Author Topic: БДЖ - обща тема  (Read 155648 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15660
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #20 on: 04.10.2007, 18:20:38 »
Quote from: borosport
Не искам да те излъжа за точната дължина на жп мрежата, затова няма да кажа число.Но е далеч от символична.Но жп транспорта там доскоро беше почти замрял.Сега вече почват да го преоткриват така да се каже.
Да не гледаме абсолютните стойности, защото определено мащабите са коренно различни.Но като процентен дял, железниците в Европа са доста по-използван вид транспорт.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6848
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #21 on: 04.10.2007, 18:27:18 »
Ами какво ще кажете за Русия. Там може би 90% от превозите се извършват по железницата.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #22 on: 04.10.2007, 19:32:31 »
Нормално за Русия. Все пак там превоза с тирове като пеи американците не е толкова разпространен, а и в скования Сибир не ги виждам нито подържаните пътища, нито тировете, докато влака си пърпори и в тези условия.А да не говорим, че и американците могат да си позволят и голям брой превози по въздух.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4518
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #23 on: 04.10.2007, 19:32:34 »
и швейцария скоро ще догони Русия, ако не я е изпреварила. на техните ограничения всяка страна може да завиди, а за точността на превозите - няма да коментирам  
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #24 on: 04.10.2007, 19:37:29 »
И японците не са назад в това отношение.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13530
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #25 on: 04.10.2007, 20:21:37 »
Quote from: maniak
и швейцария скоро ще догони Русия, ако не я е изпреварила.
Двете държави са несравними, и по площ, и по гъстота на жп мрежата.
Сибир е изключително слабонаселен, а поддържането на обикновен път е по-трудно, отколкото на железен при сходни инвестиции за построяването му (основният проблем - заблатяването в относително топлия сезон).
Невероятна е не сегашната жп структура на Русия (тя не е мръднала особено след БАМ - Байкало-Амурската магистрала), невероятен е строежът на Трансибирската железница преди повече от 100 години.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #26 on: 28.12.2007, 12:42:43 »
250 млн. лева годишно са необходими за подобряване на жп - инфраструктурата, за да може България да достигне през следващите пет години нивото от 1989 г.", заяви министърът на транспорта Петър Мутафчиев, предаде репортер на радио "Фокус" - Варна. В момента за текущи ремонти на жп - линии държавата отпуска по 25 млн. лева годишно. По думите на министъра сред основните приоритети на Министерство на транспорта са подобряването на жп - инфраструктурата, както и повишаването на скоростта на придвижване и намаляване на времето, необходимо за достигане от едно населено място до друго. "По този начин ще се конкурира автомобилният транспорт и ще се облекчат задръстванията по пътищата", отбеляза Петър Мутафчиев. Той обясни, че за целта ще се търси допълнително финансиране от еврофондовете и от оздравителни финансови програми. По повод първия етап от изграждане на новото трасе Трънак - Аспарухово, който се открива днес, министър Мутафчиев заяви, че този участък е от изключителна важност и е било наложително да бъде рехабилитиран, тъй като по този начин предвижването на хората ще става много по-бързо. Той напомни, че предстои изграждането на тунел №1, чийто изпълнител вече е избран.
НЕ на хейтърството!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4970
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #27 on: 28.12.2007, 16:03:29 »
Аз съм оптимист за БДЖ-то, онзи ден пътувах до Плевен и обратно и влака се движеше с до 2-3 мин разлика, като и в София и в Плевен пристигна навреме, дори малко по-рано. Явно са се постарали при изчисляването на разписанията.
« Last Edit: 28.12.2007, 16:04:04 by Dragon »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #28 on: 28.12.2007, 20:34:21 »
Всъщност БДЖ ще са на печалба тази година, но това е в следствие на продажбата на доста имоти, но пък е добър знак. Като прибавим и, че внедряват система за онлайн продажба на билети и аз смятам, че ЖП-то върви напред.Проблема е както обикновено партиен и използването на държавни дружества за партийни касички и интереси.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4518
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #29 on: 28.12.2007, 22:17:15 »
хех, не знам страна, в която не е без значение коя партия управлява...
а относно бдж, всички се надяват да стане чудо, а и инфрата трябва да бачка повече
« Last Edit: 28.12.2007, 22:17:32 by maniak »
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #30 on: 31.12.2007, 10:57:56 »
Маняк чети внимателно. В коя страна от ЕС железниците са партийна касичка?
« Last Edit: 31.12.2007, 10:58:10 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6848
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #31 on: 01.01.2008, 14:07:38 »
В булгаристан.

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13530
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #32 on: 01.01.2008, 14:33:20 »
Quote from: borosport
В коя страна от ЕС железниците са партийна касичка?
Не знам, защо много хора мислят, че България е уникален случай. Корупция има навсякъде, където има адмистративно разпределение. При това корупцията на дребно е характерна за недоразвити администрации като нашата, докато в корупцията на едро нашите "постижения" са направо смешни. Ами един VW храни всички немски партии, какво остава за другите!

Колкото до железниците - отговорът е прост: навсякъде, където са държавни, се грабят. С различни хватки, но се грабят!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #33 on: 02.01.2008, 11:34:40 »
Quote from: blagun
Не знам, защо много хора мислят, че България е уникален случай. Корупция има навсякъде, където има адмистративно разпределение. При това корупцията на дребно е характерна за недоразвити администрации като нашата, докато в корупцията на едро нашите "постижения" са направо смешни. Ами един VW храни всички немски партии, какво остава за другите!

Колкото до железниците - отговорът е прост: навсякъде, където са държавни, се грабят. С различни хватки, но се грабят!

Абселютно съм съгласен с поста на Благун. Наистина има много голяма разлика между корупцията у нас и на запад, все пак сме и  малка страна при това най-бедната в ЕС. С развитието на икономоката ни очевидно и корупцията ще търпи еволюция.

А относно ж.п. транспорта щом е държавен той винаги е потерпевш от управляващите го. Преди време бях пуснал тема за едно журналистическо разследване в Германия специално за корупцията източването на ж.п.-то, както за Deutsche Bahn, така и за Инфраструктурата му.
Но и частен да е пак не значи че ще е по-добре. Доколкото знам след приватизацията на ж.п транспорта в Холандия, качеството на услугата е паднало.
« Last Edit: 02.01.2008, 11:36:58 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #34 on: 02.01.2008, 22:25:02 »
ДОбре, но каква е разликата между БДЖ и Неските железници? И къде се усеща кражбата повече?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #35 on: 02.01.2008, 22:46:42 »
Quote from: borosport
ДОбре, но каква е разликата между БДЖ и Неските железници? И къде се усеща кражбата повече?
Явно, че при нас се усеща. То номерът е да крадеш и да не се забелязва
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #36 on: 03.01.2008, 10:36:33 »
Аз бих казал че и в Германия кражбите на пари от държавата се усещат. Не е все едно една гара или летище да ти струва с 1 млд евро по-малко. Тези пари съвсем спокойно биха се дали за разширение на невралгични участъци от магистрали, които биха облекчили много иначе адското движение в Германия. За пример мога да посоча А8 в по-голямата си част между Щутгарт и Карлсруе е само с по 2 ленти в посока, а същата А8 съвсем липсва между Карлсруе и Пирмасенс.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13530
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #37 on: 03.01.2008, 14:03:23 »
Quote from: LG_
а същата А8 съвсем липсва между Карлсруе и Пирмасенс.
Да, а това е най-бързата и евтина връзка от Париж към Южна Германия и цяла Югоизточна Европа (иначе трябва да кихаш на французите яки магистрални такси чак до Страсбург).

Но немците сами са си виновни, че от 10 години все SDP избират на власт (сегашното положение може да се таксува като равен резултат). А се знае, че социалдемократите харчат по-здраво през пръсти.

У нас злоупотребите се набиват на очи поради нашата бедност, пък и поради безкрайно ниското ни национално самочувствие и самооценка. Ние се стряскаме от някакъв си холандски хлебар и си сипем главите с пепел, когато някой от 600-те немски депутати ни критикува за нещо. Едва ли някой австралийски вестник е писал за австралиеца, заклал българин посред бял ден, а всички нашенски вестници пишат за българин, подправял кредитни карти в Мадрид.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4970
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #38 on: 12.02.2008, 15:23:12 »
Quote
БДЖ спира да обслужва „Кремиковци”
 
 
 
12 февруари 2008 | 15:19 | Агенция "Фокус"
 
 
 
София. След 18.00 часа тази вечер „Български държавни железници” спират да обслужват „Кремиковци”. Това съобщи за Агенция „Фокус” изпълнителният директор на БДЖ Олег Петров след среща с представители на комбината.
„Не съм доволен от срещата и по тази причина след 18.00 часа преустановяваме обслужването на „Кремиковци”, категоричен бе Олег Петров. По думите му „Кремиковци” дължи на БДЖ 24 млн. лева, от които 10 млн. лева били безспорни задължения.
Петров увери, че ще бъде направено всичко възможно заплатите и авансите на служителите в „Български държавни железници” да бъдат изплатени навреме, но въпреки това е предупредил синдикатите в дружеството, че е възможно плащанията да бъдат забавени.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Re: Бъдещето на БДЖ
« Reply #39 on: 12.02.2008, 15:42:23 »
Олег Петров ?  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!