Author Topic: Skoda  (Read 56205 times)

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Skoda
« Reply #60 on: 03.06.2013, 15:40:47 »
Това прави по 485 хил. евро на трамвай. Колко ли ще бъде цената на една бройка от Китай?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #61 on: 03.06.2013, 15:58:59 »
Да ама не става ясно китайците с какво ще участват в производството.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #62 on: 10.07.2013, 09:00:41 »
27Тр - договорени 125 бройки за Рига + опция за още 38 до 2015 г.
           50 бройки за София
30Тр - 30 за Братислава (срок за изпълнение 22 месеца)
31Тр - 50 за Братислава (срок за изпълнение 22 месеца)
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline happy

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #63 on: 10.07.2013, 10:41:54 »
Само на мен ли дизайнът на 30/31Tr ми допада повече? Нашите ми идват твърде разчупени.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Skoda
« Reply #64 on: 10.07.2013, 10:47:58 »
Само на мен ли дизайнът на 30/31Tr ми допада повече? Нашите ми идват твърде разчупени.
Имал съм удоволствието да ползвам автобуси СОР из Чехия. Каросерията на Соларис изглежда по-елегантна и модерна, отвътре също изглежда "по-стабилна". Сорът изглежда крехък и тънък с издутата си отстрани каросерия, въобще не е толкова елегантен и по-скоро навява на Кароса от миналия век... Това е моето мнение! :)

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #65 on: 10.07.2013, 12:14:23 »
Аз пък мисля, че каросериите на Соларис са малко по-зле от тези на МАN. Така че можем да степенуваме така СОР<Соларис<MAN, обаче Шкода не работи с MAN. ;)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Skoda
« Reply #66 on: 10.07.2013, 12:37:12 »
Темата все пак е за Шкода, иначе доста производители на автобуси и каросерии можем да намесим... В интерес на истината, Шкода освен собствените си завършени продукти доставя обородуване и за други... В Острава паралелно с нашите къси правеха и тези на каросерия от БредаМенарини...


Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #67 on: 10.07.2013, 14:12:43 »
Това е твърде футористично за град като София :eek: Сор и Соларис за нас, да пасват на ръбестите ни трамваи и тролеи, че иначе хората по спирките ще се чудят това дето иде от градския транспорт ли е или летяща чиния :laugh:

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #68 on: 11.07.2013, 12:45:12 »
На мен СОР са ми ужасни - особено с тези 15613123 броя врати.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Skoda
« Reply #69 on: 18.07.2013, 18:26:41 »
Да приплакнем око и да поточим малко лиги по трамваите Шкода - 30Т, които ще бъдат доставени в Братислава:

храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Skoda
« Reply #70 on: 18.07.2013, 18:35:07 »
Да приплакнем око и да поточим малко лиги по трамваите Шкода - 30Т, които ще бъдат доставени в Братислава:



Братислава е последната столица в ЕС, която няма нито един трамвай с изцяло или частично нисък под. За тях това ще е революция.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #71 on: 21.07.2013, 18:43:14 »
Ние пък в лицето на 909 имахме нисък под много преди Прага, Варшава и Будапеща :D
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #72 on: 22.07.2013, 08:54:24 »
Konstal 112N (1995) и 116N (1998) са преди 909.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Skoda
« Reply #73 on: 22.07.2013, 09:22:23 »
Konstal 112N (1995) и 116N (1998) са преди 909.

Прав си, макар 112N да е прототип и единствена бройка.

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Skoda
« Reply #74 on: 22.07.2013, 10:03:06 »
Също и в Прага - ЧКД РТ6N - има произведени малко бройки за Прага и сглобени в полския локомотивно-вагонно-трамваен завод Цигелски за Познан, както и един ЧКД РТ6S - същия, но с електрооборудване на Сименс. И двата чешита са от 1996-та г.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Skoda
« Reply #75 on: 19.09.2013, 13:18:53 »
Ето какво Шкода заедно със Соларис, днес ще представят на Вацлавския площад в кампанията за Европейска седмица на мобилността.
В момента от Шкода, работят по разработването на два основни модела електроавтобуси. Единия е 12 метров, с нисък под и мощност 160 kW. Първия автобус от този модел ще бъде представен през септември и ще може да измине около 150 мили (~240 км), а зареждането ще се извърши през нощта когато колата няма да е в експлоатация.
Другия модел който е в разработка, ще с дължина 30 метра и неговото производство е планирано за другата година. Превозното средство ще бъде произведено така, че батерията да му се зарежда много бързо в границите на няколко минути, докато почива на крайните станции.
Общо взето това е информацията около двете превозни средства, взета от страницата на Шкода. Цък.

PS:Превода е от моя милост, като съм използвал интернет преводачи, така че не гарантирам за достоверен превод на статията.
« Last Edit: 19.09.2013, 13:23:51 by Petko21 »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Skoda
« Reply #76 on: 19.09.2013, 15:40:28 »
30-метровият е по-интересен на какво шаси ще го правят. Единственият 30-метров автобус е този на Goeppel. ;) И не е ли изхвърляне това, да правят директно толкова голям автобус (явно искат да правят конкуренция на трамваите), но между 12 и 30 метра можеха първо да сложат един 18-20 метров електроавтобус. ;)
« Last Edit: 19.09.2013, 15:43:01 by difian »

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Skoda
« Reply #77 on: 19.09.2013, 20:01:24 »
Наистина 30 метров автобус е доста голям, и не знам и каква мощност ще трябва за неговото задвижване. Иначе автобусите на Goeppel не ми допадат изобщо. По интересен е факта, че и Соларис ще представят електро автобус.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Skoda
« Reply #78 on: 24.09.2013, 23:20:03 »
Защо първите тролейбуси Шкода са били триосни?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Skoda
« Reply #79 on: 03.10.2014, 22:29:23 »
Защо първите тролейбуси Шкода са били триосни?
Време е да ти се отговори, дълго премислях, какво да напиша... :crazy: :help: Това не е само при Шкода, а и при други производители, характерно е за времето. Явно е някакво технологично или нормативно изискване. Не знам колко точно дълги са били, но масово има около 11 метрови триосни автобуси/тролейбуси с огромни гуми...