Author Topic: Tedom C12G (3901-3909)  (Read 140439 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7052
    • View Profile
Tedom C12G (3901-3909)
« on: 19.07.2007, 14:20:26 »
Тестов автобус TEDOM Kronos 123G  - 14.07.2007 г.: - 1 бр.

ДК Номер             VIN номер                            Тестов перид

2J77579              ZA9C23FGV6TB09006       01.08.2007 до 31.08.2007
 



Доставка - 9 бр.
Инв. номер         ДК Номер                    VIN                         Доставен             Брак       
 и досие в
busphoto.ru 

   3901              СА 1558 МР       TM9K23GA007TE6003      12.03.2008 г          2012

   3902              СА 1565 МР       TM9K23GA007TE7001      12.03.2008 г       
   3903              СА 1560 МР       TM9K23GA007TE7002      12.03.2008 г     
   3904              СА 7284 МP       TM9K23GA007TE7003      09.04.2008 г       
   3905              СА 7282 МP       TM9K23GA007TE7004      09.04.2008 г         
   3906              СА 7285 МP       TM9K23GA007TE7005      09.04.2008 г         
   3907              СА 7280 МP       TM9K23GA007TE7006      09.04.2008 г         
   3908              СА 7283 МP       TM9K23GA007TE7007      09.04.2008 г 
       
   3909              СА 7279 МP       TM9K23GA007TE7008      12.03.2008 г          06.2017
                                       

ОБЩО: 9 бр.


На 14.07.2007 г. в ПАТ "Дружба" се състоя официалното представяне на автобус TEDOM C12G пред ръководството на Столичен Автотранспорт и представители на общината. Автобусът ще остане в София около две седмици, през което време ще се движи експериментално по линии 306, 313 и 604. В края на пробните пътувания ПАТ Дружба ще състави протокол с мнение и оценка на резултатите от пътуването, който ще бъде предаден на завода производител и фирмата вносител. След пътуванията в София, автобусът ще замине за провинцията, където ще бъдат осъществени подобни експериментални пътувания.

     
« Last Edit: 28.09.2019, 15:09:45 by RADOCVET »

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5347
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #1 on: 19.07.2007, 14:26:56 »
Добре изглежда и явно не винаги G означава съчленен   . Браво Ники, за информацията  
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7052
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #2 on: 19.07.2007, 14:30:29 »
Двигателят на автобуса е разработен oт чешката фирма TEDOM на базата на ДВГ използвани на товарните автомобили Шкода-Европа. Отличават се с изключително опростена, евтина и лека за обслужване конструкция. Естествено са направени редица подобрения: новият двигател работи изцяло на газ метан, отговаря на стандарта Евро-4, намалени са и емисиите шум. Двигателят е вертикално разположен, което прави възможно изпълнението на нископодово шаси и при трите врати на автобуса. Капацитетът на автобуса варира между 88 и 100 пътника. Седящите места са 29 + 4 сгъваеми седалки срещу втора врата. Дължината му е 11 990 мм. широчина 2 550 мм, височина 3 340 мм, база 6 020 мм., височина на пода 260-350 мм. Максималната скорост е 70-90 км/ч. Автобусът е оборудван с мостове на ZF, аналогични на използваните в BMC-220. Машината може да реализира пробег 600 км. без презареждане.
« Last Edit: 19.07.2007, 14:31:16 by CKD »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #3 on: 19.07.2007, 15:00:12 »
Кога тръгва на линия? Много искам да се повозя, за да го сравня с БМЦтата
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #4 on: 19.07.2007, 15:36:21 »
Ще дебна по 306 и 604 да се повозя и да дам мнение.А Ники имаш ли идея с каква мощност са тези двигатели, кубатура.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #5 on: 19.07.2007, 17:07:30 »
Значи автобусът не е на СКГТ, а идва само за проби?Жалко.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #6 on: 19.07.2007, 17:25:37 »
не е на 100% известно! според мен рейса ще остане в България и ще последва закупуване на още такива. да не забравяме, че в софия се концесионират 50% от линиите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #7 on: 19.07.2007, 17:27:40 »
Quote from: maniak
не е на 100% известно! според мен рейса ще остане в България и ще последва закупуване на още такива. да не забравяме, че в софия се концесионират 50% от линиите


Трябва да се види каква му е цената и как вози рабира се, гаранционна поддръжка и т.н.
За мен това е супер неизвестна фирма.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7052
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #8 on: 19.07.2007, 17:41:23 »
Двигателят е TEDOM TG 210 AV 04 разположен вертикално, отзад в ляво на автобуса. Мощността е 210 kW при 2000 об/мин.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #9 on: 19.07.2007, 20:53:04 »
Нещо като климатик дали има?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7052
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #10 on: 19.07.2007, 22:28:21 »
Само за шофьора.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #11 on: 19.07.2007, 23:40:01 »
Quote from: CKD
Само за шофьора.
Кофти  Значи няма да отваря първата врата.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #12 on: 20.07.2007, 00:43:19 »
Quote from: ozzy
Кофти  Значи няма да отваря първата врата.
А ти как виждаш на тестов автобус още първия ден да му подпрат вратата с дървено трупче, четка, ластик, въже или там по друга система.Ако автобуса беше купен, бяха му сложили титуляри и т.н.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #13 on: 20.07.2007, 00:55:14 »
Quote from: difian
А ти как виждаш на тестов автобус още първия ден да му подпрат вратата с дървено трупче, четка, ластик, въже или там по друга система.Ако автобуса беше купен, бяха му сложили титуляри и т.н.
Не ме разбра. Имах предвид, че на шофьора ще му е все тая дали е жега или не, след като в кабината си има климатик. Съответно няма причина да отваря първата врата, за да се проветрява рейсът
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #14 on: 20.07.2007, 01:13:04 »
Quote from: ozzy
Не ме разбра. Имах предвид, че на шофьора ще му е все тая дали е жега или не, след като в кабината си има климатик. Съответно няма причина да отваря първата врата, за да се проветрява рейсът

Te шофьорите могат да си се проветряват и от техните си прозорчета. Има и доста шофьори, които го правят заради пътниците. Все пак не всички са гадове. Някой отварят и двете крила, други и 4те врати, ако не емного пълен рейса.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6689
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #15 on: 20.07.2007, 10:11:58 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Добре изглежда и явно не винаги Г означава съчленен

Ами CNG маи тъка се съкращава метана в другите градове,защото на един наш неоплан пише CNG BUS=на чист въздух

Quote from: maniak
да не забравяме, че в софия се концесионират 50% от линиите

Само 50,в Пловдив сичко е часно вече,и е на концесия    

Ами честито за 2 седмици поне,после ще видим дали не е като Боклук мотор къмпани        

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #16 on: 20.07.2007, 10:26:35 »
Quote from: ozzy
Не ме разбра. Имах предвид, че на шофьора ще му е все тая дали е жега или не, след като в кабината си има климатик. Съответно няма причина да отваря първата врата, за да се проветрява рейсът
Аз имах предвид, че на тестов автобус и да иска, и да не иска, няма как да отваря вратата.И ти не си ме разбрал.  
Но щом няма климатик, чудно защо не всеки прозорец е отварящ се.На офиц.сайт на всички конфигурацията е през един да се отварят.На този май пак е така, въпреки че не си личи добре.

Quote from: lud_pi4
Ами CNG маи тъка се съкращава метана в другите градове,защото на един наш неоплан пише CNG BUS=на чист въздух
Само 50,в Пловдив сичко е часно вече,и е на концесия    

Ами честито за 2 седмици поне,после ще видим дали не е като Боклук мотор къмпани        
Идва от Compressed Natural Gas(CNG).
« Last Edit: 20.07.2007, 12:18:56 by etnies »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #17 on: 20.07.2007, 14:32:23 »
Quote from: CKD
Двигателят е TEDOM TG 210 AV 04 разположен вертикално, отзад в ляво на автобуса. Мощността е 210 kW при 2000 об/мин.

 Уау 280 кончета за сола автобус.Дзвер.Иначе дано ако ги вземат моделите да са с климатик и за пътниците, че иначе ще се мре.Или поне свестна вентилация, а не като на БМЦ отварящия се точно 2 сантиметра люк.

П.П.Ники свирни като тръгне по някоя линия да завардим спирките
« Last Edit: 20.07.2007, 14:45:01 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5347
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #18 on: 20.07.2007, 15:57:53 »
C12G, не видях да има някъде CNG  
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1354
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #19 on: 20.07.2007, 15:59:47 »
Quote from: KRAKOMOBILA
C12G, не видях да има някъде CNG  
Виж снимката в първото мнение ;-)