Опитвам се да си спомня, понеже късните бройки от този модел (90та година) вече бяха в Банишора, съответно работеха на 9тката и на 19, преди да стане оная бела, от кой номер нататък почнаха да ги правят оригинално с лайняната боя? Първата част от въпросните все още бяха с хубавото жълто. За дебелите греди е ясно - само 863 и 900 бяха оригинално с такива. Отделно повечето вътре си бяха с чавдарски фазер, но имаше екземпляри с "дървен" отстрани и чавдарски на тавана, явно са слагали какъвто имат на момента. Също имаше бройки, на които в салона вместо луминисцентни лампи, бяха сложили такива с крушки, ката на София-100 и Българиите. 900 съм сигурен, че също беше така, луминисцентни тръби имаше само отпред на сандъка за табелата....