Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)  (Read 107430 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4316
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #920 on: 12.05.2018, 01:27:29 »
Когато докараха ВМС-тата, турците казаха че моторите идват от Германия, първият китаец пребивавал в Дружба каза че моторите са правени в Германия и от там идват.
Иначе Къминс е американска голяма фирма за производство на двигатели от различни калибри/мощности.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #921 on: 12.05.2018, 09:21:47 »
Не съм съгласен, че моторите Cummins са добри, имал съм си вземане-даване с един NTA855-G4, който още нов и в гаранция, първо скапа активатора, след това замина горивокачващата помпа. Уж екологичният двигател пушеше отвратително и в крайна сметка, специалистите от ДАФ бяха през ден на терен да го карат да заработи като хората. Системата отново беше Common rail.

На Ютонг-ите, мотора конструктивно има общи части с NTA855 и проблемите като гледам са същите. Мисля, че почти няма Ютонг, който да не е имал проблем с активатора.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2976
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #922 on: 12.05.2018, 12:10:23 »
Cummins произвеждат цели двигатели в Щатите, Канада, Англия, Турция, Китай и Бразилия, не знам кой какви анекдоти разправя при посещенията си в гаража в Дружба, но Cummins никога не са произвеждали двигатели в Германия. Единствените по-сериозни агрегати в BMC и Yutong, което има някакъв шанс да бъде произведено в Германия, са скоростните кутии и някои компоненти по ходовата част, идващи от ZF...  :rolleyes:
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9588
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #923 on: 16.05.2018, 17:46:42 »
2083 пак е на линия след ПТП-то на „Сливница“ и „Константин Величков“ без да е поправян, но всъщност му няма почти нищо. Може не друго, но дупето му е яко.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4316
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #924 on: 16.05.2018, 18:45:39 »
Cummins никога не са произвеждали двигатели в Германия.

Добре, обаче не пречи да са сглобявани там. Не споря, не ме интересува, а и няма значение.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline TIGER64

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 298
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #925 on: 18.05.2018, 22:58:16 »
Едва вчера са започнали да работят по 2089. Дали са срок до 15 дни да е готов.

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 758
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #926 on: 20.05.2018, 21:47:26 »
1202 - нито 1 външно или вътрешно табло не работи, двете зарядни липсват и са разбити и е ударен на 2 места - едното от които доста натрапчиво и силно отзад. На никой друг ли не му е познат този сценарий? Кашклюк кашлюк 18та серия

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1777
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #927 on: 21.05.2018, 18:16:07 »
Това си е запазената марка на Земляне. Но какво пък, зарядните не карат автобуса все пак.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4316
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #928 on: 22.05.2018, 23:26:00 »
Ей така между другото искам да попитам разбиращите, аджеба какъв е този камион ? По повод производство, сглобяване и такива ми ти тинтири-минтири........

"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1140
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #929 on: 23.05.2018, 01:20:48 »
Ford Cargo ребрандирано Ивеко EuroCargo за пазара във Великобритания. Ивеко си ребрандира камионите в средният клас 8-12-16 тона на Форд Карго за UK през 80 и 90-те след като купува тежкотоварното поделение на Форд за Европа през 86.
The Grand Tour

Offline Lepos_Grim

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #930 on: 24.05.2018, 14:27:24 »
Днес 2047 и 2054 са служебни, бяха на ул. "Тинтява"/"Никола Габровски" около 1 часа. Предполагам са взети във връзка със абитуриентите тази година. Ако бях на тяхно място бих предпочел BMC Procity  8)

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 914
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #931 on: 14.06.2018, 19:04:31 »
Днес видях 1218 по 77 със смачкана предница. Бронята е хлътнала 10 сантиметра навътре, но щетите са най-вече по панела около емблемата.

"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline atanas_sofia

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #932 on: 14.06.2018, 19:36:37 »
Защо голяма част от Ютонгите са с неработещи климатици

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7583
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #933 on: 14.06.2018, 19:41:34 »
Щото много скъпо и не може купи.
Така са наредили. Климатиците си работят, но не се пускат.

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 401
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #934 on: 14.06.2018, 19:46:32 »
Щото много скъпо и не може купи.
Така са наредили. Климатиците си работят, но не се пускат.

Последните 3 пъти, когато се возих на Yutong по 73 климатикът работеше. Вчера се возих на 72 и климатикът не беше включен, а и не виждам много нужда, тъй като и без това не беше топло времето, поносимо е.  :rolleyes:
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 914
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #935 on: 14.06.2018, 19:50:06 »
При температура над 30 ○C трябва да си работи климатикът и прозорците да са заключени.
Ако климатикът не работи следва водачът да отключи прозорците и пътниците да ги отворят при нужда.
Едно на ръка е, че повечето автобуси са в преразход, но не бива това да е оправдание.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline atanas_sofia

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #936 on: 14.06.2018, 19:50:47 »
 Е добре в мановете как работят без проблем, а за Ютонгите е проблем? При цена на билета 1,60 климатика трябва да работи?

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 914
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #937 on: 14.06.2018, 19:56:33 »
Мановете са на метан и нямат горивни норми. Китайчетата са на дизел, със доста висок разход на гориво.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2014
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #938 on: 14.06.2018, 20:44:31 »
Коментирано е вече - тухлите и иначе са с астрономически разход на нафта, който при работа на климатика става още по-голям. И независимо, че вънка е 40 градуса, за да пусне чичо ви Васко климатика, трябва заповед от т.нар. главен координатор и печат в пътния лист. Иначе ще си плати нафтата от джоба. Не мислете, че на него му е приятно да се влачи 8 часа с рейса в жегата, а вътре да е като фурна. Типичен пример как евтиното излиза скъпо и как бяха закупени автобуси, които са пълен боклук, но въпросът е кой ги внася - в случая Григор Ганчев. Фалира му фабриката за китайски боклуци в Ловеч, но това съвсем не означава, че ще му спре кранчето, просто му потече от друг източник - резултата го виждате.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4316
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #939 on: 14.06.2018, 21:09:15 »
Стига сте ревали глезльовциии, климатика се пуска над 26 градуса след разрешение от ЦГМ, ако не е сложен печат на пътният лист. Има отварящи се прозорци-ако са заключени-сигнализирате шофьора да ги отвори, ако не желае се обаждате в ЦГМ. Има и люкове които се отварят с бутане нагоре.
чичо ви Васко

А от 01.06.2018 г. Чичо ви Васко прави това което е на аватара.............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/