Author Topic: Т6М-700/М (701-729, 801-863)  (Read 175228 times)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6163
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #40 on: 26.08.2007, 00:18:45 »
Quote from: 822
А нали някой каза,че т6м-700м се движели по едно време по 11-коя година е било това?И ако е така това означава,че 11 е била в Банишора и това я прави една от най-местените линий от едно в друго депо.И още един въпрос след като 4** са се движели по 12 това означавали ,че 12 е била в Красна поляна?
Да, точно на 11 и 9 (която по това време също е била в банишора) Т6М-700М са изминали първите си експлоатационни километри преЗ 1990-1991. Тогава те се разпределиха по Клокотница и трети парк, като четните номера отидоха в единия, а нечетните - в другия. Но нека някой който си спомня да каже дали съм прав.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #41 on: 26.08.2007, 10:38:28 »
Дари , не искам да се обиждаш , но ръсиш небивалици . Първото , което е , че последния произведен трамвай в София е 900 , който тръгна 1990 г. Всичко друго е преди него. В Клокотница бяха трамваи 714-729 и 801-845.
в Красна Поляна - 701-707 , в Банишора - 708-713 ,846-863 .
701-707 работеха по 11 , 708,710,712 - по 19 , 709 и 711 -9 ,713 - 6. В Клокотница няма нужда да правя коментар , тъй като там проблем беше , че е доста трудно да се наредят вагоните и дори нямаше и зачислени. Третия коловоз и колелото на месарницата се използваха за паркинг. След съкращенията през 1992 г. 832-844 бяха прехвърлени в Банишора .Тогава вече Т6М700М бяха разпределени по 6,12 и 19. По 11 вървяха 709 и 729. След поредното излитане на кардан беше издадена заповед на 11 да работят само 4хх или 3хх.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #42 on: 26.08.2007, 11:08:03 »
А защо излитане на кардан-да не би и тогава да са развивани звездни скорости като сега-и тогава можеш да се зачудиш колко бързи са нашите гробищарки.713 е била на 6 ,заради проблеми с ходовата част.Ами останалите по 9 и 19 са били м-ки нали,освен тези т6м-700,които изброи?
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #43 on: 26.08.2007, 11:10:50 »
Под м-ки да разбирам ли София 65?
В началото връзката между фланеца на редуктора и кардана се осъществяваше посредством 4 болта ф10 . в момента закрепването е с 6 болта ф12.
« Last Edit: 05.02.2008, 19:40:35 by София 70 »

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #44 on: 26.08.2007, 11:11:07 »
О, 707 ми е от любимците на равно го слагам с 822.винаги се радвам като е на 12 и затова трябва да си разменят местата с 812,който трябва да върви по 6.Наистина тая окраса ме дразни-особено перденцата!
« Last Edit: 26.08.2007, 11:11:46 by 822 »
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #45 on: 26.08.2007, 11:13:49 »
Това за болтовете Пепа ми е разказвала,че се късали.Под м-ки разбирай т6м-700М
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #46 on: 26.08.2007, 11:23:15 »
до 1990г бяха София 65 и 709,711,846,847,849,851,853,855,857,859,861 и 863.
Това по 9 .
« Last Edit: 27.08.2007, 18:28:28 by София 70 »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6163
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #47 on: 27.08.2007, 13:20:04 »
Уф, нещо съм се объркал явно! А коя година стана прехвърлянето на всички Т6М700 без 708-713 в Банишора?
« Last Edit: 28.08.2007, 17:56:59 by tiristor »

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #48 on: 27.08.2007, 18:32:32 »
Quote from: tiristor
Уф, нещо съм се объркал явно! А коя година стана прехвърлянето на всички Т6М700 без 708-713 в Клокотница?
Не си спомням да е имало прехвърляне в Клокотница освен -701-707 отидоха в Клокотница  някъде след 1992. През 1994-95 прехвърлиха 832-845 в Банишора и останалите от Клокотница през 1999- 701-729 и 801-831.
« Last Edit: 27.08.2007, 18:33:07 by София 70 »

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #49 on: 27.08.2007, 19:02:31 »
А ти карал ли си по сложен профил(гората),все пак си хванал за малко периода като вече си имал 5 години стаж?
« Last Edit: 27.08.2007, 21:48:27 by 822 »
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #50 on: 27.08.2007, 19:38:45 »
Въпросът ако е към мен - стажа ми е 2 години а не 5.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #51 on: 27.08.2007, 21:51:05 »
Към теб беше въпроса,защото в едно твое мнение разбрах,че си започнал работа като ватман през 1993 година и си мислех,че си успял да покараш по сложен профил поне за малко.Явно не съм те доразбрал!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #52 on: 28.08.2007, 17:55:38 »
Quote from: 822
Към теб беше въпроса,защото в едно твое мнение разбрах,че си започнал работа като ватман през 1993 година и си мислех,че си успял да покараш по сложен профил поне за малко.Явно не съм те доразбрал!
Хипотетично ако съм започнал работа като ватман през 1993г. стажа ми щеше да е 14 г . Аз съм започнал работа през 1993 г , но първо като двигателджия , после малко продавач в авточасти и тогава ватман.
« Last Edit: 28.08.2007, 17:55:54 by София 70 »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6163
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #53 on: 28.08.2007, 18:00:52 »
Quote from: София 70
Не си спомням да е имало прехвърляне в Клокотница освен -701-707 отидоха в Клокотница  някъде след 1992. През 1994-95 прехвърлиха 832-845 в Банишора и останалите от Клокотница през 1999- 701-729 и 801-831.
Исках да кажа в Банишора! А да имаш спомен Т6М-700М да са се движели по тогавашния 8?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #54 on: 28.08.2007, 18:13:56 »
Quote from: tiristor
Исках да кажа в Банишора! А да имаш спомен Т6М-700М да са се движели по тогавашния 8?
Може и да е имало единични случаи ,както например 441 по 12.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17734
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #55 on: 28.08.2007, 18:47:12 »
Quote from: tiristor
Исках да кажа в Банишора! А да имаш спомен Т6М-700М да са се движели по тогавашния 8?


Към 1992-1993 г. по тм 8 титуляри си бяха карданните 7хх и 8хх. 8 беше към първи парк с маршрут Люлин - Орландовци.
мур

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11960
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #56 on: 28.08.2007, 21:19:01 »
Quote from: emo
Към 1992-1993 г. по тм 8 титуляри си бяха карданните 7хх и 8хх. 8 беше към първи парк с маршрут Люлин - Орландовци.
По това време не се ли движеше още 21 от Люлин до Съдебна палата?
А имаше и един период, в който тм 8 вървеше от пл. Журналист до Хладилника, тогава с какви трамваи се е движел?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1654
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #57 on: 28.08.2007, 22:28:17 »
21 и 8 (след пускането на 21, т.к. преди това е до Зап. парк) са все люлински трамваи докато не закриват 8 през 93-та, и после парвят рокадата 21/8

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6850
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #58 on: 28.08.2007, 22:30:14 »
Преди да стане рокадата 8/21 имаше 8 който вървеше от Журналист до Хладилника.  

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1654
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #59 on: 29.08.2007, 00:25:02 »
Quote from: CKD
Преди да стане рокадата 8/21 имаше 8 който вървеше от Журналист до Хладилника.  

точно така. абе тая 8-ца все не и върви. най-измислените маршрути, най-смотаните трасета... няма да я бъде за съжаление /нищо конкретно в момента като инфо/