Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)  (Read 387943 times)

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1180 on: 18.06.2019, 23:36:03 »
На книжката за песите преводът е толкова безумен, че нищо не се разбира. По-зле е от автоматичния преводач на Google.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1181 on: 19.06.2019, 00:09:58 »
Преди 10 години от Сименс ни дадоха безплатно временно един локомотив за проба.... нищо, че беше само за проба и само един, към него имаше доста добре преведено упътване от ~150 страници. А всяка мотриса от 25-те, които тогава купихме вървеше в комплект с упътване на български от около 500 страници и като изключим доста буквалния превод (със странни за нас смислови конструкции) си е съвсем разбираемо преведено.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1182 on: 19.06.2019, 00:23:39 »
То точно поради тая причина, Иване, избягвахме да ползваме преводачи и агенции за преводи в България. Във "филологиите" специалности в университета абсолютно никога не са наблягали на техническата терминология, все бият към литературата. Затова преводите трябва да се правят не от преводачи, а от хора хем с добри технически познания, хем с добър език. Тези преводи струват пари естествено, и то бая......Лошото е, че в много случаи държавата изисква преводите да се правят от лицензирани заклети преводачи, които технически са кръгла нула....На последната ми работа в България шефовете бяха казали - който взема пари да език, ще превежда (бяха няма и 100 лева на месец). Показах им естествено комбинация от пръсти с преобладаващ среден - да идат да видят колко вземат на страница заклетите и агенциите, освен това при официални документи само една грешно преведена дума/термин знаете ли какви полемики и патърдии може да предизвика?
По рейс и по жена не се тича!

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1183 on: 19.06.2019, 23:44:47 »
Затова преводите трябва да се правят не от преводачи, а от хора хем с добри технически познания, хем с добър език. Тези преводи струват пари естествено, и то бая......Лошото е, че в много случаи държавата изисква преводите да се правят от лицензирани заклети преводачи, които технически са кръгла нула....

Тук си на 101 процента прав, само че понеже в нашата чудесна държава крайният резултат никога няма значение, преводите от този тип, вкл. в поне две трети от този тип преводи за фирми от частния сектор, са като правени с Google translate, защото са правени от хора, които 1. хал хабер си нямат от терминология нито на езика от който превеждат, нито на български и 2. защото цял живот са превеждали дословно документи от официален тип и никога, ама никога не им се е удавало да придадат на даден превод човешко звучене на български език.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1184 on: 20.06.2019, 09:12:50 »
Откланяйки се от конкретната тема - вземете кой да е нормативен акт на ЕС на английски и българския му превод и веселието започва мигновено. А още по-весело става, когато документът е изменен или реферира към друг - тогава терминологията абсолютно отива на кино. Накрая едни БГ чички и други пи*ки сядат да (о)правят (под)законовата ни нормативативна уредба и...  :help:

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1185 on: 20.06.2019, 15:42:35 »
Накрая едни БГ чички и други пи*ки сядат да (о)правят (под)законовата ни нормативативна уредба и...  :help:
... и после ЕС ни е крив за "европейските" изисквания.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1186 on: 21.06.2019, 17:45:01 »
Днес за пръв път се позових на един от новите метанови ютонг (3660 на 75)
Като цяло това китайче не е толкова лошо, добре изглежда, добре вози, и като цяло останах доволен от него :D

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1187 on: 21.06.2019, 22:31:39 »
Ами действително не са чак толкова лоши. Сигурен съм, че ако имахме нормална тарифна система, нормални разписания и въобще транспорт, адекватен за европейска столица нямаше да прави такова впечатление, че това са евтини китайски автобуси. Дизеловите са вече на 3 години и все още изглеждат като нови автобуси. БМЦтата на 3 години вече бяха доста окаяни.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1188 on: 21.06.2019, 22:44:18 »
Отвътре същите ли са като дизеловите? Като цветове, плоскости, разположение на салона? Имат ли някакви допълнителни греди спрямо дизеловите все пак доста тежест носят на покрива, газ, климатик. Електрическите са със същите елементи но малко по-различни от дизеловите.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1189 on: 21.06.2019, 22:46:12 »
Същите са, с някои дребни разлики.

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1190 on: 21.06.2019, 23:23:43 »
Бих казал, че газовите оризи изглеждат по-качествени от дизеловите.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1191 on: 21.06.2019, 23:54:57 »
Според мен са си еднакви по качество, само защото сега са нови и изглеждат добре, ще ги видим след 5 години как ще са  :D :P

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1192 on: 22.06.2019, 00:17:10 »
Ами действително не са чак толкова лоши. Сигурен съм, че ако имахме нормална тарифна система, нормални разписания и въобще транспорт, адекватен за европейска столица нямаше да прави такова впечатление, че това са евтини китайски автобуси. Дизеловите са вече на 3 години и все още изглеждат като нови автобуси. БМЦтата на 3 години вече бяха доста окаяни.
Не мисля, че за 3 годишен автобус е нормално да чупи кардани постоянно, двигателят да вие като на метанов автобус и целият да е с огънати брони. :)
За окачването няма какво да кажа, като се има предвид от къде минават 12**, за това поне са оправдани.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1193 on: 22.06.2019, 00:23:36 »
Апък един такъв дружбенски (дизелов) имаше ясни вибрации при всяка смяна на скорост, пък да не говорим, колко мръсни му бяха седалките

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1194 on: 22.06.2019, 10:50:31 »
Ама разбира се, то мръсните седалки и очукани брони са производствен дефект, китайците са виновни  :fan:

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1195 on: 22.06.2019, 12:20:01 »
Ютон има в доста градове по света и си изглеждат доста поддържани и прилични. Автобусите си имат минуси, но китайците не са ни виновни, че не можем да си поддържаме адекватно подвижния състав.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1196 on: 22.06.2019, 14:14:30 »
Прав си :D

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1197 on: 07.07.2019, 02:12:19 »
Автобус 3623 - вътрешното табло изписва маршрут в обратна посока (отляво надясно).
------------------------

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1198 on: 10.07.2019, 00:31:21 »
Мисля, че на всички землянски Ютони се изписва по този начин.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1199 on: 10.07.2019, 00:50:15 »
Не, поправиха ги.
Дано от Столичен автотранспорт се сетят да зачислят пет коли за линия 14 (IV коли работят по наряд). Причината - изключително лошото състояние на Кривински път. На места изобщо липсва каквато и да е пътна настилка. На автобусите да се сменят различни водачи (да нямат титуляри) и след време да се оценят щетите по окачването.
------------------------