 »
При ЦГМ нищо не е сигурно докато не се види  :P

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #407 on: 13.09.2016, 22:55:10 »
А се надявахме, че понеже китайците имали амбиции да стъпят и на европейския пазар, ще са се постарали повече...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #408 on: 14.09.2016, 09:39:39 »
Може пък да са се постарали.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #409 on: 14.09.2016, 10:45:12 »
В такъв случай в китай сигурно имат двойно повече състав, отколкото излиза на линия – останалото резерви и за ремонт  :laugh: :laugh: :laugh: Това обяснява и защо са най-големият производител в :help:
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #410 on: 14.09.2016, 11:30:03 »
А се надявахме, че понеже китайците имали амбиции да стъпят и на европейския пазар, ще са се постарали повече...

Според Министър председателя ни те отдавна са стъпили и ние сме поредната държава с техни автобуси. Макар че аз не знам в кои други европейски държави има такива автобуси. Най-притеснителното за мен е разходът на гориво - 50 на 100 по линии 309 и 82 с пътници и включен климатик.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #411 on: 14.09.2016, 11:45:59 »
Македония... То ще излезе, че марката не навлиза и за първи път на българския пазар, а вече са навлезли стабилно на този в столицата на югозападната ни провинция... :)

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #412 on: 14.09.2016, 11:56:10 »
А се надявахме, че понеже китайците имали амбиции да стъпят и на европейския пазар, ще са се постарали повече...

Според Министър председателя ни те отдавна са стъпили и ние сме поредната държава с техни автобуси. Макар че аз не знам в кои други европейски държави има такива автобуси. Най-притеснителното за мен е разходът на гориво - 50 на 100 по линии 309 и 82 с пътници и включен климатик.
50 на сто?! Не беше ли от същия порядък разходът на икарусите :eek:
Накрая да не излезе, че и двигателите не са euro 6...

В този ред на мисли, дали не е възможно да се осъществи метрологична проверка на разхода и в случай, че излезе съществено отклонение от спецификациите, да поискаме обезщетение от китайците или още по-добре, да откажем поръчката?
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #413 on: 14.09.2016, 12:11:54 »
Ако е някакъв мощен двигател 300+ коня с турбо и работещ нон-стоп климатик като нищо. Все пак Икарусите, Чавдар 11Г5, Мерцедес О 302 Т, О 305 и тн.старото поколение автобуси са по 170-200 коня двигатели без турбо, нормално да са по-икономични, но пък са по-тромави при изкачване на големи баири и при пълно натоварване.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #414 on: 14.09.2016, 14:19:21 »
Има ли развитие с втората доставка? По гаражите ли са си, номерирани ли са? На мен даже никой не ми е казал кога са докарани в София, което предполагам, че се е случило вече отдавна.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #415 on: 14.09.2016, 14:30:25 »

50 на сто?! Не беше ли от същия порядък разходът на икарусите :eek:
32/100 е разходът на Икарусите.

Ако е някакъв мощен двигател 300+ коня с турбо и работещ нон-стоп климатик като нищо. Все пак Икарусите, Чавдар 11Г5, Мерцедес О 302 Т, О 305 и тн.старото поколение автобуси са по 170-200 коня двигатели без турбо, нормално да са по-икономични, но пък са по-тромави при изкачване на големи баири и при пълно натоварване.
280 к.с. е двигателят Raba D10, с който бяха Икарусите. Толкова са и китайците.

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #416 on: 14.09.2016, 14:57:29 »
Втората партида пристигна на 1-ви септември в София и бе закарана в Дружба дали още са в Дружба не мога да потвърдя.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #417 on: 14.09.2016, 15:02:16 »
Вече са разпратени в Малашевци и Земляне.

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #418 on: 14.09.2016, 15:11:35 »
В Малашевци за ремонт са 2047,2050,2055 и 2056. 2053 чака за ремонт след ПТП.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #419 on: 14.09.2016, 19:42:04 »
Късо Конекто с климатик ЕВРО 4 има норма от 36/100 за натоварена градска линия.