Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)  (Read 190316 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9213
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1240 on: 09.09.2020, 18:57:33 »
Няма такова нещо, автобусите са чудесни. Всичко друго са спелулации, макар че подозрително бързо ги разкараха от градските линии и ги пратиха на село. Така поне се надвеам да имат шанс да надживеят старите Конекто и зелените, че доста БМЦта нямаха този шанс.

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 469
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1241 on: 09.09.2020, 20:08:29 »
Да, Радо, дано...Иначе един проблем дето се среща при землянските дизеловите китайчета е свързан с тапата за вода/охладителна течност на двигателя. Ако скоро сте се возели в такъв или предстои да се возите обърнeтe внимание как от време на време "пивка" някакъв сигнал за неопределено време (по някога в продължение на 30-40 мин.) при водачът (1204 го има това, примерно). Както самият той ми разказа, компютърът на автобусът засича аномалията и веднага праща сигнал отпред.

Ако друг знае някакъв проблем, свързан със задвижващата система/скоростна кутия моля пишете, че тази на Ютонзите ми е много интересна! :)
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3511
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1242 on: 09.09.2020, 23:00:59 »
Няма по-хубави автобуси от китайските, освен, евентуално, други китайски автобуси - като съветските болни, които са най-здравите болни в света!!!
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11370
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1243 on: 09.09.2020, 23:04:28 »
Определено си мисля, че изтласкването им от градските линии подейства добре на имиджа им. Стоят си там в сенките, кротуват си, никой нищо не говори за тях... :D

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1244 on: 09.09.2020, 23:18:13 »
Че линии 1 и 5 да не са леки? А какви са пътищата по 8, 10 и 14 и 100? А 74, 82, 77, 64, 404, 67 не са ли градски? Вие по 305 ли очаквате да ги пуснат?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3511
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1245 on: 09.09.2020, 23:25:22 »
Очакваме Ютонг да пуснат и съчленени автобуси и повече версии и ако може целия Автотранспорт да бъде обезпечени от тази разкошна автобусна марка, произвеждаща шедьовър след шедьовър. Вероятно Григор Ганчев и куп други хора, имащи общо с активите на КТБ се надяват на същото.
« Last Edit: 09.09.2020, 23:28:27 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1246 on: 09.09.2020, 23:30:08 »
Не. Бъдещето е за Карсан и Хайгер. А съчленени най-вероятно Ман и евентуално БМЦ ако се напънат.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3511
  • TM 303
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1247 on: 09.09.2020, 23:31:13 »
Не. Бъдещето е за Карсан и Хайгер. А съчленени най-вероятно Ман и евентуално БМЦ ако се напънат.

От всички изброени, ако не броим МАН, все става дума отново за технологични лидери!!!  :angel:
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1141
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1248 on: 10.09.2020, 08:18:24 »
Да, Радо, дано...Иначе един проблем дето се среща при землянските дизеловите китайчета е свързан с тапата за вода/охладителна течност на двигателя. Ако скоро сте се возели в такъв или предстои да се возите обърнeтe внимание как от време на време "пивка" някакъв сигнал за неопределено време (по някога в продължение на 30-40 мин.) при водачът (1204 го има това, примерно). Както самият той ми разказа, компютърът на автобусът засича аномалията и веднага праща сигнал отпред.

Ако друг знае някакъв проблем, свързан със задвижващата система/скоростна кутия моля пишете, че тази на Ютонзите ми е много интересна! :)
Проблема е от датчика на антифриза но дори като бяха в гаранция не искаха да го сменят.

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 296
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1249 on: 10.09.2020, 10:46:53 »
Като се има на предвид, че вместо тези 110 ютонга щяхме да имаме 110 автобуса ивеко, но поради “някакви” причини ютонг си спечели и ни достави тези “прекрасни” автобуси. Тъжното в цялата работа е че са цели 110 бройки и шанса за постепенното им разкарване е много малък. С други думи избрахме да купим супер евтини бюджетни автобуси, без дори и да сме виждали реален прототип на тях и се оказаха скъпи за поддръжка заради проблемите които дават и разхода си на гориво, а качеството им няма да се коментира, автобуси на едва 4 години вътре всичко се тресе, скърца, блъска все едно са експлоатирани 10г и отгоре. Мановете са на 6 години и карат по най-натоварените линии, но такова нещо при тях няма.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1200
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1250 on: 10.09.2020, 11:04:55 »
Очевидно не си се возил на землянските Лиони. Има някои покъртителни като 1155, 1165 и други. Ритат скорости, тропат дръжки, стъкла, бучене все едно ще излита, скърцане пръ съчленението и т.н.
А относно Ютонгите не мисля, че някой е очаквал нещо различно. Но си е факт, че за повечето хора няма угодия. Сега мрънкат от Ютонг, преди от о305, о405 и белите МАН.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 296
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1251 on: 10.09.2020, 12:04:07 »
Очевидно не си се возил на землянските Лиони. Има някои покъртителни като 1155, 1165 и други. Ритат скорости, тропат дръжки, стъкла, бучене все едно ще излита, скърцане пръ съчленението и т.н.
А относно Ютонгите не мисля, че някой е очаквал нещо различно. Но си е факт, че за повечето хора няма угодия. Сега мрънкат от Ютонг, преди от о305, о405 и белите МАН.
Че изобщо в Земляне има ли някой нормален и поддържан автобус? Това може би е гаража, в който цари едно тотално безобразие и отвратия. Наскоро се бяха появили снимки на 1166, който е с накичена предница като някоя сергия, 1305 с ужасно бяло фолио на челното и страничните стъкла, 1605 също с филио и изобщо примери колкото искаш. Отделно автобусите са им кочини. Няма нито едно късо конекто от 19-та или 18-та серия, което да не е мизерия. На дизеловите ютонги са започнали тасовете да свалят и започват да се появяват къде ли не. Изобщо цари един хаос.
Относно скърцането и тропането на стъкла и дръжки в мановете не съм съгласен. За съчленението скърца от прекрасните ни повдигнати пешеходни пътеки и тоталната липса на адекватно обслужване.”бучене все едно ще излита” - сто пъти е коментирано, че това идва от вентилаторните перки на двигателя, които работят на високи обороти и не позволяват прегряването на двигателя.
Как няма да мрънкат повечето хора, нали ги ползват и се возят на тези автобуси, защо да не си изказват мнение? Как няма да недоволстваш като вместо тях можеше да се вземат ивеко... А най-правилният избор беше да са отново къси манове.... Относно кочините, които си изброил няма какво да кажа освен, че добре че вече не се движат и много бързо трябва да ги последват 3-те къси о345 и по ред на номерата късите конекта и т.н.
« Last Edit: 10.09.2020, 12:05:41 by georgi_L »

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1200
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1252 on: 10.09.2020, 12:29:15 »
Очевидно не си се возил на землянските Лиони. Има някои покъртителни като 1155, 1165 и други. Ритат скорости, тропат дръжки, стъкла, бучене все едно ще излита, скърцане пръ съчленението и т.н.
А относно Ютонгите не мисля, че някой е очаквал нещо различно. Но си е факт, че за повечето хора няма угодия. Сега мрънкат от Ютонг, преди от о305, о405 и белите МАН.
Че изобщо в Земляне има ли някой нормален и поддържан автобус? Това може би е гаража, в който цари едно тотално безобразие и отвратия. Наскоро се бяха появили снимки на 1166, който е с накичена предница като някоя сергия, 1305 с ужасно бяло фолио на челното и страничните стъкла, 1605 също с филио и изобщо примери колкото искаш. Отделно автобусите са им кочини. Няма нито едно късо конекто от 19-та или 18-та серия, което да не е мизерия. На дизеловите ютонги са започнали тасовете да свалят и започват да се появяват къде ли не. Изобщо цари един хаос.
Относно скърцането и тропането на стъкла и дръжки в мановете не съм съгласен. За съчленението скърца от прекрасните ни повдигнати пешеходни пътеки и тоталната липса на адекватно обслужване.”бучене все едно ще излита” - сто пъти е коментирано, че това идва от вентилаторните перки на двигателя, които работят на високи обороти и не позволяват прегряването на двигателя.
Как няма да мрънкат повечето хора, нали ги ползват и се возят на тези автобуси, защо да не си изказват мнение? Как няма да недоволстваш като вместо тях можеше да се вземат ивеко... А най-правилният избор беше да са отново къси манове.... Относно кочините, които си изброил няма какво да кажа освен, че добре че вече не се движат и много бързо трябва да ги последват 3-те къси о345 и по ред на номерата късите конекта и т.н.
Типично за българинът. Вечно недоволен.
Критикуват се поддържаните рейсове, критикуват се неподдържаните, критикуват се новите, старите и какво ли още не. А Ивеко като го знам какви трошляци са, направо се кефя на Ютонг...
А и да спрат 3те зелени, няма да се оправят Ютонгите, бъди спокоен. Точно те и 19ките покриват колите на счупените Ютонг и Лион ;)
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 296
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1253 on: 10.09.2020, 12:54:33 »
Чакай малко, ти на кое казваш “поддържан рейс”??? На свинщината или по-скоро гаврата на двама водачи, която са направили с фолио, лепенки и дранкулки на някой автобус ли??? Защото един кич далеч не означава поддържан автобус само да ти кажа... Понятно ми е, че си нямаш ама бедла представа за техника и че си съчиняваш разни неща от разкази на шофьори, клюки и т.н. Не те познавам и нямам и това намерение, но по твоите разсъждения и постове смея да кажа, че си един ученик от някоя езикова гимназия (предполагам) и си нямаш на представа що е то техника, техническо обслужване, ремонти, двигател, режими на работа и т.н. Ти просто си един любител от страни, който се радва ей така на шареното и на различното и за теб е важното до там. Ама и аз си се чудя защо си губя времето изобщо да ти обяснявам неща, които са ти обяснявани над 100 пъти, но ти си оставаш дървен философ и нито приемаш, нито предаваш нещо, а напротив стоиш си и си буксуваш на едно място с израза “едно си баба знае, едно си баба бае”. Последното което много ми стана интересно е къде си се навозил на градски автобус ивеко и от къде си извади изводите за тях, че ютонг са по-добрата опция :)
« Last Edit: 10.09.2020, 12:57:22 by georgi_L »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1254 on: 10.09.2020, 17:56:11 »
Като чета какви неща се пишат в този форум не мога да си сдържа радостта, че нищо не зависи от вас, а от далеч по-разбиращи хора, каквито са в СО и СА. Ютонгите са си много хубави автобуси и с нищо не отстъпват на мановете (освен това, че са дизелови). Добре, че е Давидчо да напише някое обективно мнение и за последните е напълно прав - важното е да се мрънка. Жалко, че махнаха икарусите и О305-ците.
« Last Edit: 10.09.2020, 17:58:31 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2662
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1255 on: 10.09.2020, 20:28:38 »
Като чета какви неща се пишат в този форум не мога да си сдържа радостта, че нищо не зависи от вас, а от далеч по-разбиращи хора, каквито са в СО и СА. Ютонгите са си много хубави автобуси и с нищо не отстъпват на мановете (освен това, че са дизелови). Добре, че е Давидчо да напише някое обективно мнение и за последните е напълно прав - важното е да се мрънка. Жалко, че махнаха икарусите и О305-ците.

Емо на колко си години? Отива ли ти да тролваш по този детински начин? Напоследък нищо смислено не виждам от теб...
« Last Edit: 10.09.2020, 20:30:15 by bagercho »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13612
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1256 on: 10.09.2020, 21:21:27 »
Като комфорт тези автобуси са ок-топли зимата, климатизирани за лятото харесват ми и лъскавите черни стъкла но дотам. Хитра идея е и как са направили отоплението освен от печките на пода, да се издухва по каналите на тавана от двигателя и оттам също духа топло зимата, особено отзад до двигателя.

Обаче да се сравняват с МАН...та МАН-а е класи отгоре. Загледай само качеството на използваните материали, на изработката. МАН-а не може да го чуеш, нищо не потропва и не похлопва, виж как са поставени задните капаци при единия и другия една изрязана ламарина закрепена с 2 панти. В Китайските всичко скърца, пука, тропа, големите стъкла зад 2-рия мост целите се тресат и с времето се разлепят( добре че при газовите са се сетили да сложат допълнителен подсилващ профил там) в кабината няма удобни места за личен багаж. Хубаво че китайците правят нещо и се продава в Европа, но докато стигнат качеството на МАН и Мерцедес имат още хляб да изядат и да учат.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4818
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1257 on: 10.09.2020, 21:53:55 »
Емо на колко си години? Отива ли ти да тролваш по този детински начин? Напоследък нищо смислено не виждам от теб...

В Емо всичко си е наред, включително познанията.
Иначе в една лудница докторите са лудите, защото са по малко на брой...........
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 708
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1258 on: 10.09.2020, 21:55:42 »
Във СА и особенно в СО , са какви ?... :rofl:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3447
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637, 3650-3671)
« Reply #1259 on: 10.09.2020, 22:32:17 »
Разбиращи.....Емо е прав, че са разбиращи, но единствено от далавери, рушвети, корупция, лично облагодетелстване, пълнене на партийни каси, лакомия до небето, григорганчевски шменти-капели и т.н. Радвам се, че не успях да видя на живо тези "шедьоври", творба на световноизвестните жълти "величия" Чин Чан Чун и компания, имащи вековни традиции в транспортното машиностроене.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.