Author Topic: Т6М-700/М (701-729, 801-863)  (Read 467697 times)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #820 on: 14.06.2011, 14:22:54 »
Кое разбиране? Иначе достоверна информация за кой-в кой е преномериран има тук. В смисъла, че е проверана и от достоверен източник.
Че са произведени с по-различен външен вид. Жоро като че ли сега твърди, че видът им е следствие отново на бутиково решение след ремонт. Номерацията е по-друг въпрос и по същество няма връзка с актуалната дискусия.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #821 on: 14.06.2011, 22:20:44 »
Аз твърдя , че след удар беше направен с едно крило и то малко преди да стане на 933 например.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #822 on: 14.06.2011, 23:16:43 »
Тези уродчета не бяха ли четири - 726-729, че Дифиан ме хвърли в размисли. Сега си имаме 932,933,938 и 939
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #823 on: 14.06.2011, 23:20:13 »
То при тях и целият кош е различен-няма го характерното разширение в долната част, или посредата, което го има при София 100 и Т6М700.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #824 on: 15.06.2011, 23:06:24 »
726-729 имат права форма на профила на коша, като има нещо като разширение (както и при всички Т6М-1000) под нивото на пода и до началото на престилката. Предното и задното стъкло на въпросните беше с малко издадено напред спрямо профила на предницата и задницата съответно. Затова като погледнете странично 932, 933 и 938, те не са толкова скосени отпред, както останалите.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #825 on: 27.06.2011, 22:34:24 »
Не знам дали сте забелязали, но днес като преминаваше 719 покрай мен останах втрещен. Отдясно на предницата, на прясно пришитото му ново лице има огромна пукнатина с множество разклонения. Имам чувството, че някой Муньо от завода е забравил да му завари новия фейс отдясно и само го е китосал. Ще вземе ватманката да кара скоро буквално с принудително охлаждане на кабината!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #826 on: 30.06.2011, 10:52:54 »
А 803 е като войнишко канче отпред :angry:

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #827 on: 29.07.2011, 20:34:21 »
723 е станал много шумен и неприятен,вчера пътувах с него по 1.Определено вече има признаци на износване,най-много обаче ме е яд за 819,чийто инеконски геленк е започнал усилено да ръждясва отвътре.За сметка на това обаче бих определил 711 като един от най-добрите реновирани трамваи заедно със 701,706,722 и 802.711 е прекрасна машина-мощна и тиха.От нереновираните 807 ми се струва най-зле като състояние-много шумен и дрънчащ,дупки по пода и тн.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #828 on: 01.08.2011, 22:48:47 »
802 хич не ми харесва,но не съм се качвал ,от както излезе на линия...помня обаче,че нито спираше,нито вървеше добре,а седалката в кабината беше ужасна.711 си е скапан...виж 701 и 824 ми харесват,а 819 днес беше с почти блокирал редуктор,рученето наподобява на някой пиньон на 4** ,но е малко по-глухо.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #829 on: 02.08.2011, 02:12:06 »
Най-скапани от ремонтираните за мен са 718, 719, 723, 819. При 718 и 723 има странно бучене, 719 силно стържене от задните редуктори и последната тележка бие странично, а 819 е трагедия - стържене от предните редуктори, силно скърцане от 1 талига, както и странично биене. От реновираните най-ми харесват 715, 802, 803, 806, 812.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #830 on: 24.08.2011, 21:00:44 »
Абе, с тия модернизации от Трамкар се спряха на най-грозната предница.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #831 on: 08.09.2011, 21:16:23 »
Днес пътувах с 812 и съм разочарован като цяло от него.Във втората секция от дясната страна до вратата ,една от седалките вече е почти счупена и при сядане пука доста силно,трамваят е муден и шумен.707 пък е с няколко силно надраскани седалки,но иначе ми харесва много като ускорение и звук от двигателите.На повечето реновирани трамваи от този модел салоните им изглеждат вече захабени и даже мръсни(707,723,806,811,и др.) :(
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #832 on: 08.09.2011, 21:22:13 »
Нито един от реновираните не ми харесва .Страничното биене е от криво набити бандажи .

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #833 on: 08.09.2011, 22:14:26 »
Нито един от реновираните не ми харесва .Страничното биене е от криво набити бандажи .

Това просто не може да е вярно.
След набиване бандажите те се оформят на струг ... тогава ще си проличи, ако има криво набит бандаж ... просто струга не може да го обработи.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #834 on: 09.09.2011, 20:08:18 »
Някъде назад в тема някаква бях споделил, че преди време на 502 беше монтирана ремонтирана колоос.толкова много биеше , че вагонът замина за шлайф.
В него намерих бележка , че не подлежи на шлайф , защото отклонението е повече от допустимото .
Колооста беше демонтирана и върната като рекламация .

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #835 on: 10.09.2011, 22:12:42 »
<офф>
Живи ли са тия кочини 501 и 502 все още или са се разпаднали в движение? Не живея близо до линия, обслужвана от Софии (за щастие :P) и не съм ги виждал поне от година. Не че съм ги търсил де :D Тия два екземпляра трябва моментално да заминат на скраб, защото са наистина опасни за движението и пътниците, поне бяха, но се съмнявам, че са ги оправили.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #836 on: 11.09.2011, 06:58:26 »
Пише се скраП .501 и 502 като машинки са добри , но като интериор са зле.
Когато завали дъжд в 502 става езеро.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #837 on: 11.09.2011, 12:31:34 »
Може и като двигатели да са добре в сравнение с останалите Софии, но са тотално и безвъзвратно изгнили.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #838 on: 11.09.2011, 21:03:23 »
Това просто не може да е вярно.
Може или не, аз съм виждал аксиално биещ с повече от 5 мм бандаж, и то не веднъж.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« Reply #839 on: 11.09.2011, 21:39:25 »
Това просто не може да е вярно.
Може или не, аз съм виждал аксиално биещ с повече от 5 мм бандаж, и то не веднъж.

Такова биене може да се види, ако се наблюдава в равнината на колелото. По улиците няма как да се застане в равнината на колелото, освен при движение зад трамвая ..., но тогава пък разстоянието е голямо и едва ли ще определиш аксиалното биене, защото тогава се вижда и клатенето на магнета.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.