Author Topic: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)  (Read 176024 times)

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
  • пендел
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #520 on: 29.09.2020, 14:03:26 »
На таблата в салона на 4145+4147 се изписват и съобщават спирките на линия №20, вместо на 22.
Пускана ли е някога Т6А5-ца по 20 или Б5-ца по 22? Ако не, защо?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #521 on: 29.09.2020, 14:07:40 »
Т6Б5 се е движел по 22. Преди 20 години за кратко нощните коли по 20 бяха GT6, a тези по 22 единички Т6Б5. По-късно по време на ремонти пак имаше Т6Б5 по 22. Т6А5 по 20 аз не съм виждал и мисля че не е имало по наряд.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline lion_sofiq

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2458
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #522 on: 29.09.2020, 14:57:31 »
Т6А5 по 20 имаше само в един много кратък период през лятото на 2017-та, когато 20 и 22 бяха обединени в една обща линия от депо Искър до автостанция Изток по време на ремонта на Дондуков. Мисля, че по 20 се движеха смесено състави Т6А5 и Т6Б5. Ето една моя снимка оттогава (21.07.2017):
« Last Edit: 07.09.2022, 21:07:47 by lion_sofiq »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #523 on: 29.09.2020, 20:45:26 »
Това беше седмицата, в която сложиха новите криви на кръстовището на „Кракра“ и „Янко Сакъзов“ и нямаше 22, а 20 беше от депо „Искър“ до „Изток“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #524 on: 29.09.2020, 21:48:23 »
Аз говорех за титулярния маршрут. Естествено че при ремонти маршрутни промени може всякакви варианти да се видят, но аз по титулярния маршрут на 20 по наряд Т6А5 не съм виждал или чувал да има.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #525 on: 15.10.2020, 14:05:27 »
4153 е готов за трансфер, закачен за 711 в Трамкар.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #526 on: 15.10.2020, 14:34:37 »
4153 е готов за трансфер, закачен за 711 в Трамкар.
Довечера.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline lion_sofiq

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2458
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #527 on: 16.10.2020, 15:15:21 »
4153 е готов за трансфер, закачен за 711 в Трамкар.
Преди малко 4144 го прибра в Искър.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #528 on: 10.11.2020, 12:53:08 »
Тръгват за София

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #529 on: 10.11.2020, 13:04:40 »
Напоследък не ползват железопътен транспорт за доставки, имате ли идея защо?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #530 on: 10.11.2020, 13:37:29 »
Още първите трамваи от този модел бяха докарани с тирове, а не с ЖП вагони. Вероятно излиза по-евтино, или пък е по-сигурно срещу вандалски прояви. :neznam:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #531 on: 10.11.2020, 21:48:03 »
Тръгват за София

Има ли списък някъде кои идват? Със счупената автосцепка и той ли идва?

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #532 on: 10.11.2020, 21:59:04 »
Има ли списък някъде кои идват?

8630, 8635, 8642, 8645 и 8678

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #533 on: 10.11.2020, 22:21:28 »
Напоследък не ползват железопътен транспорт за доставки, имате ли идея защо?

Доколкото ми е известно бандажите на тези трамваи са нестандартни и пропадат в стандартните ж.п. стрелки и не могат да се теглят по нормалната ж.п. мрежа, нищо че междурелсието е еднакво. За разлика от Дюваг например, които са направени както трябва и отговарят и за движение по ж.п.линии. Личи си по бандажите, на тези са твърде тънки.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #534 on: 10.11.2020, 22:24:56 »
Никой трамвай не става за движение по ЖП линия, защото не отговаря на редица други норми, освен бандажите.
ЖП транспорт за доставка на трамваи се ползва като се натоварват на вагони.

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #535 on: 12.11.2020, 08:11:10 »
Предполагам Емм_1968 ще ни каже, но май след случката със закачането на контактната мрежа при разтоварване повече не са докарвали с влак ! По спомен...

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #536 on: 12.11.2020, 13:30:42 »
Ми ... да ви кажа.
ТМ за нормално междурелсие са разтоварват в депото защото така е по-лесно. Доставката на дювазите е била сложна като изпълнение. От Бон до Лом са превозени с шлепове, как са отишли от депото до пристанището за товарене - не знам. На пристанището в Лом са претоварени на вагони. Тези вагони са влезли в трамвайната мрежа по специално изграден коловоз, все пак е било 1987 година. Подавани са покрай оградата на депото и с два крана позиционирани в депото са поставяни на релси. Сега този коловоз от жп системата до трамвайната мрежа е закрит за движение. Даже при един разговор с колеги от НКЖИ разбрах, че дори не знаят за него.
Превоз с автомобили е по-лесен и по-маневрен. Там в депото се товари, тук в депото се разтоварва.
Ако, не дай Боже, пак ни доставят стари мотриси за тясно междурелсие от някъде пак ще ги разтоварваме на Триъгълника.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #537 on: 12.11.2020, 13:33:49 »
Ако, не дай Боже, пак ни доставят стари мотриси за тясно междурелсие от някъде пак ще ги разтоварваме на Триъгълника.

Песите обаче пристигат с камион. Може би наистина в крайна сметка излиза по-евтино така...
Зависи и от дължината на мотрисата разбира се, при 40-45 метра сигурно само жп превоз е възможен.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #538 on: 12.11.2020, 14:01:35 »
Ми ... да ви кажа.
... , все пак е било 1987 година. ... Сега този коловоз от жп системата до трамвайната мрежа е закрит за движение. Даже при един разговор с колеги от НКЖИ разбрах, че дори не знаят за него.
Превоз с автомобили е по-лесен и по-маневрен. ...
Дювазите са доставени 1995 г. Коловозът все още си съществува и даже е подменен с улейни релси сега при ремонта на Искърско шосе. Ползва се и до днес като вкарват Пласера...

...
Зависи и от дължината на мотрисата разбира се, при 40-45 метра сигурно само жп превоз е възможен.
Разделя се трамваят на две части и след разтоварването сцепват обратно секциите...
« Last Edit: 12.11.2020, 14:07:53 by difian »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« Reply #539 on: 12.11.2020, 15:02:02 »
Фирмата, превозваща трамваите взима по 2000 лв за курс, което си е без пари. Не мисля че с влак ще е по-евтино. Камионите вече трябва да са стигнали Сърбия.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите