Author Topic: Т6М-700/М (701-729, 801-863)  (Read 252806 times)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8954
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1820 on: 20.05.2020, 18:07:10 »
671 се върна назад през Октомври 1991-ва и тогава се приключи с експлоатацията на български трамваи там .

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3736
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1821 on: 01.07.2020, 23:23:23 »
Всички бракувани бг трамваи от Банишора вече са нарязани. Единствено предницата на 917 стои, явно утре ще я довършат. Ще видим сега дали  ще бъдат спрени още и дали 2033-2040 ще дойдат в Банишора. 939 остава музеен.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Alexcho

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
  • Любими марки: Skoda Solaris 27TR, MAN, BMC.
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1822 on: 02.07.2020, 00:02:58 »
Всички бракувани бг трамваи от Банишора вече са нарязани. Единствено предницата на 917 стои, явно утре ще я довършат. Ще видим сега дали  ще бъдат спрени още и дали 2033-2040 ще дойдат в Банишора. 939 остава музеен.
И какъв е смисълът от запазването на 939? Та той няма нищо общо с представителите от този модел визуално и е единствен по рода си, като е произведен и по-късно. А “уникалния” дизайн на предницата изобщо няма и да я коментирам. Какъв музеен експонат ще бъде това, като в момента се движат още същите трамваи като него, само че в синьо жълта ливрея. Единственото разумно обяснение би могло да е,че нямат намерение да оставят за музеен експонат от другите, които продължават да се движат, а 939 ще е компенсацията, която да е нещо между двете...
Фен на играта OMSI

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16025
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1823 on: 02.07.2020, 00:36:28 »
То като го заделят за музеен, не означава че няма да заприлича на 174 и останалите ръждясали тенекии. Оставените в Дружба автобуси от последните години вече на нищо не приличат... Като се стигне до правенв и съживяване вероярно почти всичко на ново ще трябва да се прави...

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9213
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1824 on: 02.07.2020, 13:05:31 »
Първият фейслифт беше на 909 през 1999та. В 939 няма нищо историческо и не виждам никакви причини той да остане. Не се случват за пръв път такива свинщини, но радостното е че поне нещо ще остане.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1200
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1825 on: 02.07.2020, 16:21:10 »
Първият фейслифт беше на 909 през 1999та. В 939 няма нищо историческо и не виждам никакви причини той да остане. Не се случват за пръв път такива свинщини, но радостното е че поне нещо ще остане.
909 е първият нископодов, а не първият фейслифт.

Като под фейслифт говоря за лепени прозорци, разделяне на панели и тн.
« Last Edit: 02.07.2020, 16:31:22 by davidcho10 »
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9213
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1826 on: 02.07.2020, 18:05:42 »
При 909 пак имаше промяна на предницата и салона, но на критериите които написа първият който отговаря е 831.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1200
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1827 on: 02.07.2020, 18:14:02 »
При 909 пак имаше промяна на предницата и салона, но на критериите които написа първият който отговаря е 831.
939 е с тази визия от 2007г., а 831 е от 2009.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9213
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1828 on: 02.07.2020, 23:11:46 »
Да, прав си. Но това не променя факта за другото.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2234
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1829 on: 27.07.2020, 21:17:26 »
831 изглежда малко съмнително: като че ли е пребоядисан, но прави впечатление  с колко старание са нанесени инвентарните му номера навсякъде върху по-тъмно жълта боя. Да не е бил обект на фокуси и мистификации?
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11370
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1830 on: 27.07.2020, 21:23:45 »
Пребоядисаха го някъде през октомври миналата година:
831-4 18.10.2019 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 708
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1831 on: 27.07.2020, 23:09:01 »
Номерата му не са пипани, това са му заводските.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1200
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1832 on: 27.07.2020, 23:11:25 »
Номерата му не са пипани, това са му заводските.
Не вярвам, почти съм сигурен, че преди години беше с малки номера, а не с тези големите.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11370
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1833 on: 27.07.2020, 23:32:40 »
Това са номерата, с които излезе от „Трамкар“ след последния му основен ремонт от 2015 г.

Offline T6M700

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1834 on: 28.07.2020, 10:43:50 »
Да, просто не са сметнали за нужно да му сменят номерата и същото направиха и на 713. А 831 беше с малки номера за кратко време, когато беше оранжев. Всъщност единствените непребоядисани след трамкарските ремонти останаха 702, 718 и 811.
« Last Edit: 28.07.2020, 10:48:38 by T6M700 »

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1589
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1835 on: 10.09.2020, 22:44:23 »
Не мога да видя номера - 714? 1993 г.

Източник

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8954
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1836 on: 13.09.2020, 19:29:09 »
714

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4710
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1837 on: 17.09.2020, 10:14:47 »
А от T6M-700M имаше ли с тази реклама? Върти ми се спомен, че съм се возил.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9213
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1838 on: 17.09.2020, 10:23:34 »
826 и 827 със сигурност.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2234
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #1839 on: 26.09.2020, 20:39:27 »
Снимка с участието на мотриса с неизвестен инв. №, заснета през 1991г. Източник: https://4travel.jp/travelogue/11624464
« Last Edit: 26.09.2020, 20:51:15 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна