"между Орлов мост и ул. Н. Гогол е доста тясно, трябва да се стесни коритото на реката и тротоарите, за да се сместят по 3 ленти в посока"
Тясно е наистина, това ограничава най вече радиуса на обр. завой (не че сегашните десни завои са с по-голям) Иначе от север и сега са 3 платна почти до ул.Тулово, има решение, но може да пострадат дърветата. От юг платното към реката е над нея конзолно, но за велосипедната алея не съм помислил...може да се покрие повече реката в този участък.
Единичните ленти наистина са проблем. в средната част са обединени, но при разделните влизания ще се наложи увеличаване на ширината до 5м мин. (като левия завой от Цариградско към телевиз. кула на алея Яворов) Мисля, че ще може, но това не е чертеж в/у кадастър, а само илюстрация на идеята. Целта на единичните рампи е да се избягнат всякакви престроявания в съседни ленти. В този случай дори блокирането на някое от направленията с чакащи коли поради следващите кръстовища не пречи на останалите направления.
А72 в посока НДК спира на подземната спирка до подлеза при метростанциите, а в посока Оборище наистина е "изпуснат" Решението може да бъде изграждане на подземна спирка и нов подлез от югоизток. Ще покажа такова, след като се съберат и други корекции.
Автономно трамвайно трасе едва ли може да се прокара безконфликтно, а и не е необходимо в/у метрото. Мислил съм за такова от НДК до Граф Игнатиев.