Author Topic: БДЖ - обща тема  (Read 191424 times)

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2894
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1540 on: 23.01.2019, 09:03:56 »
Защото ще получава наготово 180 милиона годишно поне до 2024 г.
Но едва ли ще стане така... По-скоро след това ще дойдат чужди превозвачи и БДЖ или ще погине по естествен път, или се наложи да се научи да работи в конкурентна среда.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6948
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1541 on: 23.01.2019, 10:59:08 »
Най-лесното бързо и грамотно решение е 13-те локомотива 44/45 в изолация на един салам директно за Чехия/Словакия. КР+малка модернизация.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1542 on: 23.01.2019, 11:23:39 »
Сигурен съм че и в Експрес Сервиз ще се справят. Срам за цялата история на БДЖ да не може да си организира КР в собствените депа.
The Grand Tour

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2894
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1543 on: 23.01.2019, 12:37:33 »
Поначало КР винаги се е правел в разните заводи, когато имаше такива.
В по-късен етап имаше единични опити за КР в депата, но резултатите бяха най-често трагични, а и депата нямат човешки и технологичен капацитет за толкова много и големи ремонти.

Затова и по пътя на най-малкото съпротивление КР отпадна като ремонт изобщо, което сега води до многото тотални щети от пожари.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1544 on: 23.01.2019, 13:18:15 »
Все пак заводите в Чехия могат да направят значително по-качествен КР евентуално с някои модернизации на разумна цена в сравнително кратки срокове, Експрес Сервиз е с ограничени възможности. :rolleyes:

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1545 on: 23.01.2019, 13:29:23 »
Въобще не са с ограничени възможности. Чехите не са манна небесна виждал съм и трагични изпълнения. Как ще си отстраняват рекламациите? Да ги направят пък после нашите ще ги спират за дребни неща. Честно не проследих целият процес на отделянето на ЛВЗ-тата от БДЖ, но май нито едно не е останало.
The Grand Tour

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1546 on: 23.01.2019, 15:16:15 »
Експрес Сервиз няма техническата възможност да ремонтира десетки локомотиви в кратки срокове още повече да прави модернизация, недостигът е твърде сериозен и не може да се чака година или повече. :rolleyes: Надали ремонтирани в Чехия локомотиви ще имат сериозни проблеми, налагащи спирането им. :rolleyes: Евентуално Екпрес Сервиз може да извършва ремонти в  бъдеще, когато не е необходим спешен ремонт на голям брой локомотиви. :rolleyes:
« Last Edit: 23.01.2019, 15:24:58 by V.Peichev »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6948
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1547 on: 23.01.2019, 23:16:54 »
В Експреса се справят добре само с механичната част. Електрическата си е зле. Не случайно казвам и малка модернизация с отпадане на някои морално остарели и неремонтопригодни възли с голяма аварийност. Още повече машините в изолация са доста поограбени.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1548 on: 24.01.2019, 09:54:24 »
Първо да се смени ръководстово на БДЖ из основи, после да се мисли за разните ремонти и модернизации.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8571
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1549 on: 24.01.2019, 10:25:24 »
Нали го смениха. По колко пъти?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3030
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1550 on: 24.01.2019, 18:33:48 »
Смениха го и са все един дол дренки.....Както Тошо каза, основният им проблем е прибирането в нечии джобове наготово на 180 милиона годишно субсидия от нашия джоб.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1551 on: 25.01.2019, 13:01:03 »
Нали го смениха. По колко пъти?

В твоите представи само един ли трябва да се смени?
В БДЖ има толкова много калинки, колкото във всяка една държавна структура. Ако всички калинки се сменят, трябва и в държавното управление да се чисти.
Но понеже никой не иска това, забравете за модернизации и разни други "утопични" идеи като покупка на нещо ново или каквото и са било друго.

Offline Dimitar155

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1552 on: 21.02.2019, 21:42:45 »
Quote
БДЖ обновява съставите на влаковете с ремонтирани вагони

„БДЖ - Пътнически превози” ЕООД поетапно обновява вагоните в съставите на пътническите и бързите влакове, които се движат в страната. Подобренията са в резултат на успешно реализираната ремонтна програма за извършване на капиталови и средни ремонти на вагони, собственост на националния железопътен превозвач.

В резултат на извършените ремонти до момента вече напълно обновени са 25 вагона, които са включени към композициите на влаковете по основните направления в страната. Плановете на дружеството са до края на 2019 г. след извършен ремонт да бъдат включвани в експлоатация до 15 вагона на месец.

В желанието си максимално бързо ремонтираните вагони да бъдат включени в експлоатация, „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД предварително се извинява на своите клиенти, в случай на забелязани пропуски или следи от скорошно извършени ремонти и освежаване.

Поетапното обновяване на вагоните значително ще подобри условията за пътуване във влаковете. Именно в тази посока са насочени усилията на мениджърския екип в БДЖ - да бъде постигнато клиентоориентирано предлагане на транспортната услуга.

линк към статията

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1553 on: 08.03.2019, 13:34:46 »
Пътувах до Плевен с 2610, връщане 2613.
Изненадан бях, че от Варна до Горна бърз влак е с три вагона. Явно нещата са съвсем изпуснати.
Очарован останах обаче от чистотата във вагона, явно скоро ремонтиран, ново подово покритие, странични плоскости, лум. осветление и нови светещи в зелено индикатори за звук и осветление в купето. Нови перденца, ново тапицирани седалки, абе въобще старание е имало при ремонта. Нормално отоплен вагон, със зелени клонки и пеперудки по плексигласа на купетата. Току виж БДЖ върви в правилната посока. И двата влака бяха на време, за съжаление с мърлявия 44137. Имах добри спомени от него преди ... 16, 17 години ама какво да се прави.  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8571
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1554 on: 08.03.2019, 13:38:09 »
Нали на Горна Оряховица закачат/откачат вагони за Русе, или вече не го правят? Затова към Варна реално продължава намален състав.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12254
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1555 on: 08.03.2019, 14:26:22 »
Мисля, че само един чифт влакове разделят/събират вагони на ГО от/за Русе и Варна. Предвид липсата на вагони не се учудвам, че са били само три, имало е случаи с 2 вагона София-Варна-София.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2994
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1556 on: 08.03.2019, 14:32:09 »
През 2012-та МБВ от Букурещ за Сф,беше само с един вагон.По спомени състава за който се коментира е този на влак "Синия Дунав"ако не се бъркам де.

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 730
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1557 on: 08.03.2019, 20:50:53 »
БВ 2610 в участъка от Варна до Горна Оряховица е с 3 вагона точно поради посочената като предположение причина - от ГО се прикачват 2 вагона от Русе и така влакът продължава с общо 5 към София. В обратна посока и в обратния ред се случват нещата с БВ 2615. Реално за пътуващите от и към Варна това не е проблем, тъй като когато влакът беше Пловдив - Варна през Горна също вървяха 3, макс. 4 вагона, така че пътниците в тази част от маршрута не остават ощетени от по-малкия брой вагони.

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12891
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1558 on: 11.03.2019, 10:39:25 »
И на мен ми прави впечатление, че напоследък поддържат доста чисто, има завеси, обслужването е добро.  И друго, наскоро една неделя като се връщах от Лакатник ми направи впечатление че следобедния бърз влак от Видин беше с цели 7 вагона, пълни и то даже с правостоящи! На Лакатник чакаше доста голяма тълпа също, като повечето се качихме в идващия след 15-тина мин. пътнически влак, защото в бързия имаше доста прави. Пътническия беше само с 3 вагона но също до София се напълни с доволно правостоящи. В пътническия също и в 3-те вагона имаше завеси, а пък единия беше от тези с лепените стъкла и климатик. Пътуваха си нормални млади хора, семейства с деца и пенсионери, не видях да има тумби от малцинствата.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5221
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1559 on: 11.03.2019, 11:23:50 »
По искърското дефиле не живеят много индианци, така че няма как да видиш, а понеже там влаковете са на често и не са по-бавни от автобусите, които не са много, хората ги използват масово. Към Видин също има постоянен пътникопоток. Към Плевен, Велико Търново, Варна автобусът е по-бърз, а влака става по-бавен с всяка година и хората спряха да го ползват. Експрес вече няма и се спира на всяка колибка. Преди влакът София - Пловдив - Варна/Бургас беше с 13 вагона, сега е с 4-5, като интересното е, че от разлика около 1,5 часа спрямо София - ГО - Варна, сега тя е паднала на около 0,5 ч.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София