Author Topic: Т6М-700/М (701-729, 801-863)  (Read 462968 times)

Online vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 948
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2100 on: 21.09.2023, 22:58:08 »
711

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 630
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2101 on: 27.09.2023, 15:16:29 »
Сутринта към 7:45 708 се движеше като учебен по "Възкресение" в посока "Красна поляна".

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3715
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2102 on: 03.10.2023, 10:25:59 »
703 с реклама на Оргахим, след 2004г.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15376
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2103 on: 03.10.2023, 10:31:53 »
Молът беше открит през пролетта на 2005 г., тук сезонът е есен, снимката е от най-рано точно 18 години.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15463
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2104 on: 03.10.2023, 10:48:00 »
Това е много по-късно според мен някъде 2012-та, дори 2013-та.

Класика, свободна дясна лента, а боклучарниците върху релсите пред трамвая. Това показва остата нужда от ограничители от поне 15 години насам. Ако на трамвая му откажат спирачките, ще събере боклучарниците на скрап :)
« Last Edit: 03.10.2023, 10:50:25 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15376
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2105 on: 03.10.2023, 11:02:21 »
703 става жълто-син 2009 г., по-стари са.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 630
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2106 on: 05.10.2023, 18:20:58 »
Молът беше открит през пролетта на 2005 г., тук сезонът е есен, снимката е от най-рано точно 18 години.
През есента на 2006 г. беше открит.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15376
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2107 on: 05.10.2023, 18:56:07 »
Да, моя грешка, 2006 г. беше, но беше юни месец, може би както е писано в „Уикипедия“ 9-ти юни. Незабравим спомен, бях пети клас и точно в момента, когато изстрелваха фойерверките от двора на техникума бяхме с баща ми и майка ми в колата на път към травматологията на „Пирогов“ след едно мое падане в шахта.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2108 on: 06.10.2023, 00:55:27 »
811 вече изтърбушен... Явно ще оставят 708 и гнилоча 802 само...
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7016
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2109 on: 09.10.2023, 17:06:50 »
А с останалите какво се случва, или за сега стоят на плаца и няма разкомплектовани?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5965
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2110 on: 14.10.2023, 11:45:24 »
Опитвам се да си спомня, понеже късните бройки от този модел (90та година) вече бяха в Банишора, съответно работеха на 9тката и на 19, преди да стане оная бела, от кой номер нататък почнаха да ги правят оригинално с лайняната боя? Първата част от въпросните все още бяха с хубавото жълто. За дебелите греди е ясно - само 863 и 900 бяха оригинално с такива. Отделно повечето вътре си бяха с чавдарски фазер, но имаше екземпляри с "дървен" отстрани и чавдарски на тавана, явно са слагали какъвто имат на момента. Също имаше бройки, на които в салона вместо луминисцентни лампи, бяха сложили такива с крушки, ката на София-100 и Българиите. 900 съм сигурен, че също беше така, луминисцентни тръби имаше само отпред на сандъка за табелата....
По рейс и по жена не се тича!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5251
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2111 on: 14.10.2023, 12:10:59 »
С 600V осветление са единствено 701 и 900 от тези модели.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11316
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2112 on: 14.10.2023, 12:57:43 »
858 е бил с подсилени арки, не 863.
От 855 нагоре бяха с дървен фурнир. Не помня точно, но мисля че на първите Мки пистоните на вратите бяха под стъпалото. След това ги слагаха в кутия над вратите.
Това което Икар помни е че в средата на 90те явно е имало глад на луминисцентни тръби и масово се заменяха с обикновени крушки на 24 волта. Това доведе до деформация на повечето пластмасови капаци на лампите. На по-късен етап възстановиха луминисцентното осветление.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5965
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2113 on: 14.10.2023, 18:37:11 »
Да, на първите системите за вратите им бяха още отдолу под стълбите, сетне се появи черната кутия отгоре, но това са още трамваите, които бяха в Клокотница.
По рейс и по жена не се тича!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9812
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2114 on: 15.10.2023, 19:26:40 »
714 дойде от завода чисто нов с механизми над втора врата.
700-М си бяха с механизми над вратите. Любимо ми беше, когато ВЕП-а на шалтбау-то изсъскаше и бабичките - чакай , не затваряй , още не сме се качили...
700 М имаха закрепена ремъчна шайба на  паразитния вал и при движение се въртеше допълнително динамо за зареждане на батериите.
« Last Edit: 15.10.2023, 19:29:57 by София 70 »

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2115 on: 18.10.2023, 15:30:31 »
Решили са 701 да е музеен, всички други без 707 и 806 са разкостени. Дано само се сетят да преномерират 707 на 802 и да остане той за пясък, защото е много по-скорошен ремонт.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3764
  • TM 303
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2116 on: 18.10.2023, 22:15:45 »
Браво за 701.Единствен с оригиналните седалки и все пак първият от серията.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11316
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2117 on: 19.10.2023, 00:18:42 »
Не е с оригиналните. На 701 седалките и осветлението бяха като на София 100.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3764
  • TM 303
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2118 on: 19.10.2023, 11:09:20 »
Не е с оригиналните. На 701 седалките и осветлението бяха като на София 100.

Бях забравил, че бяха такива и ги смениха в някакъв момент със седалки като на останалите Т6М-700. И все пак - по-близо е до оригинала от останалите реновирани.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7016
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #2119 on: 20.10.2023, 18:48:34 »
Има ли някоя мотриса която е напълно нарязана до сега? И с оставения 701 за музеен, в експлоатация остават само 708 като учебен и 802 като служебен разнасящ пясък, нали?