Трасето е автономно, така че на никого не пречи и никой не му пречи. А как си представяш реално безконфликтното пресичане на 10 кръстовища, пък даже и да не са пълноценни кръстовища на две нива, а траншеи за трамвайното трасе? Арх. Диков и дума не даде да се продума за траншея под бул. Яворов, тук говорим за 10 такива. Ако скоро тръгне този ринг, по-реалистично е да се върви към траншеи под Черни връх и евентуално Симеоновско, а Драган Цанков, Габровски, връзката с Ибсен, Костенски водопад, Ген.Тошев и Бъкстон да си останат светофари. Някога имаше приказка за К2Н България/Каблешков.
Ти си представяш някакъв рингов супертранзит без радиални връзки (Дървеница, Черни връх, България). Но докато строежът на цялостно трасе от Искърско шосе до Овча купел ще отнеме много много години, то рингово-радиалните връзки са реалистични в кратък период, стига да има желание да се започнат. Връзка Черни връх-Каблешков ще е по-добра за Кръстова вада, Манастирски ливади-изток от А83, тъй като влиза в жилищните зони и ги свързва с Метролиния 2.
Ако въпросът е, откъде да се почне - от изток или от запад, мисля, че западният вариант е далеч по-реален. На изток единствената връзка е със зала Армеец, която генерира изключително инцидентен пътникопоток. Ще има връзка с втория лъч на Метролиния 3, но тя все още е в неопределено бъдеще. Има сложната задача с пресичането на Винарово колело, преконфигуриране на Г.М.Димитров и изцяло незапочнатата отсечка Г.М.Димитров-Каблешков. Докато от запад е по-постижим напредък, а и е сериозна необходимостта от рингова връзка - и за МГТ, и за останалия транспорт.